לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

סיפור אירוטי בשבילכם ...


הוא שוב צלצל, שוב הצג הראה "מספר חסום"....

עניתי..

"מממ...כן..?"

"שלום לך"

"מי זה?" שאלתי בעודי חצי ערה וחציי השני עוד חולם בהקיץ ..

"את כבר לא מזהה, זה לא טוב .."

"אהה..היי.." האסימון ירד.. הבנתי שזה שוב הוא ..

"מה את עושה?"  הוא שאל ברוב חוצפתו

"מדברת איתך......."

"את יודעת, זה לא בריא להרדם עירומה...."  הוא לחש בצד השני של הטלפון..

עיניי נפתחו לרווחה .... חיפשתי בכל רחבי החדר, הבטתי בחלון הפתוח כשלפתע...

הרגשתי מגע יד חמים עוטף את מותני מאחור וזורם לו לבטני ....

"בוקר טוב לך..." הוא לחש באזני וליקק אותן באחת ..

לא הבטתי לאחור, מגע ידיו היה כבר מוכר לי..

הוא החל לנשק אותי בכתפי, נאנחתי למגע שפתיו הבשרניות על עורי החלקלק

העביר את אצבעותייו על ישבני החטוב, ואז החל במסע לאורך גופי, טייל לו לאורך גבי, לחריץ ישבני

ומיד התחיל להתגרות בי..

הוא בדק את רמת הרטיבות שלי והיה מופתע לגלות עד כמה מסתוריות עושה לי את זה ..

שכבתי שם, עירומה ורטובה ... רק מחכה למהלך הבא שלו

הוא סובב אותי על הבטן בתנועה אחת מהירה, ורכן מעליי...

גופו הערום נגלה לגופי, הוא החל להצמד לישבני ובידיו אחז אותי בחוזקה, הוא שלט בי כמו שרציתי..

תוך שניה הוא כבר היה בתוכי, בעודו אוחז בשערי החל בתנועות חדירה מהירות..

כמה שאהבתי את משחק האכזריות בו השתעשענו ...

שרטתי את הקירות, נאנחתי מהנאה ומתחושת איברו משתולל בגופי ..

הוא המשיך בתנועות החדירה הכה מושלמות, וצעק מרוב הנאה ...

"תמשיך, תזיין אותי ... כמו שאתה יודע!!" צעקתי לעברו

הוא הגביר את הקצב ... החדירה רק נהייתי עמוקה ועמוקה יותר עד שהוא הגיע לנקודה ...

גנחתי, הוא סתם לי את הפה עם ידו, העפתי אותה מפי והמשכתי לגנוח ...

"כן...כן ..." עד שכבר לא היו מילים בפי לצעוק את ההרגשה ...

התנשפנו בחוזקה ...

עצרתי אותו..

התהפכתי אליו......... "עכשיו תורי.." הבטתי בו במבט אכזרי ..

התרוממתי והחלפנו תפקידים ..

הוא שכב לו שם, עם איבר זקוף ורטוב כל מה שרציתי היה לשלוט בו .. כמו שאני יודעת

ישבתי עליו, איברו נכנס אלי במהירות והתחלתי בתנועות הרכיבה שאני כה ספצית בהן...

שדיי קיפצו להם בנוחיות והוא שלח את שני ידייו ולפת אותם,אחז בהם בכוח.. שיערי התפזר לכל עבר, רכבנתי לעברו והתעלסנו כאילו אין מחר ....  המשכתי בתנועות הכה מושלמות  בשבילו

"תמשיכי, כן..אל תפסיקי..... תזייני לי את הצורה.." הוא ידע שאהבתי לשמוע את זה .... מיד עלה ליד חיוך..

הגברתי את התנועות בעודי מביטה בהבעת פניו הכה מתענגת ....

נשענתי לאחור כדי להרגיש את איברו משתולל בכל דפנות איברי .... המשכתי לקפץ לי והוא בתוכי ..

שרטתי את בטנו והוא השמיע זעקה .....

הבטתי בסימנים האדומים שהחלו להופיע עליו ...

בתנועה אחת, עמוקה וחזקה גמרנו...ביחד ....

שכבתי עליו, שנינו מזיעים ורטובים, כאובים ומסופקים ...

"בוקר טוב גם לך.." אמרתי וחייכתי

"הבוקר שלנו רק התחיל ...." הוא לחש לי בחיוך זדוני

הוא תפס אותי בשתי ידייו והרים אותי, ההגענו למקלחת שרק אתמול סיימו לשפץ לי אותה

"היא עלתה לי המון כסף, תזהר עלייה.."

"את מתכוונת לאמר - יש לי יום עבודה ארוך, תזהר עליי.." איך הוא ידע את המשמעות בדבריי לעזעזל!?

הוא פתח את הברז... הוסיף רטיבות לביצוע (כאילו שלא הייתה מספיק לפני..) .. הוא נישק אותי בלהט ואחז בי כלא רוצה לעזוב .... הבטתי בו ... ניתקתי ממנו את שפתיי ... ואמרתי "אני מסתובבת, אתה יודע מה לעשות.."

התסובבתי עם גבי אליו, לאט לאט התכופפתי עוד ועוד כך שמולו היה איברי הרטוב והמגרה... פישקתי את רגליי וחיכיתי לתנועה שלו..

באחת הרגשתי את איברו חודר אליי והוא אוחז במותניי ומצמיד אותי אליו בכל חדירה בחוזקה, כדי שייכנס עמוק יותר, חזק יותר אליי...

גנחתי לי ..... הוא אחז בשערי... והמשיך בתנועות המשגעות ... תפסתי את ישבנו בידיי כדי שיחדור עמוק יותר.

"ככה את אוהבת את זה, נכון????!?!" הוא זעק לעברי

"כן ! כן ! תראה לי מה אתה יודע..." לחשתי בחזרה ....

קולות הגופים שלנו מתנגשים אחד בשני עם המים הזורמים הספיקו כדי להבהיר מה הולך שם ...

לפתע מישהו צלצל בדלת ...

"שיט"! אמרתי ....

"מה קרה??" הוא שאל והמשיך לזיין אותי באדישות ...

"שכחתי שיש לי ארוחת בוקר עם מישו"

"תני לו כמה זמן, הוא יילך ..."

מהר הפסקתי את הזיון הכה טוב הזה, עטפתי את עצמי בחלוק ופתחתי את הדלת ..

"אהה..היי ... אני מפריע?"

"לא לא ...אהה...תראה ..." גמגמתי בעודי מונעת מהחלוק להחליק מגופי הרטוב

לפתע זיון הבוקר שלי הגיח מאחוריי עירום עם סיגריה ביד ואיבר זקוף ..

"אהה, אז אני כן מפריע..."

"לא, לא מפריע...." זיון הבוקר שלי הותיר לעצמו לדבר בשמי ..

"אולי נפגש בפעם אחרת .." כשלפתע הוא עצר אותי בנשיקה להוטת...

הייתי המומה... האם זה אומר שאקבל ארוחת בוקר וצהריים ביחד?! למה לא, חשבתי לעצמי ..

הוא נכנס והמשיך לנשק אותי... טרק את הדלת בעוד זיון הבוקר שלי הולך בעקבותייו ...

שניהם השכיבו אותי בכוח על הספה בסלון והחלו להתגרות בי...

אחד נישק אותי בלהט והשני מלקק את איברי בעודו מפשיט את האורח שלנו ...

הם זיינו לי את הצורה בכל דרך אפשרית, בכל תנוחה אפשרית

 

וכך העברתי לי בראנצ' מזויין .... !

 

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 20/7/2006 11:56  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)