לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

סופ"ש משכר; גמירה חזקה ומחשב נייד אחד


לפני שבוע בדיוק - בשישי האחרון, יצאתי עם בלוגרי העיר שלי(עתודאי, סמטית, יובלל) וזה היה הלילה הכי-ספונטני-הזוי-מסטול-וכיפי שהיה לי בזמן האחרון .. אז ככה:

תכננו לנסוע ככה לאיזה פאב מקומי ששמו "נטאשה". יצאנו מהאוטו, העמסנו על הבגאג' וודקה ורד-בולים ...סליחה .. XL !! :) והתחלנו לתדלק...

אני שתיתי בערך 4 כוסות שבאותו רגע לא הזיזו לי ...

הגענו לכניסה... זה היה אמור להיות ליין סטודנטים ... ומצחיק שאותי ואת סמטית הכניסו למרות שאנחנו שנת 86 ואת עתודאי ויובלל לא הכניסו .... מוזר !!

התבאסנו ואז התחיל להשפיע עליי האלכוהול ... התעצבנתי ואני זוכרת שבאתי להסתובב כדי לנבוח על הסלקטור וכמעט עפתי על הפרצוף .. חחח ..

הגענו לאוטו ..החלטנו שחותכים למועדון אחר, ואז האלכוהול כבר התחיל להשפיע עליו הוא עלה עם רעיון ... הוא דיבר עם יחצ"ן של מועדון באזור כפר ויתקין  שמקרהההההה היה לו את הטלפון שלו וזיין לו תמוח עד שהוא החליט להכניס אותנו..

הגענו לשם, עברנו מישוש גוף מה"מאבטחת" ונכנסנו..עכשיו היינו 2 רוסים, 1 שחור ו2 כוסיות... כמובן שלכולם היתה בעיה להכנס חוץ מלשחור!

החלטתי ברור שיקול-דעתי-המעורפל לחפש את הסלקטור הכי ענקי כדי לנצל את יופיי ולעזור לחברנו השחור להכנס..

"סליחה?" אמרתי בתמימות.. "אתה רואה את הבחור שמה? הוא..... איתי.... אתה יכול להכניס אותו?"

הסלקטור תפס אותו ומיד הכניס אותו ושוב כולם היו ביחד ! ושוב התפצלנו כדי לשלם כניסה... עכשיו הייתי נורא מבואסת שנצטרך לשלם 60 שקל ... התקרבתי לקופה וראיתי שם איזה ילד אחד שהיה שכן שלי בעיר ילדותי, למד שכבה מתחתיי ומיד אילתרתי..

"היי! אתה מוכר לי.."

"ממצב, גם את מוכרת..!"

מיד אמרתי את שם עיר-ילדותי, בית הספר התיכון שלמדנו בו יחד וירד לו האסימון..

"שומע, אני פה עם חברות ואין לנו הנחה יש מצב שאתה עוזר לי פה?"

"חכי כמה דקות ואני איתך"

קיצר הוא יצא גבר-גבר כי קיבלנו כניסה ב40 :)

מיד סמטית גררה אותי פנימה, לא חיכתה לבחורים ונכנסו פנימה ..

הייתי כבר בשלבי השיא של ההתמסטלות והתחלנו לרקוד עד שהגיעו הגברברים שלנו.

במועדון ראיתי חצי-שכבה שלי.. רקדתי, התפראתי ... עד שסמטית החליטה ללכת לרחבה של המוזיקה השחורה... אחרי שניה וחצי בערך ... הוא התחיל לרקוד איתי...

כשאני חושבת על זה עכשיו - זה היה נראה חשוד...כאילו מישו תכנן את זה שהוא יהיה שם ... כי מסתבר שהוא מכיר את סמטית, אלכס ויובלל... ומוזר לי שסמטית גררה אותנו למוזיקה השחורה .... טוב כשאני חושבת על זה עכשיו - לא היינו צריכים להיות שם בכלל אז שומדבר לא יכול להיות מתוכנן .. :))

קיצר רקדנו, הכרנו ... התנשקנו ... וואווו היה מטורף המון זמן ..בערך 9 חודשים לא השתובבתי ככה במועדון ... השתגעתי והמון זמן לא נהניתי ככה עם מישו..

שנינו הינו מסטולים לגמרי כך שכל מה שהיה שם היה הדדי ומשכר ..

בכל מקרה נהניתי, השתוללתי ...... אחחח היה טוב...... התרטבתי ממנו בטירוף  - גבוה, חמוד..עיניים מדהימות ... עשה לי את זה!

הגיע סוף הערב, כולם רצו ללכת ...  נפרדתי ממנו עייפה, מסופקת (ולא-לא עשינו סקס בשירותים!) עם מס' פלאפון ביד :)

וכך הסתכם הסופ"ש האחרון שלי..

