לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

כשחיים מתהפכים בן רגע


זה כמו כביש מהיר בלי רמזורים שנע מול עיניי בצורת אוטוסטראדה מטורפת

אתמול לקחתי על עצמי החלטה שעומדת לשנות את חיים בצורה דרסטית

החלטתי להשאר בארץ ולקבל קידום מפתיע ממקום עבודתי

זה נשמע מפתיע אני יודעת - עברתי תהליך של יציאה מהדירה שכה אהבתי בנתניה, נאבקתי חודשיים (אם לא יותר) על קבלת ויזת עבודה לאנגליה וכמעט הודעתי על פיטורים בעבודה...

ואז הגיעה ההצעה שגרמה לי להתעורר ולהבין המון דברים

איפה אני נמצאת

לאן אני רוצה להגיע

איך, מתי ולאן

אז טיסה לאנגליה נשמעת כמו טירוף, קריעת תחת מטורפת ביחד עם חוויות נון סטופ, חסיכת כסף וחזרה איתו לארץ

אבל מה עם השנתיים שעברתי? עברתי שנתיים אחרי שחרור כדי לרדת מבכירה של צוות (ועם הקידום מאחמשי"ת של מוקד מכירות) למוכרת טוזרה בעגלות באנגליה?

אחרי שקרעתי את עצמי וטיפחתי צוות מדהים של אנשים שהיום עושים ניסים ונפלאות בעבודה שלהם בדרך להיות הצוות המוביל בכל המוקד, לעזוב הכל ולטוס?

אז נכון - אני זקוקה ב100 אחוז לחופש רציני כרגע לסדר את הראש ובעיקר את הכיוון החדש.

זה יתחיל באיזו טיסה לטורקיה או לאיזו ארץ נופש אחרת לשבוע, וכשאחזור אתחיל לחבר מחדש את חיי שהתפרקו קצת בחודשיים האחרונים - אמצא לעצמי שוב דירה באזור השרון, ואתחבר למציאות.

הסתכלתי על החיים שלי בראייה קצת בוגרת - עם נכונות להתקדם וזו הזדמנות של פעם בחיים שאני לא יכולה להרשות לעצמי לפספס.

התפקיד החדש מוכר כמתיש הרבה פחות מהעבודה הנוכחית שלי, השכר גבוה יותר, תנאים סוציאליים טובים יותר והכי חשוב - אני פה.

זה אומר לנהל משמרת של עד 30 נציגים (מי היה מאמין שאגיע למעמד שכזה בגיל 21???)

האמת שהיה לא מזמן מכרז של החברה לתפקיד הזה, לא האמנתי בעצמי מספיק.. פחדתי לנסות להתקבל לתפקיד אך לאכזב את עצמי

היה לי כל כך קשה פה רק רציתי לעלות על מטוס ולא להסתכל אחורה ואולי גם לא לחזור

 

אבל אחרי שיחת נפש מאד ארוכה עם ידיד נפש  (שלאו דווקא קשור לעבודה) הבנתי לאן אני רוצה להגיע בחיים - וזה רחוק יותר מלהיות מוכרת בעגלות באנגליה

אנגליה תמיד תהיה שם - הזדמנות שכזו - כמעט שלא , בטח ובטח לא בגילי הצעיר.

 

את ההצעה לעבוד בחו"ל קיבלתי מהאקס בזמנו לפני מספר חודשים

הוא נתן לי תחושה שזהו הפתרון, עד שהבנתי שהוא משתמש בפתרון הבריחה מא שאני מכירה אותו

ואני לא כזו - יותר נכון - נמאס לי להיות כזו

נמאס לי לברוח, בא לי להשאר פה להתמודד ולהתקדם בחיים

ולא לוותר ולעלות על מטוס כל פעם שרע לי

אז גם כאן אני משאירה מאחור - את האקס - אחת ולתמיד והולכת בדרכי שלי ואף אחד לא יעצור אותי

אז מחכה לי חודש של הנאה, מנוחה, חופשה ומציאת דירה חדשה

אמנם יש בי צביטה קלה בלב על החוויה שעליה אני מוותרת

אבל לקחתי אותה בלב שלם

 

ממני אליכם

 

 

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 9/7/2008 09:59  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)