לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

שמלה אדומה, דייט ביתי ושחייה לילית ראשונה


שישי בבוקר,

השדונית שלכם מתעוררת לה בידיעה שהיא הולכת לבצע קירצוף מוחלט של הדירה אליה היא עוברת בשבועיים הקרובים...

לפתע אני קולטת את ענת נכנסת לתומה למסנג'ר..בשקט בשקט... הופכת מbuzy לאון ליין..

תוך 20 דקות הייתי בדרך לת"א

שאני אגיד "לא" לבלוגרית החלקלקה הזו תגידו?

שהספונטניות שלי תאכזב?

השתגעתם!?

נפגשנו בדיזינגוף סנטר,

היה מפוצץ באנשים בגלל יריד האוכל שיש שם כל שישי..

התחלנו להסתובב, איכשהו הגענו ל"שוק המעצבים" שזו הפעם הראשונה ששמעתי עליו ...

הסתובבנו לנו בעודנו מגחחות כמה בגד פה בטח עולה ועל הפחד להתקרב לבגדים בכלל...

עד שהגעתי באקראיות מוחלטת לאחת המעצבות ומשטתי שמלה אדומה מהסטנד

ענת כמובן הפצירה בי למדוד (גררררררר....)

כשיצאתי והבטתי למראה לא האמנתי למראה עיניי,

הצבע היה מושלם על גוון עורי

השמלה נראתה כנתפרה במיוחד בשבילי...

המחשוף המתוק שהיא יצרה,

התחושת קלאסיות שהיא שידרה...

ואז נזכרתי שאחי מתחתן עוד...3 חודשים :)

הבטתי על עצמי 20 דקות, לא ידעתי מה לעשות...

רציתי את השמלה, נראיתי בה כמו דוגמנית, הרגשתי בה כמו נסיכה...

ולקחתי! כמובן שיש תמונות שענת לא הפסיקה לצלם (בלי ידיעתי ויצאו מדהימות...) והן שוב שמורות במערכת ..

וכך הוצאתי 440 ש"ח ב2 תשלומים על השמלה...

עכשיו צריך רק למצוא לה סנדל (במידה הנכונה...42...) עדין ואני מוכנה לחתונה :)

 

 

 

 

אני לא יודעת כמה מכם מכירים את האתר "מקושרים" אבל אני מכירה היטב :)

לפני 4 חודשים נחשפתי לראשונה לאתר הזה על ידי ידיד שלי שטס לחו"ל והתעקש שארשם לאתר כדי שכך נוכל להיות בקשר, שוכנעתי ונרשמתי .. לאט לאט התגלה לי שיש המון אנשים מעברי ומההווה שקשורים לאתר הזה חזק מאד..

הכרתי גם אנשים שהיום נמצאים בחיי האישיים בתור ידידים או חברות :)

בסקרים לפעמים נחמד,

כיף לקבל הודעות "הייתי עושה אותך" או "את באמת 1.82??!??!!" או הכי משעשעת "מה את עושה במקושרים לעזעזל? לכי תדגמני!" כן כו וזה עוד נמשך....

יש עוד צד לאתר הזה, יש ממש קהילה שלמה של אנשים גבוהים, בערך 30-25 נשים וגברים צעירים שמתנשאים לגבהים לא רעים בכלל,

שם פגשתי את "הסטודנט לרפואה"...

ככה דפדפתי לי בתמונות של הגברים הגבוהים והתמונה שלו הכי עניינה אותיף נכנסתי לכרטיס...

בן 25, סטודנט לרפואה, אלבום תמונות משכנע , 180-195 ס"מ, אתלטי, יוצא יחידה קרבית, ברמן בתקופת הקיץ..

מושלם!

שלחתי לו הודעה

טוב מה לעשות שאני פלרטטנית, זה הבטחון העצמי לא אני :)

 

"יש לך אחלה חיוך,

בא לך לקשקש קצת במסנג'ר?"

 

והוספתי את כתובת המסנג'ר שלי כמו גדולה

למחרת הוא כבר היה ברשימה שלי וגם קיבלתי הודעה ממנו

 

"תודה רבה...

ואני בעד קישקוש קל, הוספתי אותך לרשימה.
אנחנו עוד נדבר... :-)"

 

ראיתי את ההודעה בבוקר, אחרי ריצה ..בסביבות 8 לפני היציאה למשמרת בוקר, שבת...

פתאום קיבלתי הודעה במסנגר...

"מה את עושה ערה בשישי מוקדם כל כך?"

 

נכנסתי קצת לשוק שהוא התווסף אוטומטית למסנג'ר שלי ומזה שהוא ער בשעה 8 בבוקר בשבת..

