לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

אילת, דובדבנים וחיות אחרות..


טוב אז בטח קראתם כבר אצל אניגמה שעשינו גיחונת לאילת לסופ"ש...
אבל אני פה כדי להרחיב על זה טיפ-טיפה..
אז ככה...
האמת שקצת התבאסתי כשיצאתי מהבית ביום חמישי דרומה לכיוון אניגמה כי ידעתי שאני יורדת לאילת בשישי בבוקר, בידיעה שבשבת אחה"צ אני כבר צריכה לחזור הביתה (תור לקב"ן בראשון על הבוקר בבסיס בצפון! O:< ) אבל לא נתתי לזה להשפיע .............. ארזתי תיק וירדתי דרומה..
הגעתי לאניגמה בסביבות הלילה .... כשלפנות בוקר היא נזכרה לארוז תיק!! אבל זה לא מנע ממני להרדם ... אחרי שישנתי קצת היא התקלחה ושאר ירקות .. ואני נרדמתי לי עד שהתעוררתי פתאום ..... הבטתי בטשטוש מוחלט לצידי והנה היא נגלית לעיניי - אניגמה לצידי מנמנמת לה עירומה כביום היוולדה ומה שנגלה לעיניי היה נחמד בהחלט - במיוחד הפטמות הוורודות והזקורות שיושבות להן בנחת על חזה עומד ושופע :)
בכל מקרה..... בגלל האובר-סטרייטיות שבי..... זה לא עשה לי את זה או משו אז פשוט סובבתי את הראש וחזרתי לישון ... הרי זו לא הפעם הראשונה שאני נקלעת למצב הזה עם אניגמה המתוקה ..אז התרגלתי כבר P:
בכל מקרה התעוררנו לנו בשעת בוקר כשגם אני לבושה בלבוש מינימלי ... והתקררתי טיפה מהמזג-אוויר-בוקר הקריר של הדרום .... אבל שומדבר לא עצר בעדנו ולקחנו את התיקים ונסענו לתחחנה המרכזית ..משם ישר בלי בעיות נסיעה של 3 שעות לאילת שרק יום לפני הודיעו על 43 מעלות צלזיוס שם (מטורפות או לא?!)

