לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

השדונית רווקה בשנית


הכותרת אולי נשמעת קיצונית ומשעשעת אבל הפוסט הזה אולי קצת לא.

יום החזרה שלי לארץ

אני נוחתת בארץ ב27 לינואר, עם תיק גב קטן ו2 מזוודות קטנות

אני נוסעת הישר לבית הוריי שבצפון

נשארת שם, נכנסת לשוק טוטאלי ממה שהולך סביבי, לא מבינה לאיפה נחתתי

באותו הערב האקס האוסטרלי הגיע (כמו שאתם יודעים או לא בחצי שנה האחרונה דיברנו נון סטופ בטלפון והבהרנו את הרגשות שלנו והסכמנו לתת לנו עוד צ'אנס, ונראה לאן זה הולך משם) לצפון לבית הוריי.

כשיצאתי החוצה הוא עמד לו שם

מיד הרגשתי שהכל עולה לי בחזרה

התקרבתי אליו

"היי בייבי" הוא לחש לי וחיבק בחוזקה

התחבקנו בקור המקפיא של אותו היום בערך חצי שעה, בלי לדבר, בלי לזוז...רק חיבקנו

"התגעגעתי" התוודה בפניי ומיד נישק את שפתיי הקפואות

עלינו ביחד למעלה, אמא שלי קיבלה אותו בחום ואהבה כמו שתמיד עשתה וכשעה לאחר מכן יצאנו לכיוון המרכז חזרה לדירה שלי.

כל הדרך שתקתי  לא הבנתי מה הולך סביבי, מה קורה איתי.

הבטתי בו כל שניה כדי להבין אם הכל אמיתי - אני בארץ? הוא פתאום לידי אחרי ששנה לא ראיתי אותו? קר פתאום? אנחנו נוסעים בג'יפ שלו? מה הולך?

הגענו אליי הביתה, פרקתי את המזוודות ולא יכלנו להתנתק אחד מהשניה.

היינו דבוקים אחד לשניה בדבש

באותם ימים היינו ביחד (מסתבר שיותר מדי) רצינו לבלות כל זמן פנוי אחד עם השניה להשלים את השנה שפספסנו..

עד שחזרתי לעבוד ולאט לאט הרגשתי שכל ה"רגש" הזה שכיב יכול הרגשתי אליו לא היה כלום מאשר תשוקה לקשר, תשוקה לקשר מוכר שהיה לנו לפני שנה.

מהצד שלו הוא לאט לאט הרגיש שכל מה שהוא חשב שיהיה פה לא קרה, הוא לא מצא עבודה שידע שינצל בה את כל היכולות שלו וזה תסכל אותו - היו לו מצבי רוח,

הוא לא ידע מה הוא רוצה מעצמו, דיבר על לחזור לעבוד באוסטרליה ולקחת אותי איתו.. המחשבות, הרגשות, הכל התערבב לי והוא ערער אותי לגמרי וגרר אותי למצב של בלבול טוטאלי, זה הפריע לי ביום יום, בעבודה, ממש הוציא אותי מריכוז..

הגענו אליי באותו הערב, הבהרנו שאנחנו צריכים לקחת את זה לאט אם אנחנו רוצים שזה יילך

"תקשיב, אני הבטחתי לעצמי שהחזרה שלך לארץ לא תשנה לי את התוכניות, את מה שאני רוצה לעשות עם עצמי"

פשוט הבהרתי לו שאני בתור בן אדם שיש לו מטרות וחלומות ושאיפות מהחיים שלי אני אממש אותם בלי שאף אחד יפריע לי.

השיחה נגמרה בחיוכים שנתן לעצמו קצת ספייס וננסה לקחת את זה באיזי

באותו ערב יצאנו לאכול במסעדה סינית, ממש הרגשתי שהכל מתחיל להסתדר... יצאנו גם לפאב עם חברים שלו ושתינו, היה ממש כיף...היינו זקוקים לרענון הזה בקשר שלנו. גם שכבנו לראשונה מזה שנה באותו הערב.

זה היה חסר מילים.

סערת רגשות, תשוקה מטורפת (האלכוהול עזר..), סצנה שלא השתתפתי בה המון זמן...

הסקס היה מושלם

הוא אפילו נשאר לישון, התכרבלנו כל הלילה

למחרת בבוקר התעוררתי, הוא כבר יצא בחזרה הביתה והייתי צריכה לקום לעבודה.

במשך כל אותו היום (שישי) לא שמעתי ממנו, עד שבערב שלחתי לו SMS אם הכל בסדר ומה הוא עושה

הוא פשוט נפנף אותי בהודעה אדישה ולא יותר מזה

אני בהחלט אגיד שבאותו הרגע נפל לי האסימון,

אני משוחררת

לא הציק לי שלא דיברנו

לא הרגשתי טיפת געגוע

אפילו לא נפגעתי שהוא לא ייצר קשר

פשוט הרגשתי תחושה של סגירת מעגל

שאם זה מה שהיה צריך לקרות כדי שאבין שאני כבר לא תקועה ברגשות אליו ובעבר איתו אז זה מה שקרה

חלקם יחשבו שאני צריכה להתקשר ולצרוח עליו מה הוא חושב שהוא לא מתקשר אחרי שאנחנו שוכבים...

אבל לא, אני פשוט המשכתי עם זה הלאה וזה לא ממש הזיז לי

והיום (שני) אני כאן, אחרי חושבים עם עצמי

אחרי המון תובנות, אחרי המון הבנות, אחרי המון התלבטויות.. אני רגשית מסוגלת להמשיך הלאה ממנו

מסוגלת להשאיר מאחור שנתיים של קשר ושנה של בלבול ומחסומים רגשיים,

ולהמשיך הלאה

 

אני חוזרת לעצמי לאט לאט

חזרתי לריצות בחוף הים

קידמו אותי בעבודה

יש לי כיוון חדש לחיים שאפרסם בפניכם בסביבות יוני (כשהוא יתממש)

אני רווקה רגשית ופיזית

והכי חשוב

חזרתי לנשום

 



 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 11/2/2008 20:39  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)