לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

רווקה חדשה בשוק, מישו מעוניין ?


כבר שכחתי מה זה להיות רווקה..

אני אמנם בת 19 אבל "רווקה" תופס לכל גיל! גררר!

אז אחרי 10 חודשים של מערכת יחסים מתמשכת, אני פורצת לי לשוק הרווקות .. מסוקסת מתמיד ...

עם גישה אחרת לגמרי ... הרי חבר זה לא מה שאני מחפשת ..כן כן מגיע השלב בחיים שזה לא מה שיעזור לי להמשיך הלאה כרגע .....

רק לפני דקות מעטות נפל לי האסימון שזה הולך להיות הוולנטיין דיי הראשון שלי מזה 3 שנים שאחגוג לבד...

בא לי לנסוע למועדון ולהתפרע לגמרי, לשתות קצת ..קצת הרבה בירה ..לתפוס לי ראש ופשוט להנות מהתחושה הזו של השחרור המצויינת הזו!

כן כן, יש שלבים בחיים שהדבר האחרון שמחפשים הוא חבר ....

אפשר לצאת עם אנשים, חברות ..ידידים ..... לעשות חיים!

מי אמר שצריך בן זוג כדי להנות?

אז נכון שזה כיף כשיש מישו כל הזמן לנשק ולהתחרמן וגם סקס זה טוב ...

אבל ...... די......

לא מעניינות אותי מערכות יחסים!

תנו לעשות קצת חיים!

 

טוב אני אחזור לי לבית החייל - הבית החדש שלי ...ואתם?

שיהיה happy valentines day

 

ואם מישו מחפש מישהי? אתם יודעים איפה למצוא אותי ....

 

-חיבוק-

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 8/2/2006 09:50  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)