הגענו לאילת בסביבות .... 12 בצהריים ככה.... ברגע שירדנו מהאוטובוס זה נפל עלינו ...
החום המטורף שגרם לי להרגיש איך אני מתאדה לאט לאט והעיניים יוצאות עוד שניה מהמקום... תפסנו מונית ובגלל שלא ידענו כל כך איפה האכסניה שאלנו את הנהג אם הוא יודע איפה היא , הוא לתומו אמר שכן ... 15 שקל סבבה... עלינו .... תוך דקה וחצי בדיוק הגענו לאכסניה ..... חשבתי לעצמי ........... שבא לי להרוג אותו!
הוא לקח לנו 15 שקל על נסיעה של כמה שניות!??! לא יכל להגיד איפה זה או לקחת פחות כסף?!! גרררר מעצבן ...... טוב..נרגענו ...נכנסנו לאכסניה...... שהייתה ממוקמת 15 דקות הליכה מהקניון , הטיילת והים של אילת ...
כמובן שעוד משו השתבש והיינו צריכים לחכות 45 דקות כי "החדר לא היה מוכן" ... שיהיה.. העיקר שנכנס כבר למקום עם מיזוג וננוח קצת מהנסיעה......
נכנסנו לחדר 18, חדר צפוף אך מנוצל ....... מיטה זוגית (לי ולאניגמה כמובן..), מקרר, טלוויזיה וכבלים .... מזגן למזלנו הרב.... ומקלחת שירותים מיניאטורים למדיי ......
טוב מה ציפינו?! הגענו כולה לסופ"ש...שילמנו כולה 90 שקל ללילה .. לא ציפינו למשו מלכותי...... בכל מקרה התחלנו בלרבוץ ולצלם תמונות שטות ... חייבים לתעד!
ראינו קצת טלוויזיה וחיכינו שהזמן יעבור ובחוץ יהיה יותר נעים ..החום היה מטורף ...
כל פעם שיצאנו החוצה ...... התחלנו להריח את עצמנו מתאדים .... החום היה מטורף כל כך שקרה לנו שניסינו לעצור ניידת משטרה במקום מונית (טשטוש או הזייה ....?) ... !!!
בכל מקרה בסביבות השעה 3 החלטנו ללכת להסתובב בקניון, לאכול קצת ומשם לים ..
הגענו לקניון ... לא היה משו מעניין אז זזנו משם די מהר לים ....
בים תפסנו לנו כמה כסאות נוח (שעלו כסף..איך לא!?) ושכבנו לנו ברוגע ...... השתזפנו מעט ... למרבה הפלא אניגמה לא נשרפה!!!!! ואני כרגיל תפסתי לי צבע ..
פה ושם נכנסנו לים ..שהיה קפוא וכיפי לאללה! החול היה מושלם - לא דביק ולא חם - פשוט ערבוביאדה של גרגרי-חול ואבנים קטנות P:
אחרי שעתיים בערך בים החלטנו ללכת לטיילת לאכול לנו משו ....אז אכלנו באיזה מקום מקומי ............ היה טעים ודי זול האמת - חצי קרלסברג מהחבית ב9 שקל!!! כולנו לקחנו!!! חחחח שנפספס הזדמנות כזו?! נהההה...
אני טיפה תפסתי ראש כי אכלתי סלט וזה בטח הצליח לעבור את עלי החסה ולהגיע לדם מהר משחשבתי :)
המשכנו לטיולון בטיילת והתחיל להיות מזג אוויר נעים ..... אז הרשיתי לעצמי להשאר עם זוג המכנסיים הקצרצרים (הראשונים שלי...) עוד מהים ..
הסתובבנו פה ושם ... אני קניתי צמיד נחמד לרגל ..... שתינו ברד ..... חיפשנו שטויות לקנות... ואז הגיע הערב........ והחלטנו לחזור לאכסנייה ולהתארגן ליציאה למועדון או משו ....... העיקר לבלות לילה אילתי באווירה אילתית! D:
כשהגענו לסוף הטיילת הבחנתי במעין מיניבוס שהיה כתוב עליו בענק TAMPAX מממ מעניין... ואז פנה אלינו הנהג - "לאן אתן הולכות?" אמרנו שלאכסניה שלנו ... הוא הציע טרמפ שבהתחלה היה חשוד משו .. אבל אחרי זה התברר שהוא נהג של פרסום לטמפונים המוכרים ובפנים הייתה דיילת שפשוט פוצצה לנו תתיקים בטמפונים !! יופי!! כל מה שעשינו זה להיות במחזור וקיבלנו טרמפ הביתה ואספקה לשנה של טמפונים!! :)
הגענו לאכסניה ומיד התחילה תורנות מקלחות..בנתיים ידרנו מהבגדים ונשארנו רק בבגדי ים וצילמנו בפוזות מטורפות!!
התארגנו ליציאה, אני עם ג'ינס נחמד וחולצת מחשוף .... :) אניגמה גם כיבדה אותנו במחשוף אדום יצאנו לתפסנו מונית לכיוון האייס-בר..
אז ככה...
אייס-בר זה משו שאני ממליצה לכל מי שיורד לאילת ......
זה מעין בר שעשוי כולו מקרח ...הבר מקרח, המדפים של הבר מקרח, המקומות ישיבה שם מקרח, הקירות - הכל! ממש איגלו קטן שנכנסים אליו עטופים במעין מעיל-שלגייה פרוותי .. בהתחלה נכנסים לחדר של 15 מעלות, משם לחדר של 5 מעלות ומשם לבר עצמו שהוא 5- מעלות .... בהתחלה זה מרענן בניגוד לחום של אילת (גם בלילה!!) אבל אז מתחילים להרגיש קור שחודר לעצמות ..
שתינו משקה ראשון על חשבון הבית וזה הספיק לנו ..
מותר להיות שם רק 15 דקות והשהייה הזו+המשקה עולה 15 שקלים.. זו חוויה מגניבה לאללה - מומלץ בחום!
משם המשכנו למועדון ... היינו בTOUCH שמה..מקום נחמד ...היה חם בטירוף ככל שהתמלא המקום באנשים בני 18+ (למרות שהמקום היה 21+.....אילת לכו תבינו...)
היה נחמד ..הרבה תופעות טבע מוזרות אבל התמודדנו ....
רקדנו, היה נחמד ..באיזה שהוא שלב הגה שלי התחיל להרוג אותי מכאבים (גם בגלל הקור- משפיע מאד לצערי על הכאבי גב..מחמיר אותם...) אז התקפלנו משם די מוקדם ..
הגענו הביתה ..זללנו מעוגיות-ריבת-החלב שאניגמה דאגה לספק לנו מעירה הדרומית ושכבנו לנו לישון ..
למחרת התעוררנו ב11 וחצי .... רצינו ללכת לnightmare אבל היה סגור ... אז פרשנו והלכנו להסתובב קצת בקניון ואכלנו משו ..
ואני אחרי זה סיימתי את מסעי הקצרצר אך מספק באילת ...
וחזרתי למרכז..
שם חיכה לי ערב עם עשיית אהבה מטורפת עם החבר.... משו שהרבה זמן לא היה לנו ..
הלכנו לישון ב4 בבוקר ככשעתיים אחרי כן התעוררנו לנסוע לבסיסים שלנו - אני לקב"ן סוף סוף!!!
נכנסתי לקב"ן ב11 בבוקר..... סיפרתי תסיפור שלי..בכיתי ...באמת ..... וכל מה שהיה לו לומר זה "את חכמה ואינטיליגנטית מדי כדי שאוציא אותך על 21 נפשי - תשכחי מזה.. אבל מה שכן אני מוכן לתת לך המלצה סופית לקל"ב ויומיות" מחיתי את הדמעות אחרי שסירבתי לטיפול פסיכיאטרי ויצאתי באושר אחרי חתימת חצי-בסיס על טופס טיולים יוצא מרמת הגולן!!לא חוזרת לחור הזה יותר!!! הללויה!
והיום שיבצו אותח בבסיס 5 דקות הליכה מהבית :) זה אמנם נחמד, בסיס מעולה .... אבל
מפה אני אמשיך להלחם על לצאת מהצבא ולא אוותר על הבריאות שלי!! גררר !!

