לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

10 שאלות ששואלים...


בחורות גבוהות..

אז מה, חשבתם שאני אשנה את הכינוי שלי ולא אתייחס אליו בכלל?

טעיתם

זה תמיד קורה לי שהתגובה הראשונה שיש לאנשים כשהם נחשפים אליי היא אחת מ10 השאלות הנפוצות הבאות :

 

ההורים שלך נתנו לך לאכול הרבה שמרים כשהיית קטנה..?  ("אמממ לא שזכור לי...")

 

את דוגמנית? ("נהה זה לא בשבילי..")

 

משחקת כדורסל? ("שיחקתי, 3 שנים בליגה לאומית")

 

מאיפה כל הגובה הזה? ("זה הכל טבעי")

 

תעמדי רגע. נו, מי יותר גבוה? ("מה אנחנו בני 3? הנה אני יותר גבוהה, מרוצה?")

 

את יכולה להלוות לי כמה סנטימטרים? ("נההההה")

 

למה את הולכת על עקבים? ("אני לא!")

 

אם אני אנעל נעליים גבוהות, תסכימי לצאת איתי?  ("לא יוצאת עם נמוכים ממני")

 

את מכירה את זה (מקפל את האצבעות בתקווה שאבין את הרמז)? האמת שזה עוד לא קרה לי....

 

היית פעם עם מישהו נמוך ממך..? ("לא וגם לא אהיה")

 

היית פעם עם כושי? ("not yet") אויש סליחה. את זה שואלים את כולן. 

 

בקיצור אני חייבת לציין שעוברים עליי ימים מעניינים, חזרתי למרתון הריצות שלי בחוף הים בבקרים,

הגישו את הבקשה שלי לויזת עבודה באנגליה ואני מחכה לה בקוצר רוח

אני אחתום בקרוב על חוזה עם החברה שאתחיל לעבוד בה באנגליה

ובחמישי האחרון נסעתי עם חברה לבי"ס לאיפור שבו היא לומדת, היא הייתה צריכה דוגמנית פנים לפרוייקט שלה והתנדבתי מטוב ליבי

כמובן שהתוצאות יצאו די מדהימות לא חשבתי שאני אי פעם אוכל להראות ככה עם טיפת איפור (טוב לא טיפה...אבל מספיק...)

היה חג די מעניין, אכלתי בו מצה וחצי בערך וזה החג הכי דל מצות שהיה לי בחיים

וכן בלי כל קשר אני מרגישה בעננים!

 

אז ברוח הגובה הזו הנה משהו חמוד שמצאתי

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 27/4/2008 17:45  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שינוי כינוי


אז ככה בלוגרים יקרים

החלטתי שרווקה אני לא אשאר לנצח (אבל שדונית בטוח שכן!)

אז מהיום הכינוי שלי השתנה ל"הכי גבוהה בישרא"

זה אמנם כינוי שאולי יעורר מחלוקת

יש שיגידו כן, אחרי הכל קשה למצוא בחורות ישראליות מתנשאות לגובה של 184 ס"מ בגיל 21 כמוני, במיוחד קשה למצוא אותן בישרא

ויש שיגידו לא, אבל לא ממש אכפת לי

ובגלל שאף גבוהה אחרת לא תפסה את הכינוי - הוא שלי מואההה

 

אז שיהיה לנו סופ"ש נעים

התחזית לימים הקרובים

השרב ייעלם ויהיה נעים מהרגיל

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 25/4/2008 23:42  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



England here i come !


טוב אז כנראה שזה סופי קוראים יקרים

ביוני הקרוב השדונית תהיה על מטוס בדרכה לאירופה ותנחת לה באנגליה לתחילת דרך חדשה ושונה בארץ אחרת  

אמנם זה לא יהיה שמשי, קייצי וחופשתי כמו תאילנד לפני 3 חודשים אבל זה יהיה חווייתי, מהנה וקריעת תחת אחת גדולה (כמו שהשדונית שלכם אוהבת )

אני טסה לאנגליה לעבוד בחברה ישראלית שאתמול פגשתי את המנהל שלה. ישבנו במקס ברנר במשך שעתיים ודיברנו - הוא נורא התרשם ממני, מהנסיון שלי במכירות הסביר לי כיצד הכל יעבוד כמובן שגם חרגנו מהנושאים כי הייתה כימיה ממש טובה (הרגשתי כמו בדייט! אבל זה ירד לי ברגע ששמתי לב שהוא נמוך יותר )

החברה מאד רצינית והיא היחידה שעובדת בצורה חוקית באנגליה כיום

ב8 שנים האחרונות הם עבדו רק עם אנשים בעלי דרכון אירופאי אבל לאחרונה הם קיבלו אישור מהשגרירות באנגליה להעסיק עובדים עם ויזת עבודה חוקית לגמרי לתקופה של עד שנה בתנאי שלאותם עובדים יש נסיום של עד שנה ומעלה במכירות רלוונטיות.

בגלל שזה חוקי (ואני מאד עקשנית בנושא הזה של חוקיות!) רק הוצאת הויזה עולה 600 פאונד שמתוכם 450 פאונד החברה משלמת ואני משתתפת רק ב150 פאונד.

כמובן שיש גם את הקטע של הכרטיס טיסה אבל הקטע הטוב פה שאין לי הוצאות גדולות כל כך עם כל הכבוד שזה חוקי...

1170 שקל על החלק שלי בויזה ונגיד כרטיס פתוח לשנה יעלה לי...500 דולר שזב 1750 שקל בקיצור יש לי הוצאה של 3000 שקל כדי לעבוד חוקי ומסודר בחו"ל

זה נשמע הרבה, לחלקכם זה יישמע המון

אבל ממש לא בא לי בעיות עם משטרת ההגירה או חתימה שחורה ל10 שנים הקרובות..

אז כן אם אתם שואלים אותי אני מוכנה להוציא 3000 שקל כדי לעבוד חוקי ומסודר בחו"ל

אז בחמישי (מחר) החברה תגיש את הבקשה שלי לויזת עבודה לשגרירות בארץ ותוך חודש נראה מה תהיה התשובה (בד"כ היא חיובית) ואז אתחיל לחפש כרטיס פתוח לשנה במחיר זול מספיק

אני ממש גאה בעצמי שהחלטתי לעשות את הצעד הזה

נשארו לי עוד חודש וחצי בחברה הנוכחית ואני אומרת תודה על כל יום שעובר שם שאני רק מתקרבת לתאריך העזיבה  

לכמה זמן אני מתכננת לטוס אתם שואלים? (גם אם לא...) התכנון הוא עד אחרי הקריסמס בדיוק לתקופה שבארץ מתחילים להרשם ללימודים בסביבות ינואר-פברואר

משו כמו 8 חודשי עבודה

 

תחזיקו אצבעות

(זה תמיד עוזר)

ולגברים מביניכם שקוראים פה

ברוח אנגליה זו :

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 16/4/2008 12:35  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)