לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

שדונית חוזרת לעניינים 2


 

אולה!

המון זמן לא הייתי פה, עבודה וכאלה...אתם כבר מכירים את התירוצים שלי ;)

ממממ הזמן עובר עליי בצורה נחמדה מצד אחד וקשה ומטורף מצד שני, אני משקיעה זמן בעצמי ובאנשים שלא השקעתי בהם המון זמן..

עם המשפחה אפילו דברים מתחילים להסתדר שזה ממש ממש שיא!

 

להיות רווקה בארצנו זה לא קל ..

כשאת הכי רוצה למצוא מישו נורמלי אפילו סתם לקשר לא מחייב, את תמיד תפלי על חסרי הטקט או על אלה שלא יודעים לנשק .... או שיתחילו איתך הגברים הכי חסרי נסיון בעולם...

כשאת הכי לא מעוניינת באף אחד יציעו לך ידידים להכיר לך אנשים שווים ואת...תסרבי..

וגם אם כן הסכמת להכיר אותם.... אחרי לילה מדהים עם אחד מהם  את תזרקי לו משפט כמו "מה יהיה בינינו?"

מה לעשות גמאני חדשה בעניין הרווקות וקשה לי להסתגל למצבים אליהם אני נקלעת ...

אבל אל תדאגו ... מטעויות רק לומדים!! :) אני אופטימית ...

 

בשישי שעבר התקיים מפגש/יציאת בלוגריות שוות מישרא, המפגש כלל אותי , אניגמה, סמטי"ת ג' ותמו'ש ..

היו אמורים להיות עוד כמה חבר'ה והם הבריזו!!! מי שלא היה פספס בגדול!

זה התחיל בזה שנאספנו ע"י השברולט של סמטי"ת מדירתי הקטנה, ליעד לא ידוע..

הרבה זמן לא פגשתי בלוגרים וזו היתה הפעם הכי שווה ....... כי היינו הבלוגריות הכי שוות!!

חתכנו לפרויד בנתניה, היה נחמד ....... כשהגענו ישר הטיסו אותנו לקומה למעלה כי "הקומה התחתונה שמורה"

מי שומר קומה שלמה של דאנס-בר?!?!!?!?  ואיך הדאנס-בר מסכים לזה?!

התעצבנתי קלות, אבל לא כמו שהתעצבנתי שנזכרתי שאסור היה לי לשתות אלכוהול כי היתי על אנטיביוטיקה... ומינימום הזמנה היה 40 שקל ... אז אכלתי הרבה נאצ'וס וצ'יפס  D:  וקינחתי במיץ תפוזים ..

הקומה העליונה היתה ממש רק שלנו, עם שולחן סנוקר, חלונות שמשקיפים לקומה התחתונה... נהננו יותר מהאנשים למטה!

באיזה שהוא שלב אחרי כל הנשנושים והחוסר אלכוהול אצלי וההמון אלכוהול אצל תמו'ש ואנגימה החלטנו לרדת למטה ולפזז לנו ברחבי הדאנס-בר..

היה נחמד, ניסו להתחיל איתנו כל מיני מיני-ערסים וכאלה שכבר בני 30 ועדיין ערסים .. מה שבטוח לשם אני לא חוזרת יותר!!!

ממש השתגענו, היה חם ברמות! היו שלבים שכל כך נהנינו שהתקרבנו אחת לשניה, והתחלנו לקפוץ ולהסתובב .. כמובן בליווי צרחות מטורפות ...  עד שהסחרחורת גברה על הגוף והפסקנו ....

באיזה שהוא שלב איזה ערס חשב שיהיה מגניב לנסות להתחיל איתי בשיטת-ערסים-לא-מוצלחת ושרף לי קצוות שיער !! התעצבנתי ומזל שהיו הרבה אנשים שהרגיעו אותי כי כבר ראיתי את האש שבערה לי בעיניים אחרי שהוא ניסו לתרץ ב"מה פתאום זה לא אני..... אבל אפשר לרקוד איתך?" תשמידו אותם ומהר!!!

בלילה אני ואניגמה חזרנו אלי לדירה ישנו המוןןןןןןןןןןןןןןן עד צהריי שבת ...

התעוררנו וכרגיל בימי שבת חסרי-המעש-אצלי-בדירה אכלנו שטויות דיברנו שטויות .....  והשתדלנו לא לעשות שטויות :)

בערב נסעתי לחברה שלי ונפגשנו עם כמה גרברים מנתניה שלשם שינוי לא היו ערסים!

אפילו התחרמנתי עם אחד מהם ..... (גם לי מגיע להתפרק!)  והסתבר שהוא נדלק עליי קשות אבל מה לעשות..

לבן אדם בשיא הרצינות יש גוף מדהים!!! אלוהי! שרירים בכל הגוף והוא חלק בטירוף, אבל הפרצוף שלו מבאס!!!!!! סיפרתי את זה לחברה שלי אז היא אמרה לי לזיין אותו עם שקית!!!! אני אוותר....

ומצד המטבע השני ..

למדתי להיות מניאקית לגברים, אולי אני מסתובבת יותר מדי עם חברות מנתניה או שפשוט הבנתי מה זה אומר להיות רווקה בת 20 :)

 

סיכמתי עם אניגמה שהשבוע אקפוץ אילה וכך עשיתי והנה אני פה בדרום הרחוק אחרי שאתמול הייתי אצל מישו שידיד הכיר לי (זה ההוא מהפסקה הראשונה עם ה"מה יהיה בינינו"...) יצאתי טמבלית ואסור לי להתאהב מהר!!