והנה אני פה, בשעת לילה מוקדמת... מותשת, מסופקת ומתגעגעת !




נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 28/8/2006 21:28  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך שרדתי חודשיים בלי סקס ונשארתי בחיים כדי לספר על זה..


אז אתם בוודאי תוהים ..

איך בחורה נימפומנית, תמימה ונטולת בן זוג לחודשיים שלמים (!!) שרדה את כל התקופה הזו בסיפוק עצמי בלבד ...

זה לא היה קל...... האמת זה היה קשה ... קשה מדי !!

בואו תכנסו לעולם שלי, ולמה שעברתי במשך החודשיים האלה .. מהמקרים, לפתרונות ... עד לפיצויים..

איך מסתכלים על החצי כוס המלאה מהדבר שנראה לכם סוף העולם ..

 

המקרה: החבר טס לפני 24 שעות, אני שוכבת במיטה שלנו שעד לא מזמן עשינו עליה אהבה מטורפת ..  בוכה עד עמקי נשמתי .. בחדר הריק ממנו ולא מבינה מה נפל עליי ולאן נעלם הבן-זוג שאיתו ביליתי את כל הסופי שבוע  בשנה וחצי !!

הפתרון:  יוצאת מהשוק !  לוקחת את עצמי בידיים ! יוצאת מהקיבוץ שלו, חוזרת להתגורר בבית החייל, שם יש אנשים, חברים שיעבירו לי תזמן ..

להחזיר לעצמי את העצמאות, למצוא לעצמי תעסוקה שבה אעסוק בחודשיים האלה .. ולנסות להפגש ולהשקיע בחברים !  

הפיצוי: עבדתי קשה, הרווחתי כסף - גם דאגתי לבזבז אותו.. קיבלתי את העצמאות שלי בחזרה .. נפגשתי עם חברים שלא ראיתי המון זמן .. השקעתי קצת זמן בטיפוח עצמי!

 

המקרה: כנראה שכל ההתחלה החדשה הזו מאז שהחבר טס גרמה לי להראות זורחת מתמיד, מה שהקרין שמחת חיים ...... המין החזק הבחין בזה (איך לא...) והיו המון נסיונות להתחיל, לגעת , לקבל מספר טלפון או אפילו לגשת אליי .... כמובן שכמו תמיד הסמקתי .... אבל מה לעשות!? אני אישה !

