לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

שדונית זמרת פאבים :)


 

 

בפעם הראשונה בחיי, אזרתי אומץ ועליתי על הבמה

כל הערב הזה לא היה מתוכנן

אחרי העבודה הייתי אמורה ללכת הביתה ולנוח אחרי המשמרת הנוראית בעבודה

ואז  "המעשן" הציעו לי להצטרף לmik'es place בת"א לבילוי בחברת אנשים טובים

אני בשיא הספונטניות הסכמתי, אחרי המשמרת שעברתי הייתי צריכה משו שירגיע אותי..

נסענו לת"א, כשהגענו לשם כבר היה 11 בלילה, אנשים כבר שרו אחד אחרי השני על הבמה (באנגלית הרוב..)

עם גיטרה אקוסטית/חשמלית כל אחד עלה לנגן, הייתה שם אווירה משפחתית

מעט מאד דיברו שם עברית, הרוב בכלל אמריקאים או אנגלים ... או ישראלים שאוהבים אנגלית :)

נסעתי לשם גם עם "המולדובית",  שעלתה לשיר ... ניסינו למצוא שיר לשיר ביחד..

התלבטנו בין here wothout you לבין i dont want to miss a thing בגרסאות אקוסטיות

החלטנו על Aerosmith ועלינו לשיר...

כמו בכל פעם ראשונה הלב שלי פעם חזק למראה האנשים שישבו בין השולחנות בפאב

כמו גדולה התחלתי לשיר בקצב רגוע..

בגלל שלא עבדנו על זה לפני ההתחלה הייתה מזוייפת עד שהתאפסנו לקראת הפזמון..

דמיינתי שאני כרגיל באמבטיה שלי שרה רק שהפעם זו הייתה אמבטיה גדולה עם עוד 60 אנשים..

זרמתי עם השירה,  אנשים שעמדו שם התחילו להדליק מצתים ולנופף אותם באוויר..

את השיר סיימנו בהצלחה, היו מחיאות כפיים וזו הייתה חוויה בשבילי

נהניתי לשיר מול אנשים שפירגנו מאד אחרי זה..

ניגשו אלי אנשים והחמיאו, שאלו מאיפה אני, בגלל המבטא לא האמינו שאני ישראלית =)

כל האהבה, האחידות, האנגלית, המשפחתיות שיש במקום שכזה.. נהניתי מאד בחברת אנשים שבאותו רגע הכרתי...

השדונית מצאה לעצמה את הבילוי הקבוע לימי שני בערב :)

רק בפעם הבאה, זו בהחלט תהיה חצאית קצרה ולא ג'ינס.. והשיר הבא שאשיר יהיה לבד :)

 

 




 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 4/9/2007 12:18  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)