לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

4 בחורות, מצלמה אחת וסופ"ש בכנרת


אז כמו שהכתורת נשמעת ככה היה

אחרי משמרת בוקר בעבודה לקחנו את התיקים ויצאנו לדרך.

עם מזדה ירוקה ומטען לשבוע (למרות שנסענו רק לסופ"ש...ככה זה בחורות :)) נסענו אני, השחרחורת, המושבניקית והאופנוענית לשבת מירוץ-כנרת.

התכנון היה לסוע לכנרת, בשבת בבוקר לקום ולסוע למירוץ אופנועים (הסבב השלישי) שהיה מתוכנן במרום גולן..

הגענו אחרי נסיעה ארוכה לחוף לבנון שבכנרת, השעה הייתה יחסית מאוחרת בשביל להגיע אבל עשינו זאת והגענו בכל זאת בריאות ושלמות בסביבות השעה 8 בערב בערך באותה שעה שהשמש התחילה לשקוע וזה מה השצלחתי לתפוס תוך כדי נסיעה:

 



 

למה חוף לבנון אתם שואלים?.... כי הן רצו מוזיקה וזה החוף היחיד שמצאנו שבאמת מספק גם מוזיקה, גם קיוסק ומקום להתחפשן בלי יותר מדי רעש..

וצדקנו בהכל...חוץ מהקטע של הרעש.... היו שם מאות אוהלים פרושים ברחבי החוף וכל מה שרצינו זה להקים את האוהלים ולהתחיל להכין את כמויות הבשר שהבאנו איתנו :) כן כן מה ששמעתן - בחורות עושות ארוחה על האש בלי עזרה של גבר אחד! מה יש?  יש לנו מספיק ידע - המושביניקית השחרחורת והאופנוענית וכמובן אני - בחורות רציניות, משקיעות ויש לנו טיפת נסיון בעבודת שטח :]

אחרי מלחמה עם כמה בעלי-אוהלים שהתנהגו כאילו הם קנו את השטח שמתחת לסככה שבו רצינו להקים את האוהלים שלנו - כדי שלא ניצלה בבוקר מרוב חום .. היה שם חום לא נורמלי!!! מצאנו לנו פינה שקטה לי איזה דקל שיהווה לנו צל... והתחלנו בעבודה, הדלקנו את המנגל, חתכנו ירקות, וניגשנו לעבודה, האמת היא שהקרדיט מגיע לשחרחורת ולמושבניקית על עבודת צוות נפלאה שייצרה ביחד את מה שאתם רואים כאן:

 



 

כן כמו שזה נראה זה גם היה טעים - המבורגרים, נקניקיות, פרגיות, עוף ברוטב צ'ימיצ'ורי .... מה חשבתם שבאנו לשחק??? :]

אחרי ששבענו לנו ואכלנו המון כי היה לנו עוד תיק מלא בשטויות (מרשמלו, שוקולדים, יין לבן ואדום, ביגל'ה, במבה ועוד...) שהשארנו לקינוח, הגיעו 2 בחורים שהם חברים טובים מאד של האופנוענית. הם הביאו איתם כמובן עוד שתייה - וודקה וכמה בקבוקי יין ... ישבנו וצחקנו והיה מטורף כמה ראשי נרגילה נגמרו שם (לא התחלתי לעשן אל תדאגו....) בערך ב1 בלילה המושבניקית והאופנוענית החליטו לסוע למסיבה עם החבר'ה שבאו לבקר אותנו ואני והשחרחורת נשארנו כי היינו גמורות מעייפות.

ישבנו, אחרי שכולם ניקו את הבלאגן-שאחרי-הנרגילה-והאלכוהול ופשוט פרשנו לנו שקי שינה והלכנו לנמנם ... תוך 2 דקות קפצנו החוצה מהאוהל מרוב שהיה לנו כל כך חם בפנים, לא יכלנו להיות שם יותר ... אז פרשנו את השקי שלנו בחוץ, נשכבנו מתחת לכיפת השמיים והתחלנו לדבר, דיברנו על הא ודה.... הבטנו בכוכבים שהיו מדהימים באותו הלילה.... ואז הגיעה שעת ההצקות ... מצחיק שרק בארץ מישו ייגש אליי ב2 בלילה ויגיד לי "את....את נראית טוב... טוב מאד אפילו.." יסתובב וייברח

כמובן שזה הצחיק אותנו מאד ולא הפסקנו לצחוק כל הלילה, אני והשחרחורת נכנסנו למצב כפית לא נורמלי .... והכי מצחיק שמסביבנו לא היה אוהל שלא בא לבדוק על מה כל הצחוקים .... ראו 2 בחורות שוכבות על שק שינה ומתגלגלות מצחוק ורצו להצטרף לחבורה... רק שאנחנו שונאות את כל הערסים-שחושבים-שהם-משו-מיוחד ולא נתנו לאף אחד להתקרב..