אני התחלתי את היום שלי והוא סיים אותו.... בירמן בלילה ואני קמה לעבודה, סיכמנו שנדבר כשהוא יתעורר ואני כבר אחזור מהעבודה....

מפה לשם התגלגלו העניינים, באותה משמרת עשיתי בונוס של 20$ ורציתי כבר להגיע הביתה!

כשהגעתי הוא היה עסוק במכון כושר.... גרררר...

עד שקיבלתי הודעה "היי את".. זה היה בסביבות 5 ורבע...

דיברנו במסנג'ר 5 שעות עד שהוא יצא מכיוון חדרה אליי :) ספונטנית כרגיל...

לי לא היה בא לצאת והוא בירמן כל השבוע ונמאס לו ללכת לפאבים/ברים וכדומה

אז סיכמנו על הוא יין לבן וכוסות

אני אווירה ונרות :)

תוך 45 דקות הוא דפק על דלת ביתי,

גבוה , חטוב,  זקן צרפתי , שיער שטני-אדמוני (כן כן אחרי האקס המיתולוגי הגוון האדמוני רודף אותי.... )

את האווירה גיוונתי באור נרות, בורד אדום (....שגנבתי לשותפה שממש במקרה קיבלה מהחבר באותו יום... ) Playlist מגוונת בשירים שקטים ..

התיישבנו, התחלנו לדבר ולשתות, ולדבר ולשתות..

מסתבר שהוא לומד רפואה בליטא, עושה סמסטר בארץ, סמסטר בחו"ל... והסמסטר-ארץ שלו נגמר עוד שבועיים..

באותו רגע חשבתי לעצמי איך אני תמיד נמשכת לאלה שהם.... קשורים לחו"ל איכשהו?!

פאק.... ידעתי שיש פה קאץ'.. ממממ ...

מסתבר גם שהוא שיחק בעברו כדורסל, 6 שנים בחייו ...

התברר לי גם שגם אותו זרקו לפני 7 חודשים ... ושגם אצלו יש מעין חסם-רגש כלפי אחרים..

הצחיק אותי שאמרתי "כן עד היום היו לי 2 קשרים רציניים..."

הוא קטע אותי ואמר "שלושה...."

שתקתי...

"הוספתי את עצמי.... " הוא מיד אמר בחיוך לנוכח השתיקה הלא מובנת שלי...

אהבתי את הבטחון העצמי :]

עד שהבקבוק נגמר...

והאלכוהול התחיל להשפיע עליי, זרמנו בשיחה יפה מאד, יש בו מעין ציניות מתוכחמת כזו שרק הוא יכול להפגין,

מעין מבט שובה שאי אפשר להפסיק להביט בו..

לא זוכרת איך זה הגיע למצב שהראיתי לו את הבית (כמובן שבין חדר לחדר התנדנדתי בהליכה...) והגענו לחדר שלי, התחלתי לדבר שטויות מפה עד הודעה חדשה עד שהוא תפס אותי ונישק ... ונישק.... ונישק.....

מממממ אין לי איך לתאר מה עבר בגופי (ממה שאני זוכרת... :] ) לא נתתי לזה לזרום יותר מדי, העקרונות שלי נשארים איתי גם כשאלכוהול זורם בדמי! חזרנו לסלון

הבן אדם לא יכל להוריד ממני את העיניים ... ובהמשך את השפתיים שלו ממני ...

אז הוא עצר, הביט בי ואמר

"אלה השפתיים הכי מדהימות שנישקתי .... "

ולא הפסיק לרגע....

המשכנו לדבר

המשכתי לפלוט שטויות

הוא המשיך להגיד כמה אני לא אזכור אותן מחר

השעה הייתה 3 וחצי לפנות בוקר,

הבחור למחרת .... בעצם...4 שעות מאוחר יותר אמור להיות בבי"ח בכמה שיעורי אנטומיה :) גררר...

הוא אמר לי שלום...

עזבו את זה שעמדנו עוד 15 דקות בפתח דלת ביתי עד שהוא הסכים ללכת :) יותר נכון....עד שנתתי לו ללכת ...

 

 

 

 

מממממ הבוקר קמתי עם חיוך מאושר על הפרצוף

וכאב ראש בלתי מוסבר

התחיל לעלות לי בראש כל מה שעבר לילה לפני...

במעורפל כמובן...

 

הבצהריים

פתחתי את היום עם קערה מלאה בגרנולה-פירות יבשים עם חלב

ויצאתי לקניות לקראת נקיון הדירה החדשה

130 ש"ח הלכו לי רק על חומרי נקיון בכל צורה שהיא...

הגעתי לדירה והתחלתי..

למזלי בעל הבית כבר התקין את הכבלים כך שלפחות היה לי MTV והאוויר של הים מבחוץ...

