לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

איך שרדתי חודשיים בלי סקס ונשארתי בחיים כדי לספר על זה..


אז אתם בוודאי תוהים ..

איך בחורה נימפומנית, תמימה ונטולת בן זוג לחודשיים שלמים (!!) שרדה את כל התקופה הזו בסיפוק עצמי בלבד ...

זה לא היה קל...... האמת זה היה קשה ... קשה מדי !!

בואו תכנסו לעולם שלי, ולמה שעברתי במשך החודשיים האלה .. מהמקרים, לפתרונות ... עד לפיצויים..

איך מסתכלים על החצי כוס המלאה מהדבר שנראה לכם סוף העולם ..

 

המקרה: החבר טס לפני 24 שעות, אני שוכבת במיטה שלנו שעד לא מזמן עשינו עליה אהבה מטורפת ..  בוכה עד עמקי נשמתי .. בחדר הריק ממנו ולא מבינה מה נפל עליי ולאן נעלם הבן-זוג שאיתו ביליתי את כל הסופי שבוע  בשנה וחצי !!

הפתרון:  יוצאת מהשוק !  לוקחת את עצמי בידיים ! יוצאת מהקיבוץ שלו, חוזרת להתגורר בבית החייל, שם יש אנשים, חברים שיעבירו לי תזמן ..

להחזיר לעצמי את העצמאות, למצוא לעצמי תעסוקה שבה אעסוק בחודשיים האלה .. ולנסות להפגש ולהשקיע בחברים !  

הפיצוי: עבדתי קשה, הרווחתי כסף - גם דאגתי לבזבז אותו.. קיבלתי את העצמאות שלי בחזרה .. נפגשתי עם חברים שלא ראיתי המון זמן .. השקעתי קצת זמן בטיפוח עצמי!

 

המקרה: כנראה שכל ההתחלה החדשה הזו מאז שהחבר טס גרמה לי להראות זורחת מתמיד, מה שהקרין שמחת חיים ...... המין החזק הבחין בזה (איך לא...) והיו המון נסיונות להתחיל, לגעת , לקבל מספר טלפון או אפילו לגשת אליי .... כמובן שכמו תמיד הסמקתי .... אבל מה לעשות!? אני אישה !

הפתרון: להזכר בחבר, ברגעים שלנו ... להזכר בכמה זמן נשאר עד שהוא חוזר ... להזכר בכמה אני אוהבת אותו ... לקחת את עצמי ולזכור : גברים הם רק בתחום הידידים שלך כשאת תפוסה !

הפיצוי: נשארתי נאמנה ככה לחבר חודשיים שלמים .. ואין גדול מהפיצוי שאקבל כשהוא יחזור !! גררר

 

המקרה: חוסר בסקס, הורמונים משתוללים, פרצי  חרמנות, התרטבויות יתר...התחרמנות תמידית !! אהה!

הפתרון: עינוג עצמי ובכמויות !! סרטי פורנו - שלהם דאגו לי החברים (ביניהם טיטוס) כדי שלא אהיה חסרת-סיפוק ...

זכרונות מסקס עם החבר, השתלטות עצמית על היצרים הבאים להתפרץ ... לא לעשות עיניים וגם להשתדל לא לקבל בחזרה ! טוב האמת היא שלקבל בחזרה זה נורא מחמיא ... ואי אפשר להנמע מזה ... אז שיהיה ! =)

הפיצוי: פורקן !! הציפייה הגוברת למה אני אעשה לו ברגע שיחזור ! התכנונים לכל רגע ורגע שנעביר ביחד מהרגע שנכנס לחדר השינה .....

 

המקרה: יושבת לבד, מתחילה להתגעגע מאד מאד, מרגישה לבד ... מהצבא מכעיסים נורא, רק רוצה לדבר איתו ולהוציא את הכעס, שמישו יבין אותי ! כמעט פגיעה של קטיושה בי גרמה לי ללילות חסרי שינה ולפחדים מטורפים .... =( בקיצור ...אירועים שגורמים למצב נפשי מעורער משו ...

הפתרון: הלווו הוא לא הבן אדם היחיד על פני האדמה שאת מכירה ושאכפת לו ממך ושיבין אותך! תתקשרי/תפגשי מהר  עם ידיד/חברה טובים שיהיו מוכנים להקשיב לך בכל עת ובכל מצב .. לא משנה מה ! זה עזר לי מאד ברגעים קשים כשהייתי זקוקה למישו לידי ..

הפיצוי: חזרתי לישון בלילות, לא הרגשתי בודדה, היה לי עם מי לדבר - תמיד! ובמיוחד - ככה עברו להם חודשיים עם פחות ייסורים משחשבתי ...

 

המקרה: מפציצים בחיפה - ממש קרוב לבתי החייל בו אני מתגוררת, בית הקפה בו עבדתי נסגר מטעמי בטיחות ..

הפתרון: אני ממהרת לאסוף כמה שיותר דברים שאני זקוקה להם ועוזבת את חיפה (לבקשת החבר ובגלל שאני רוצה לחיות עוד קצת ...) לקיבוץ בו החבר מתגורר שם יש לו דירה קטנה עם כל מה שאני צריכה כדי להתקיים .... בהתחלה היה נורא קשה בלעדיו .. אבל השתדלתי להעסיק את עצמי .. ניקיתי, סידרתי, נסעתי .. השתדלתי לא להיות בקיבוץ כי זה יכול לחרפן !!  נכון שאיבדתי את מקום עבודתי אבל הספקתי לחסוך מספיק כסף ... 

הפיצוי: ככל שהעסקתי את עצמי הזמן עבר יותר מהר ! גם ביליתי סופי שבוע עם חברות/ידידים והכרתי המון אנשים חדשים ! והנה עברו להם חודשיים ומחר הוא חוזר אליי !

 

 

הודעת מערכת :

בסוף שבוע הקרוב בוודאי אהיה עסוקה, ממ עסוקה מאד ..

אז קבלו התנצלות על חוסר נוכחות שלי פה ..

אני בטוחה שתסתדרו ..

=))

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 9/8/2006 13:48  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)