לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

קרוב יותר


את כל הבוקר העברתי בת"א אחרי לילה אצל האמריקאי, ישבנו לנו במרפסת בבית הענק שלו, שותים ליקרים ואוכלים ממלואים (שהעוזרת הכינה..אלא מה?), מדברים על הכל, נחשפים בפעם הראשונה אחד בפני השני - מערכות יחסים, אהבות, שנאות, משפחה, הכל נשפך באותו לילה.

למגע המסאג' שלו, נתתי ל50% אלכוהול שהיו בליקר-עשבי-תיבול (שנוצר על ידי בודאיסטים) לזרום בדמי ולגרום לי להנאה קלילה מהרגע-

הרגע שבו אני לוקחת צעד ומחליטה להמשיך הלאה,

החלטה שאני רוצה משו חדש בחיי

משו שלא קשור לעבר

ללא תלות

ללא עזרה

קשר הדדי ושווה

באותו הלילה נרדמנו אחד מול השניה, אחרי נשיקה ממושכת

נתתי למעצבת שתתקן את שמלת-החתונה של אחי אחרי שהתפרעתי קצת בחתונה שהייתי בה לפני חודש, היא זקוקה לתיקון קל

לא יכלתי שלא לעצור ולקנות משו לדירתי הקטנטנה, כמה כלי אמבט ווילון חדש ואני במונית בדרכי הביתה

יום חופש, ולא יכלתי לתת לו לעבור בעדי כך סתם

ישבתי מול הדירה הקומפקטית שלי, הבטתי בה קלות

ידעתי שיש לי זמן לעצמי והחלטתי להשקיע אותו בדירתי הקטנה

זה התחיל בעבודת ניירת (השארתי את הכיף לסוף...) זרקתי את כל ערמות הניירת המיותרות ששכבו להן בכל מיני פינות בדירתי

"זה כבר נראה יותר טוב" חשבתי לעצמי

אח"כ פניתי לחלק הכיפי - קניתי לי וילון בצבע בורדו לחלון דירתי, והתחלתי להתקין אותו .. ממש אשת בית למופת :) 

אכלתי משו וישבתי לי מול הנייד

אחזתי את בלוק הציור שלי והחשק ליצור משו עלה בי שוב

לקחתי את סט העפרונות והתחלתי לצייר

כל מה שעלה על רוחי, התחלתי לרשום סקיצות

זה מעין תחושת שלווה לשבת בדירה משלי

אחרי שניקיתי וקרצפתי אותה

הסדינים חדשים, ריח מרענן

עם עפרון ובלוק ציור וראש ריק ממחשבות יצרתי לי

אחרי שעתיים של רישום ניגשתי ללפטופ

התחלתי לצפות בסרט CLOSER

וזו הייתה פריצת הדרך השניה בתוך יומיים לגבי החלטותיי לעתיד

צפיתי בסרט מתחילתו עד סופו ופשוט הזדהיתי

לאלו מכם שלא מכירים, הסרט מדבר על חשפנית ניויורקית שמגיעה ללונדון ופוגשת מישו מיד אחרי שהיא נוחתת - היא נדרסת על ידי מכונית והוא מסייע לה לגשת לבית חולים אחרי שזה קרה בגללו..

הם נהיו זוג, הוא כתב עליה ספר על החיים שלה בתור חשפנית ועל השינוי שעברה,

הקטע שכל הסרט הם נלחמים בזה שהוא מרגיש שהיא תלותית - כל מה שיש לה השיגה קר בזכות זה שפגשה אותו באותו יום, הוא זקוק למישהי בוגרת דיה לטפל בעצמה, מישהי שלא תראה בו כמשענת.

והיא בנתיים מנסה להבין מה היא עושה לא בסדר, למה הוא לא מראה לה את האהבה הזו..כולם מדברים על זה חוץ מבתוך עצמם.

בהמשך הוא פשוט מתוודה בפניה אחרי כמה שנים טובות שהוא מאוהב בבחורה אחרת שפגש והיא מצידה עוזבת אותו

ובסוף הסרט אחרי שהוא מבין שעשה טעות, הוא מנסה להחזיר אותה אליו בחזרה, והיא מחליטה לקום ולחזור לחיים שלה בניו יורק, אמנם לא בתור חשפנית אבל בתור בחורה אחרת, לא תלותית, אחראית לחיים שלה בלי משענת מאף אחד, אישיות בפני עצמה - מתחילה מאפס וקדימה.

ההזדהות שלי הייתה על הקטע של להשאיר את מה שקרה מאחור, שהיא לא חזרה אליו למרות הכל, כי מה ייתן לה לחזור להיות תלותית בו, אז הם יהיו עוד קצת ביחד זה רק חזרה לעבר...

וזה מה שעובר עליי, הסרט, הלילה עם האמריקאי, הכל גורם לי להבין שהגיע הזמן להשאיר הכל מאחור, להחליט שאני לא מגיבה יותר לאקס, להעלים אותו מחיי, לתת צ'אנסים לדברים חדשים, כי הרי לא משנה כמה קרוב יותר, כמה רחוק יותר, כמה זמן יעבור, זה לא יחזור להיות מה שהיה לעולם..

מכאן ש3 מטרות ניצבות בפניי :

להכנס למערכת יחסים רצינית (בתקווה עם האמריקאי)

לעשות טיול לחו"ל

להתחיל ללמוד עיצוב תעשייתי בעוד שנה-שנתיים

 

כמה תמונות שבחרתי מהסרט, ממליצה מאד

 



 





 

 

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 3/10/2007 21:12  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)