לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

שיגרה-לא שיגרה, 4 בלוגרים ואבסנט ירוק


אז הזמן עובר לו

ואני בשגרה-לא שגרה שלי עם עצמי

עובדת

ישנה

אוכלת

רצה

עושה סקס (טוב)

מתקשרת עם העולם

אותם דברים רק כל יום בסדר משתנה

 

ולא, אני לא מתלוננת, אחרי הכל אני עושה מה שאני אוהבת

אוהבת לעבוד

אוהבת לישון - עזבו תעובדה שהסדר יום שלי מתהפך לגמרי כשאני עובדת בלילה וישנה ביום :)

אוכלת - בריא!

רצה - כמעט כל יום בין 2-4 ק"מ

עושה סקס - מעולה, אין תלונות

מתקשרת - עם הנייד שלי כל יום

 

האמת היא שגם חזרתי לצייר טיפה, זה מרגיע אותי ונותן טיפה שלווה

אמנם קשה למצוא לזה זמן אבל אם רוצים אפשר הכל

 

חוצמזה החג הזה יהיה הפסח הראשון שבו אני לא אחגוג את הליל סדר.

החלטתי לעבוד כללללללל החג מכמה סיבות

יש בעיות עם המשפוחה ואין לי כוח לעוד כאב ראש בחג

זה הרבה כסף

זה יעביר לי תחג מהר

אם אפשר- למה לא?

 

זה נשמע אגואיסטי מגעיל וחסר התחשבות

אבל מה לעשות, אלה החיים

וגם אני צריכה לעבוד כדי לאכול ולממן את עצמי

 

שבוע שעבר נסעתי אם 3 בלוגרים לדרנס-בר בהרצליה

יובלל, עתודאי וסמטית

היה קורע

זה התחיל בזה ששתינו קצת לפני, פה ושם בירות ... וודקה ד בול שיובלל דואג שיהיה תמיד ללא סוכר!!
סמטית ועתודאי לא שתו כל כך כי הוא נהג והיא לא שותה בדרך כלל..

הגענו לדאנס-בר בהרצליה, שילמנו 40 שקל על כניסה + משקה ראשון חינם

נכנסנו היה נחמד, אחלה מוזיקה

כמובן ששתינו את המשקה חינם בירהההההההההההההההה

ואז אני וסמטית התחלנו לרקוד

היו פריחות כמה ערסים, מקום נחמד ....

עקרון של בר כל המקום ורוקדים מסביב ליד הבר או על במות

רקדנו פה ושם עד שמאחור מישו רקד עם כמה חברקה וכמו שאתם יודעים אני אוהבת גבוהים

שאלתי את הסמטית איך הוא

היא אמרה חמוד

הלכתי על זה אחרי 15 דקות ... קשה להשגה משו

רקדנו אחד עם השניה, האלכוהול התחיל להשפיע עליי ולא מספיק זה הוא עוד קנה לשנינו אבסנט ירוק

שקצת טיפה דפק לי תראש

היה לי בדם ערבוב של וודקה, רד בול (בלי סוכר!!) בירות ואבסנט ירוק

זה סובב את שנינו לגמרי

התחלנו לרקוד בקצב מטורף

ישבנו דיברנו - לא זוכרת על מה אפילו

התברר שהוא חייל ואז נדלקה לי הנורה שאיתו לא ייצא כלום

אני עם חיילים גמרתי

כן -  תרתי משמע!!

אבל אמרתי "יאללה נזרום"

התנשקנו על הבר, אם יש משו שהוא כן ידע לעשות טוב זה לנשק

היה כיף , התנשקנו ורקדנו ככה כמה פעמים עד שהראשים שלנו הסתובבו לגמרי

את סמטית יובלל ועתודאי איבדתי ממזמן עד שהשעה הייתי מאוחרת לעתודאי ולסמטית שבילו יחד במכונית ... (ממממ...)

יובלל ואני התקפלנו ובדרך עשינו שטויות לגמרי מרוב שהיינו שיכורים

לקח לנו 20 דקות להגיע לאוטו שהיה במרחק של 5 דקות הליכה משם

כשהגענו כרגיל האוטו היה עם אדים

ביקשנו מעתודאי שיסיע אותנו לתורכיה שזה בורקסייה שעיר שלנו כי היינו ממש רעבים

ושמנו לב שסמטית שיכורה מהעננים

זרמנו ועשינו שטויות מטורפות באוטו, התחלנו לצרוח שטויות ולצלם אחד תשני

(התמונות שמורות במערכת)

בקיצור, המון זמן לא היה לי סופ"ש טוב כל כך עם חברים

 

ברור שאל החייל לא התקשרתי

מה שכן

היה טוב

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 31/3/2007 20:02  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)