הפתרון: להזכר בחבר, ברגעים שלנו ... להזכר בכמה זמן נשאר עד שהוא חוזר ... להזכר בכמה אני אוהבת אותו ... לקחת את עצמי ולזכור : גברים הם רק בתחום הידידים שלך כשאת תפוסה !

הפיצוי: נשארתי נאמנה ככה לחבר חודשיים שלמים .. ואין גדול מהפיצוי שאקבל כשהוא יחזור !! גררר

 

המקרה: חוסר בסקס, הורמונים משתוללים, פרצי  חרמנות, התרטבויות יתר...התחרמנות תמידית !! אהה!

הפתרון: עינוג עצמי ובכמויות !! סרטי פורנו - שלהם דאגו לי החברים (ביניהם טיטוס) כדי שלא אהיה חסרת-סיפוק ...

זכרונות מסקס עם החבר, השתלטות עצמית על היצרים הבאים להתפרץ ... לא לעשות עיניים וגם להשתדל לא לקבל בחזרה ! טוב האמת היא שלקבל בחזרה זה נורא מחמיא ... ואי אפשר להנמע מזה ... אז שיהיה ! =)

הפיצוי: פורקן !! הציפייה הגוברת למה אני אעשה לו ברגע שיחזור ! התכנונים לכל רגע ורגע שנעביר ביחד מהרגע שנכנס לחדר השינה .....

 

המקרה: יושבת לבד, מתחילה להתגעגע מאד מאד, מרגישה לבד ... מהצבא מכעיסים נורא, רק רוצה לדבר איתו ולהוציא את הכעס, שמישו יבין אותי ! כמעט פגיעה של קטיושה בי גרמה לי ללילות חסרי שינה ולפחדים מטורפים .... =( בקיצור ...אירועים שגורמים למצב נפשי מעורער משו ...

הפתרון: הלווו הוא לא הבן אדם היחיד על פני האדמה שאת מכירה ושאכפת לו ממך ושיבין אותך! תתקשרי/תפגשי מהר  עם ידיד/חברה טובים שיהיו מוכנים להקשיב לך בכל עת ובכל מצב .. לא משנה מה ! זה עזר לי מאד ברגעים קשים כשהייתי זקוקה למישו לידי ..

הפיצוי: חזרתי לישון בלילות, לא הרגשתי בודדה, היה לי עם מי לדבר - תמיד! ובמיוחד - ככה עברו להם חודשיים עם פחות ייסורים משחשבתי ...

 

המקרה: מפציצים בחיפה - ממש קרוב לבתי החייל בו אני מתגוררת, בית הקפה בו עבדתי נסגר מטעמי בטיחות ..

הפתרון: אני ממהרת לאסוף כמה שיותר דברים שאני זקוקה להם ועוזבת את חיפה (לבקשת החבר ובגלל שאני רוצה לחיות עוד קצת ...) לקיבוץ בו החבר מתגורר שם יש לו דירה קטנה עם כל מה שאני צריכה כדי להתקיים .... בהתחלה היה נורא קשה בלעדיו .. אבל השתדלתי להעסיק את עצמי .. ניקיתי, סידרתי, נסעתי .. השתדלתי לא להיות בקיבוץ כי זה יכול לחרפן !!  נכון שאיבדתי את מקום עבודתי אבל הספקתי לחסוך מספיק כסף ... 

הפיצוי: ככל שהעסקתי את עצמי הזמן עבר יותר מהר ! גם ביליתי סופי שבוע עם חברות/ידידים והכרתי המון אנשים חדשים ! והנה עברו להם חודשיים ומחר הוא חוזר אליי !

 

 

הודעת מערכת :

בסוף שבוע הקרוב בוודאי אהיה עסוקה, ממ עסוקה מאד ..

אז קבלו התנצלות על חוסר נוכחות שלי פה ..

אני בטוחה שתסתדרו ..

=))

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 9/8/2006 13:48  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופ"ש וודקה-דובדבן


אז את הסופ"ש האחרון לפני הקאמבק של החבר,  החלטתי להעביר בחברת חברים ובתוספת דובדבן  !

 

אני ואניגמה החלטנו להפגש בת"א לקראת שישי אחה"צ ולנסוע ביחד לידיד שלי שגר במושב קרוב לחולון ..

