לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

נכנעת ליצרים עם הסטודנט לרפואה


כמו שקראתם בכותרת הכל כך נכונה הזו, כן .... נכנעתי לסקס...

זה היה חמישי בערב,

ישבתי לי מול המחשב ושוטטתי לי ברשת,

עד שלפתע אני מקבלת הודעה מהסטודנט לרפואה (ראו רשימה "מאז שהתרווקתי")

ניהלנו שיחה

כמו תמיד הגענו תוך זמן קצר לדיבור על המשיכה העזה שיש בינינו

ואז נכנעתי,

רמות החרמנות

הצורך העז בשבירת הקרח (4 חודשים בלי סקס!!)

פשוט גרמו לי להזמין אותו אליי

סיימנו בקבוק יין לבן,

דיברנו על אה ודה

נמשכתי אליו בטירוף והוא לא עמד בזה יותר,

הגוף הלבן והחסון שלו, הזקן הצרפתי, המבט מלא התשוקה..

וזה התחיל

הטירוף חושים שהיה שם

האנרגיות

הצורך העז במגע מצד שנינו (הוא בלי סקס חצי שנה!!)

השתוללנו במיטה שעה שלמה עד שהסקס הגיע,

הוא פינק

אני פינקתי והתפנקתי

זו הייתה אחת החויות הכי מספקות שהיו לי

את כל היצרים שהתאפקו להם

את כל האנרגיות ...

כל זה פשוט גרם לנו להתפוצץ אחת על השני

אני שרטתי אותו בלי לשים לב... יותר מדי ...

הוא לא יכל ללבוש את החולצה מרוב ששרף לו

ואני יצאתי עם היקים וכמה נשיכות קלות

רכנתי מעליו וממש זיינתי לו את הצורה (תסלחו לי על הדיבור הבוטה...אין לי דרך אחרת לבטא זאת)

שנינו גמרנו ביחד גמירה חזקה אחת

נשכבנו אחד ליד השניה

ולא היו לנו מילים

שפתיי רעדו מהתרגשות ומסיפוק

התנשפנו בחוזקה

הוא אמר שלא היה לו סקס כל כך טוב

ואמרתי לו אותו דבר (למרות שאני זו שזיינה אותו....)

צד אחד בי היה מסופק מאד

צד שני כעס קצת על זה שנכנעתי לייצרים

ואז הבנתי שדי, גם לי מגיע להנות... גם אם זה פעם בכמה חודשים...

התארגנו לנו והוא נסע הביתה

למחרת בבוקר מתעוררת מהודעה

"איזה סימנים השארת לי...בגללך אני מסתובב בבית עם חולצה ומת מחום"

"אני אהיה פעם הבאה יותר עדינה, למרות שכמעט ולא השארת לי סימנים.."

"אז אני אהיה אגרסיבי יותר פעם הבאה. איך המרגש אחרי הגאולה מהייסורים :)"

"סיפוק ופורקן מטורף... חסר לך שלא תהיה!"

"נהניתי בטירוף, הצלחת לגמור אותי... אני בד"כ לא נשפך ככה ונרדם"

 

ושם הסתיימה שיחתנו

כל אחד פנה לדרכו ואני נשארתי מסופקת מתמיד

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 25/7/2007 11:49  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)