 

ממ זהו, בערב אני נפגשת כנראה עם עוד איזה אחד שמנסים לשדך לי ואולי אחרי זה אפגש עם עוד מישו, אני רק צריכה שמישו יתקשר כדי להזכיר לי לישון!!!!

 

מממממ זה היה אחד הפוסטים היותר מלאי גברברים שהיו לי מאז שהתחלתי לכתוב בישרא....

מחיאת כף לכבודי!

 

שיהיה שבוע מדהים לכולם!

רווקה חוזרת לעניינים!

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 13/1/2007 15:13  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רווקה חוזרת לעניינים


טוב האמת שזה לא כל כך נכון...
טוב אולי קצת :)
אניגמה מבקרת אצלי הרבה בזמן האחרון .. בסופישבוע אנחנו מבלות לנו בדירתי הקטנטונת.. אוכלות וישנות כל היום ויוצאות בלילות ...
לאחרונה חליתי במחלה מוזרה שתפסה יחד עם זאת גם וירוסון קטן ... וזה משפיע על העבודה לרעה ... הבוסים מתעצבנים שאני חולה מדי ובלה בלה אחרים ואני משתדלת לא לוותר לשטויות שלהם ולרצות להבריא כמה שיותר מהר ...
חוצמזה אני עכשיו בימי מחלה מהעבודה מה שנתן לי המון זמן לעצמי, לקניות, לחברים, למשפחה טיפה ... ולעינוגים עצמיים ;)
המטרה הבאה בקניות היא - מזרן זוגי חדש!! כן כן מה לעשות גם למזרן שלי יש מספיק פז"מ וצריך להחליפו מהר ..
חוצמזה החיים נחמדים, אני עובדת קשה, מרוויחנ את לחמי (ואת הנעליים החדשות..) ביושר והגינות ...
חוצמזה... שאני חולה ... הכל נחמד ...
אני מטיילת לי ברחובות העיר מפנקת עת עצמי.. וסוף סוף מרגישה מה זה להיות בת 20 עם חיים משלי, כסף משלי, קניות משלי, חברים משלי.. דירה משלי!
ומה הכוונה?
אני בחופשת מחלה, ויש לי המוןןןןןןןןןןןןןןןן זמן לעצמי שזה הניגוד המוחלט לחיי היום-יום הרגילים שלי.. אני עובדת מהבוקר עד הערב וכמו שחברה שלי אמרה לי .. "עם עבודה כזו, מי ירצה אותך???" ותכלס ... יש בזה משו ...
מה לעשות שכדי להגיע למשכורת גבוהה כזו צריך להתאמץ ולעבוד קשה...
ואני כזו, לא מסוגלת לעמוד בעמדה ולמכור פלאפונים, נשמע לי משעמם ושגרתי.. אוהבת אנשים .. נסיעות וזו בול העבודה בשבילי.. רק חבל שהבוס שלי לוקח את הבעיות הבריאותיות שלי ומשתמש בזה נגדי ....
כל פיפס קטן, כל טעות הוא משתמש בזה כדי לאיים לפטר אותי או משו כזה ..
וכואב לי, כואב לי לשמוע את זה במיוחד כשהגעתי והתקבלתי לעבודה הזו בזכות עצמי ובזכות מי שאני והכישורים שלי..
(זו הייתה שפיכת לב בדקה אחת.....)
בקשר לסקס... פה ושם יצא לי פעם-פעמיים לזיין את האקס, ונכון - זו טעות!
אבל מה לעשות שנתניה זו עיר-ערסים-אונלי!!!! והוא הכי קרוב אליי...
אבל הפסקתי עם זה ........... מבטיחה!!!!!
בנתיים יש אור בקצה המנהרה ופגשתי מישו חדש.......... אמריקאי האמת :)
לא אדבר על זה כי כלום עוד לא בטוח..
את הסילבסטר העברתי בצורה נוראית ... פעם ראשונה בחיי שחגגתי את ה"חג" הזה וזו כנראה גם הפעם האחרונה !!!
נסעתי עם חברה לדאנס-בר בהרצליה... אחד הערבים הנוראיים בחיי....
ב12 בדיוק נושקתי על ידי בחור גבוה אמנם שנישק אותי כמו דג!!! ממש הרגשתי דגיגה בלב ים ..... זה היה נוראי.... לבן אדם שפתים כל כך קטנות ואיך שהוא נישק ...... כאילו אני איזו בובת גומי מתנפחת שהוא מתאמן עלייה ....... בררר ..
בנוסף יצא שחזרתי הביתה במונית ספיישל ושילמתי 50 שקל קיבינימט!!!!!!!!!!!
קיצר,
im not gonna celebrate this shit ever again!
גם עבדתי בוקר למחרת באיזה בסיס שכוח-אל ליד רמאללה וקפאתי מקור, שם התחילה לי המחלה שאני גוררת עד היום .... מקווה שעד ראשון הכל יעבור לי :)

זהו, החדר שלי בדירה לאט לאט מקבל צורה וסגנון, אני אוהבת את מה שעשיתי שם וזה לא גמור !!!! :)
הראשונה שתראה זאת תהיה אניגמה שמגיעה אליי ממש מחר לסופ"ש מדליק!

בכל מקרה שיהיה לכולכככככככם אחלה של שבוע!
:))
נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 4/1/2007 11:29  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)