לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

אני, עבודה והשרדות ...


היי לכולם,

וואוו כמה זמן לא הייתי פה .... המון!

טוב אז ככה, בקצרה אספר לכם את מעולליי בשבוע וחצי האחרונים מאז החבר טס (אגב תודה לכולם על התגובות התומכות ..:))

בשבוע האחרון הספקתי למצוא עבודה קטנה ונחמדה, לעשות בה ב3 ימים 1000 שקל (ולא - זה לא זנות! זה מלצרות ...!) מה לעשות שאני בן אדם שאנשים אוהבים ושחיוך שלי שווה המון (טיפ!) ...

בכל אופן אני עסוקה לי בכל מיני דברים, אין לי גישה לאינטרנט מתי שאני רוצה אבל הנה, ניצלתי הזדמנות שאני בקרבת טיטוס וקפצתי לנצל גם אותו טיפה (סתם ..!)

בכל אופן אהה..... אני עובדת, הולכת לים... סובלת מכאבים, מקבלתי מורפיום פה ושם (כשצריך...) ..

אבל בסה"כ אני מרגישה כאילו שהחבר טס לפני חודש או יותר .. זה צץ לי לפעמים, אני לא שוקעת בזה כל הזמן ... פשוט לפעמים ככה כשאני שומעת שיר רומנטי ברדיו או רואה זוג חמוד אז זה מזכיר לי אותנו ..........

אנחנו שומרים על קשר, מתכתבים במייל, מדברים פה ושם בטלפון אבל סה"כ אני משתדלת לא לחשוב על זה יותר מדי כדי להשקיע בדברים שקצת יותר חשובים לי עכשיו כמו התביעה למשרד הבטחון שמחר אני מגישה, העבודה שאני צריכה להזהר בה לא לקרוע תתחת יותר מדי כדי לא לפגוע בעצמי .... וכמובן הבקשה לדירה בקיבוץ מהצבא ...

כל זה עניין של השרדות, לראות כיצד אני מסוגלת להסתדר בכוחות עצמי ולמרות הכאבי גב והכל אני חייבת להמשיך הלאה! P:

 

 

אהה בתכלס זהו אנשים, אני מצטערת אם אני לא מגיבה הרבה בבלוגים שלכם או לא מעדכנת... פשוט זו תקופה כזו ... :) אבל בכל פעם שכן יוצא לי להכנס אתם גורמים לי לחייך כל פעם מחדש (חח לקקנית שכמותי ..)

לכל אלה שתהו, כן כן קשה לי מאד בלי סקס .... אני מתחרמנת מכל דבר קטן ... ומה לעשות ..... כאן נכנסים הצעצועים (תרתי משמע :))

 

בכל אופן אנשושים שיהיה לכם שבוע קל וחמים ..!

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 19/6/2006 18:25  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)