6 שעות של קרצוף

6 שעות של הזעה

6 שעות של עבודה תאילנדית

6 שעות של נקיון מאסיבי נון סטופ ...

רק אני, הסמרטוט, כפפות הגומי הוורודות, הסקוצ'ים, והחומרי-ניקוי הממסטלים... לא מספיק שקמתי עם האנג אובר גם השפעה של חומרים לא ברורים...

 

אחרי כן התחלתי להזכר בעזרתם של קרקורי הבטן שלא אכלתי הרבה ...

סיימתי..

נפגשתי עם ידיד טוב והלכנו לטרוף שווארמה...

אחרי חצי שנה שלא התקרבתי לג'אנק פוד... אכלתי שווארמה.. רק מראה כמה רעבה הייתי...

כמובן שהיא הייתה מפסקת ביותר...

התחלנו ללכת באזור הטיילת, הלכנו לחוף הים עד שהתחלנו לראות אנשים מתרחצים במים, אנשים עושים על האש בחוף הים, וואלה היה חם.. שלא היה אפשר לנשום...

זרמתי

התפשטתי לי בקלות ומכיוון שהייתי עם חוטיני נשארתי עם מכנסון וחזייה :)

כמובן שהיה כיף לא נורמלי

זו הרחצה הלילית הראשונה שלי (מקווה שבבאה לפחות יהיה סקס... :))

מממממ חזרתי הביתה,

מלאה בחול

אחרי עוד יום מתיש

ספונטני

ומפתיע....

 

 

 

 

עקבתי את העתודאי 

בבדיקת "איזה טיפוס דייטים אתם"

וואלה קלעו אצלי בול

קבלו את התוצאה

THE WILD ROSE

כן כן...

זה מה שיצא,

תנסו גם זה חמוד לאללה

http://www.okcupid.com/online.dating.persona.test

 

שיהיה לנו המשך שבוע

מרגש

 





 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 24/6/2007 22:54  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גברים, אופנועי שטח ומה שביניהם [אני...]


את יום רביעי העברתי בתקווה גדולה,

כזו שהבהירה שמר גומות חן חוזר מחו"ל לאחר 4 ימים בדרום אפריקה,

כזו שגרמה לי להתרגשות אחרי כל כך הרבה הודעות SMS של "אני מתגעגע ומת לחזור" ...

ברביעי הוא אכן חזר

משדה התעופה ישר אלי

כשהוא עמד בפתח של הדלת בשניה שפתחתיי אותה

קפצתי עליו בלי לחשוב פעמיים

חיבוק ענקי

ונשיקה ארוכה מיד אחריו

נכנסנו לחדר, הוא נראה עייף ומותש

הנחתי לו לנוח אבל רק קצת

הוא שכב על מיטתי כשפניו אדומות מהשמש הצורבת אי שם באפריקה

הביט בי וחייך, משך אותי אליו והתנשקנו בלהט...

היצרים התחילו להתעורר להם לאט לאט..

הרגשתי לפתע שמשו לא בסדר,

שהוא מתנהג באדישות וממש כמו

שדבר אחד מעניין אותו

(וזו לא אני....)

מיד הסטתי אותו מעליי והבטתי בו

"מה נסגר איתך?" הוא שתק , פנה לצד השני ונעלם

כל מה שהיה בפיו לומר הוא "לא יודע"

ובכן כמו תמימה לחלוטין הסכמתי לשהות אצלו בסופ"ש..

האמנתי כשהוא אמר שהוא סתם היה עייף ברביעי..

בשישי הקרירות שלו חירפנה אותי,

החוסר התעניינות והחוסר יחס שגעו אותי...

והוא שוב לא ידע, מה הוא רוצה ולמה... איך וכמה...

אז אמרתי לו להתראות אחרי שבפיו כבר לא היו תשובות...

"איפה את?" שאלתי את חברתי בהודעה תמימה

"אני בדרך למירוץ אופנועים באשדוד, בא לך?"

"בטח!" אני והסופר ספונטניות שלי זה שילוב אדיר...

נאספתי על ידה בשבת בבוקר, כמה שיותר מוקדם

נסענו לנו לדרום

לצפות במירוץ אופנוי שטח מטריף

זו הפעם ראשונה שלי במירוץ כזה

והחוויה .. לא ניתן לתאר במילים

כמות האדרנלין

הבחורים המסוקסים

הרעש של המנועים זועקים

הקפיצות אקסטרים המטורפות..

יצאתי מהסופ"ש הזה מסופקת,

וחזרתי לשוק הרווקות

איך אני אגיד את זה?

הפסד שלו [?] 

 

הנה כמה תמונות שיבהירו לכם מה עבר שם, אני צילמתי, חוץ מאת עצמי :)

 

לפני הזינוק...

