לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

להתחרמן מכל גבר מסוקס שעובר לידי, נחשב בגידה?


כן כן זה קורה לאנשים הכי טובים ...

או במקרה שלי לנשים הכי יפות ...

למה זה קורה לי?

סתם ככה באמצע השבוע, שרק לפני כמה ימים החבר חזר לצבא וכבר אני מתחרמנת מכל סיטואציה קטנה שקיימת ..גרר מה קורה איתי!?

כאילו ....

הייתי בסיטואציה קצת מביכה מבחינתי .... בשבוע שחלף...

הייתי סגורה בחדר אחד עם ידיד חרמן ושותפתי הלסבית ......

המצב היה מאד מביך כי השותפה שלי מאד מאד פרובוקטיבית בכל מקום ועם כל אחד ו..הידיד הזה? לא קיבל כבר המון זמן ובואו נגיד שיצאתי מהפגישה הזו סמוקת לחיים...

 

נכון נכון ושוב - נכון שיש לי חבר אבל כשאתם בסיטואציה מסויימת, תמיד עוברים לכם   בראש מחשבות על "מה אם.." או תמונות של דברים שעלולים לקרות באותו הרגע..

 בכל אופן יצאתי מהמפגש הזה בסדר אבל כל הדברים שקרו אחרי זה הבהילו אותי..

מצאתי את עצמי הולכת ברחוב ומרגישה חרמנית רצח כאילו שכל גבר שיעבור .... גרררר...

 

אההמממ סליחה ...בכל אופן מה לעשות? כשהחבר סוגר שבת....

.ככה זה ..... SEX SEX SEX

בכל אופן... לחשוב על סיטואציות, להתחרמן מכל דבר שזז ו...להשתמש בויברטור...

זה לא בגידה, נכון?!

 

נעבור נושא לפני שאני מתרטבת לכם פה...!

עבר עלי שבוע מתיש.. נסיעות לבתי חולים, בדיקות.... אווח שונאת בתי חולים .... אני מרגישה גוססת שמה משום מה ....

 

עם הצבא שומדבר לא סגור, ערכו לי בדיקות והסתבר שהכל בסדר אצלי אבל אני עדיין סובלת מכאבים גרררררררררררררררררררר !

מה שכן?! אני אלחם ולא אתן לצבא להתיש או להוריד לי את הראש! אני אלחם כי מישו פעם אמר לי משפט מאד חכם:

"צבא זה לשנתיים, בריאות זה לכל החיים"

אז אני אלך עם זה לכל מקום כי חבל על הבריאות, הטרטורים שאני עוברת ..כבר אין לי כוח !

 

אני אלך לי .... להתקלח עכשיו, אחורי זה לישון, אחורי זה החבר יגיע ויהיה טעים!

ממ יאמי !

 

 

 

 



 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 19/3/2006 15:27  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)