 

אז השבוע שעבר עליי לפני כמה ימים היה השבוע שאותו כל אישה שונאת בדמה - שבוע המחזור...!

הייתי כל כך חרמנית במהלכו .. אחח כמעט אנסתי את עצמי ... ובגלל שהייתי חרמנית כל כך ולא יכלתי לקבל מה שאני רוצה שזה דבר נדיר אצלי... לא הייתי רגועה!

כמובן שלא היה כל כך מה לעשות עם זה.. חוץ מהכניסה האחורית .. שלגביה עוד לא ממש הגעתי להחלטה :)

בכל מקרה.. השדונית שלכם החליטה להתחיל לעשות כושר - להתחטב טיפה לקראת הקיץ הקרב ובא!

אז זה כולל בעיקר לקום ב7 בבוקר, למתוח ידיים, רגליים...

לצאת עם מוזיקת האוס באזניים והליכה מהירה, ריצה ... למשך שעה ככה.

חזרה הביתה .. כפיפות בטן (עד שיופיעו ריבועים) .. קצת מתח .. עוד מתיחות - מקלחת חמה וטובה, קערת גרנולה עם יוגורט - הרבה מים ויאללה לעבודה..

בנתיים אני דובקת בזה כבר שבוע בערך  והתוצאות מזעריות אך יש שיפור :) יש בגוף שלי פטנט מעולה - הוא מתחטב מהר .. יייפי

 

ואנחנו חוזרים למהלך השבוע- היום בו נגמר לי המחזור.. אחרי שבוע של חרמנות שיא ואי  סיפוק!!

הגעתי לבחור הביתה .. לא ההוא מהמועדון..

הבחור הנמוך יותר - הוותיק שעליו דיברתי עד היום .

הגעתי אליו הביתה..נוטפת חרמנות .... והוא זיין לי תצורה כמו שהוא יודע....

בכל חדירה שלו הרגשתי שאני גומרת - והגוף הסקסי המחוטב והחלק שלו רק תרם לעניין :) גמרת יבפעם הראשונה בחוזקה מטורפת..המיטה כמעט עפה מהבסיס שלה, והיה צריך להשתיק אותי ... אחרי הכל -ההורים בבית ..

כמובן שגמרתי עוד כמה פעמים .. גמירות חזקות שבהחלט הרגיעו אותי..עד שגמרנו ביחד.. וזו היתה רק ההתחלה... הזענו, היה חם ורטוב... ואני רק התעוררתי לי.. מואההה D:

אחרי מספר אחד מיד גרמתי לאיבריו לצמוח ורכבתי עליו קשות... אני כל כך אוהבת להרגיש את הכוח הזה שבלרכב על גבר ... הגניחות, התנועות העמוקות, השריטות, המאמץ, הזיעה.. אחחח אני מרגישה כמו בסרט פורנו ... בקיצור... רכבתי עליו עד שהתוצאה הייתה 8-2 לטובתי.... גררר :)

אחרי הלילה הזה בהחלט העברתי את שאר השבוע ברוגע, בסיפוק ... חחחחחחחח אם זה מה שהיה צריך לקרות כדי שארגע ..אז למה לא?

 

והסופ"ש הנוכחי... התחיל טוב ..  בחמישי נסעתי לדוד טיטוס היקר, לצפון הקריר אך יפייפה כדי לרכוש מחשב נייד חדש וכדי להתארח בסופ"ש אצלו

אז הלכנו בשעת בוקר מוקדמת לבדוק לי אופציות, בסוף הגענו לחנות BUG בה קנינו לי את הבייבי החדש :) הנזק הכספי הוא 5500 שקל .. אך אני מרוצה עד הגג :))

קבלו תמונה של הבייבי, עם הידיים שלי והפלאפון שנדחפו באמצע:

 

 

בכל מקרה, פורים!

זה הפורים-הכי-לא-פורים שהיה לי... הקרבתי את החג לטובת קניית הלפטופ ונסיעה לצפון לסופ"ש...

אני לא מתלוננת - בתמורה יש לי את דוד טיטוס שמאכיל, מארח ועוזר לי עם המחשב החדש...

הרגשתי את החג רק כשהיינו בקריון וחיפשנו את החנות של הלפטופ, וגם שם ראיתי תופעות פורים ... מרתיעות ביותר.

כמו שטיטוס אמר לי "היום פורים הולך ככה - הבחורות חושבות שהתחפושת הכי טובה היא זו שיש בה מינימום בגדים" וזה מה שראינו בקריון!! אמאלה...

 

בכל מקרה היום אנחנו יוצאים לאיזה פאב... אני אאלתר משו .... :)

אז אנשים ..

שיהיה לנו חג-שמייח

תשתו ואל תנהגו..

כדי שתוכלו לחגוג גם את פסח!! :))  

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 3/3/2007 12:45  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)