ב3 בבוקר אחרי שהצלחנו לעצום עין מרוב כל המכוניות-ערסים ששמו מוזיקה בפול וולים - מצד ימין שומעים נלי פורטדו ומצד שמאל מוזיקה מזרחית מזעזעת....

אני מתעוררת מגיטרה ומקול ששר "אני רץ.... אני חייבת להספיק כל מה שהעולם ..." אני מביטה ימינה ורואה חבורה של כמה חבר'ה יושבים ומנגנים בגיטרה .. הקול שלו היה מדהים אני חייבת לציין.... זה העיר אותי ואת השחרחורת בו זמנית ופשוט קמנו...נשנשו קצת והתחלנו לשיר עם הגיטריסת...

פשוט לשכב שם, להתסכל בכוכבים, להאזין למוזיקה ישראלית משובחת ולהסחף עם הרגע - זה בדיוק מה שהייתי צריכה אחרי החודש-עבודה המטורף שעברתי...

אחרי כמה זמן המושבניקית והאופנוענית חזרו והעירו אותנו בטעות ב5 בבוקר...מה שמצחיק שאני כל כךךךךך מושפעת מהעבודה (שאני מדברת בה רק באנגלית...) שהתעוררתי והתחלתי לדבר איתם באנגלית ...בלי לשים לב..... זה היה קורע.... עד שהבנתי מה אני עושה והתחלתי לצחוק כמו משוגעת...

בוא נגיד שלא ממש ישנו...

היה חם, היה רעש, היה מצחיק ומהנה ואין לי תלונות :)

ב6 בבוקר התעוררנו והבנו שלישון לא נחזור כבר...כולם צחצחו שיניים, שתפו פנים והתחכוננו לקפה-פינג'אן על הבוקר, עם גרנולה וחלב בצד :) כמו שבחורות שגדלו במושב אוהבות! :)

התחלנו לפרק את האוהלים ולהשאיר רק את הציוד הנחוץ לנו מחוץ למכונית...

עם השמש שצצה פתאום גילינו שאנחנו מוקפות ביותר אוהלים ממה שחשבנו ... הייתה כמות מטורפת של אוהלים .. אפשר לראות בתמונה הזו, בליווי של המושבניקית:

 



 

עכשיו משו מצחיק ותופעה נדירה ולא מובנת שנתקלנו בה בכנרת...

מכירים את המזרונים המתנפחים עם משאבה? זה מגיע בזוגי או יחיד...צבע כחול .....

בכל מקרה, מסתבר שהישראלים מצאו לזה שימוש מאד מקורי ..

ככל שהזמן עבר שמנו לב שהכנרת מתמלאת בהמון מזרונים שעליהם שוכבים בפנאן ישראלים ונסחפים להם לאן שייקח אותם המזרון, כדי להמחיש לכם תפסתי רגע וצילמתי את התופעה:

 



 

וזה נמשך לאורך כללללל החופים שם שזה לא נורמלי...

לכו תבינו... ישראלים :)

 

בכל מקרה ישבנו לנו והשתזפנו, אני תפסתי קצת צבע וחידדתי את קווי השיזוף שלי..

באיזה שהוא שלב היה נמאס לנו מהצפיפות, לקחנו את הרגליים שלנו ועברנו למקום רק של הסתלבטות, מקום שאסור להקים בו אוהלים...

תפסנו לנו שמשייה ונהננו מהרגעים האחרונים שלנו בכנרת ..

 




 

אחרי כמה שעות שהיה לנו ממש חם ורצינו לאכול בשקט איזו ארוחת צהריים משביעה החלטנו להתחיל בדרכנו לדרום

ולמה לא הלכנו למירוץ אתם שואלים?

מעומס חום ביטלו אותו .. לצערנו ממש ממש רצינו ללכת..אחרי הכל - זו המסורת שלנו :)

מסופקות אך עצובות מעט שהחופש שלנו נגמר אספנו את עצמנו ונסענו לאכול ארוחת בריאות בארומה בצמח ..

היה משביע וטעים וקינחנו בגילדה מקומית

ויצאנו לדרכנו דרומה

 



 

לסיכום - זו בהחלט הייתה אחת החוויות היותר מאתגרות שהייתי בהן

נהניתי מאד,

הייתי זקוקה לזה

ויהיו עוד ... עד שהקיץ ייגמר נעשה לפחת עוד גיחה אחת צפונה ואם לא..אז דרומה!

 

מסופקת ומחוייכת חזרתי הביתה

בריאה, שלמה ועם בטן בירה קטנה

:)

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 31/7/2007 13:10  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)