לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

האנג-אובר פוסט


הראש מציק, סחרחורת מפריעה להתרכז, העיניים כבדות עליי ואני מנסה לכתוב פוסט.... מצחיק אה?

אז בגלל שלא כתבתי פה המוןןןןןןןן זמן החלטתי לעשות את זה דווקא עכשיו ..באמת..אני והשגעונות שלי..

ולמה האנג-אובר אתם שואלים?

בואו נתחיל מהתחלה

עברתי לדירתי החדשה

הותקן אצלי אינטרנט ויש לי קו טלפון

הדירה אחרי כל הצביעות נראית חמודה לאללה

בדיוק כמו שחלמתי לי :]

העבודה סבבה לגמרי, אני עובדת מאד קשה כדי לעשות כמה שיותר כסף

מממ סה"כ חסר עכשיו איזה גברבר חתיך שאחליט שהוא גבוה מספיק ואאמץ אותו לחיקי

 

מממ אתמול

חברה טובה שלי ואני יצאנו למושב מרחביה ל"בירה ונשירה"

עכשיו תקשיבו

האוכלוסייה המתאימה-לי-כל-כך שהייתה שם הקסימה אותי

רק .... אך ורק קיבוצניקים!! מושבניקים!! אנחנו!!

לא נתנו לערסים/פריחות/ תופעות טבע אחרות להכנס 

כל כך נהניתי מכמויות הגברברים החטובים והגבוהים שהייתה שם

להזיל ריר

הבעיה ששדונית קצת התקפלה וכנראה השאירה את כוסית האומץ שלה בבית החדש

וואלה לא הצלחתי לאזור אומץ ולהתחיל עם אף אחד..

מצד שני אולי זה לטובה כי רובם היו בשלב צבא ושדונית החליטה שהיא לא עושה חיילים!!

אבל נהניתי מאד מהאוכלוסיה, מהמקום, מהמוזיקה, היה פשוט נפלא

חילקו אוכל, בירות, פיצ'פקעס חינם כל הערב

ככה שלא להשתכר לא יכלתי... :) היה מצחיק כיפי ומספק

חזרנו היום ב7 בבוקר אחרי סנדויץ' בריאותך בקפה ארומה

נשכבתי על המיטה הענקית בדירתי ונרדמתי עד עכשיו ..

 

 

כמה שזה מפליא...עם ה"זכרונאי" עוד לא נפגשתי..זה ממשיך להיות קשר-לא קשר טלפוני [רק הודעות..] ומשום מה הוא גורר את זה יותר מדי [שבועיים וחצי!] בתירוצי "אני לומד למבחנים".. תעשה לי טובה... לקפוץ לשעה-שעתיים להנות עם יפהיפיה באזור השרון זה כל כך קשה?

אז בגלל החוסר עניין והתירוצים הלא משכנעים, אני אפילו לא אכניס אותו לרשימת ה"מאז שהתרווקתי" החדשה פה בצד ימין.. :) ואתעלם ממנו לגמרי

 

 

שבוע הבא יש שוב מירוץ אופנועים רק שהפעם הוא יהיה בצפון

החברות מתכננות שישישבת בצפון כולל מסיבה בשישי, מירוץ ובירות בשבת ..

רק שהעבודה כנראה תמנע ממני ללכת :(

אבל מה?

השדונית מתחילה להנות קצת יותר... מגיעה לה , לא?

 

 

נ.ב

וואוו ..בתור אחת עם האנג אובר,

יצא לי פוסט בלי שגיאות ...

 

:]

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 14/7/2007 14:06  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)