 

 

והם יוצאים לדרך.......

 

בסיבוב שבו התעופפו להם 2 אופנועים שניה אחרי שצילמתי...

 

 

פה ושם היו כמה קפיצות ...

עד שהגיעה קפיצה ממש מרשימה...

 

 

ואחרונה חביבה: אני !

 

 

 

החום העיק

החול הציק

אבל האדרנלין ותחושת ה"ואי בא לי גם" לא עזבה אותנו לרגע

הצלמים והבחורים שבהם הוקפנו

הייתה באמת חוויה :)

השדונית מסופקת ומרווקת (מהמילה "רווקות") 

 

אז מי אמר ש...

לא כל דבר קורה מסיבה?...

 

:]



 

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 18/6/2007 22:47  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מריחים אותי באוויר..


ואני מריחה טוב :)

הרגע יצאתי מהמקלחת, אחרי ריצה בחוף הים...

בפעם הראשונה מזה המון זמן רצתי עם חיוך על הפנים ! ! !

בשישי האחרון דוד טיטוס דאג לי והזמין לסופ"ש משפחתי ורגוע בצפון, פגשנו גם את ענת מאוחר יותר בערב ויצאנו לפאב בחיפה, מה שכן זו הפעם הראשונה ששתיתי מיץ תפוזים ולא אלכוהול בפאב... כמובן שטיטוס כעס נורא שאני לא נהנית מספיק... :S אבל גם אני וגם ענת דפקנו הופעת-חצאיות חמודה ביותר, יש תיעודים והם שמורים במערכת אז בלי בקשות מיוחדות בבקשה :)

היה כיף לראות את ענת מחזיקה ליטר ומשו של בירה ולאט לאט מסיימתי אותו לבד!! צחקנו השתגענו..

ומשום מה תקפה אותי עייפות רצינית, אולי זה בגלל שאמא של טיטוס דאגה להאכיל אותי כהוגן כללללללללל הסופ"ש באוכל ביתי משובח,

גם קטפתי קצת דובדבנים אמיתיים מעץ דובדבנים אמיתי והיה טעים :)

מה שכן היה כיף להעביר את הסופ"ש באווירה משפחתית ונעימה (משו שלא קרה לי הרבה מדי זמן..)

חזרתי לי הביתה...."מר-גומות-חן" שזה אחד מהרווקים ששחררתי לחופשי (ראה פוסט קודם..) חזר לחיי, הבנתי שהוא בדיוק מה שאני מחפשת... אל תשאלו למה איך מתי כמה איפה מדוע וכו'..... זה פשוט קרה...

ובאותו יום הוא טס למופע קפוארה בדרום אפריקה, כך שבילינו לילה מפנק ביחד ואז למחרת הוא קם והלך לו...

כל הזמן הזה שהוא שם הוא לא יוצא לי מהראש... אני חושבת שהסיבה העיקרית שבגללה פחדתי כל כך וברחתי לו היתה כי התחלתי להרגיש משו אמיתי, משו שלא הרגשתי מאז האקס, וזה היה כל כך טוב שנבהלתי והשארתי אותו מאחור ואתי עצמי עם המון סימני שאלה....

בכל מקרה הוא נחת הבוקר, ואני אמורה לראות אותו בקרוב, אין מתרגשת ממני..

 

מממ שלשום קיבלתי את המפתח לדירה החדשה,

הלכתי לעשות קניות של דברים שחסרים לי שם...

כנראה הסופ"ש אלך לי לנקות אותה לגמרי ולאט לאט להכניס לשם דברים שלי,

מקווה עד סוף החודש להכנס לשם לגמרי ולהתחיל להתרגל לאוויר מהים :) שאגב

אני ממשיכה לבקר אותו בבגדי ריצה כמעט כל בוקר/אחה"צ...

כן כן התמכרתי מסתבר לריצות האלה, עושות טוב לגוך ולנשמה.. שאלו את טיטוס וענת, הם יספרו לכם על התוצאות בנתיים :)

 

ממ וזהו,

בעבודה הכניסו אותי לצוות

למרות שנורא פחדתי שאני לא אשרוד בחברה בגלל

הכמה ימים הלא מבטיחים שעברו עליי שם

אני במקביל מחפשת משו יותר רווחי -אחרי הכל קיצצו שם ברמות מטורפות

אם אני אמצא אני לא אהסס לקום וללכת אחרי הכל - אני צריכה לחסוך כסף..והרבה..

 

פה נגמר הפוסט

אני אלך לנוח

ואחכה לצלצול ואחריו דפיקה על הדלת

שיפיגו את הגעגועים

 

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 13/6/2007 20:06  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)