נפגשנו שם והגענו בסביבות 5 .

העברנו לנו תזמן עד סביבות 11 בלילה, אחרי התארגנויות וכאלה ויצאנו לנו לדאנס בר בת"א ! הגיע הזמן!

נפגשנו שם עם עוד כמה חבר'ה, עכשיו החבר'ה האלה חתיכת קומבינטורים שזה לא ייאמן! כשנכנסנו קיבלנו כרטיסים של VIP שזה נותן הנחנה בכניסה ובפנים הסתבר לי שאחד מהם פשוט התקשר ליחצ"ן במועדון ואמר לו שהוא מתגייס (מיותר לציין שהוא בן 20 אחרי לימודי עתודה של שנתיים =)) וביקש לקבל הנחה או שתייה או מה שזה לא יהיה... והוא קיבל כניסה חינם וכל שעה עגולה שתייה חינם ! אנחנו שילמנו 50 שקל חשבנו, סבבה והכל עם שתייה יאללה ..

לצערנו נכנסנו ב12:10 אז חיכינו עוד 50 דקות עד הסיבוב הבא, המקום עצמו נחמד, אינטימי ..בהתחלה הייתה חרא של מוזיקה וזה הלך והשתפר (למזלנו...פעם ראשונה) .. השעה 1:00 הגיעה, הברמנית אמרה משו כמו "הערב אין משקאות חינם .." נורא התעצבנו ! נורא !!

אז שלחנו נציג (זה שקיבל כניסה חינם ! שיסבול!) לדבר עם היחצ"ן על זה ... הוא הלך ואמרו לו שזה ייקרה רק בשעה 2, מאוכזבים ומתים לאלכוהול חיכינו עוד שעה .. עד שפתאום הדי.ג'יי אמר שמחלקים שתיה חינם בברים, למזלנו (פעם שניה..) רקדנו קרוב לבר ומיד רצנו לקבל שוטים של וודקה-ספרייט בעודנו נמחצים כסרדינים שתינו לנו בהנאה עד שהפסיקו לחלק שתיה ..

רקדנו לנו, השתוללנו .... הצטלמנו (במיוחד אותי, אולי זה בגלל הגובה ... קשה לפספס...=)) החבר'ה למדו ממני להתחרפן קצת (זו ההשפעה שלי על אנשים..) קפצנו, כל שעה כמובן נלחמנו להשיג עוד כמה שוטים (בטעות נתנו לי שני שוטים נקיים, וודקה בלבד, כך שאחרי ה5 כבר התחלתי להרגיש בעננים (יותר ממה שאני בדרך כלל .. ) לחבר'ה זה רק הוסיף כי הם ראו אותי משתגעת וקופצת לצלילי המוזיקה שהלכו והשתנו בצורה דרסטית משו ...

בקיצור באיזה שהוא שלב 2 חבר'ה החליטו שהם פורשים אז נשארנו 4 הכי קרועים והמשכנו עד 3 בערך, למרות שהגיע שלב שממש הרגשתי שמיציתי, היו שם כל מיני בנות שנורא רצו צומי אז הן התחילו לרקוד ליד עמוד וידיד שלי פשוט צעק לי באוזן "תראי, 50 שקל כניסה ומקרינים פה גם פורנו" חחחחח התפוצצתי מצחוק והסתכלתי, לא היה קשה לפספס את בנות-העמודים, את החנונים שתמיד באים בחבורה של בנות ובנים ורוקדים מוזר אך מבדר לאללה... למרות שאניגמה אוהבת חנונים ..זה לא עשה לה את זה ... !

המון זמן שלא העברתי בלקפץ, לרקוד ולהרשות לעצמי להשתולל בפומבי כמו שעשיתי, נהניתי נורא .. זה היה מעין פיצוי על התקופה הכה ארוכה שלא הלכתי למועדונים בגגל כאבי הגב, היו ממש אחלה של חבר'ה ואניגמה רק הוסיפה לטעם הטוב ! נאמי ...

אחרי כמה שעות של פיזוזים ..  פרשנו לנו כל אחד לדרכו...

הלכתי לישון מאושרת מתמיד (אייייהההה..) עם ריח של סיגריות בשיער לצידה של אנגימה - אין טוב מזה ! P:

התעוררנו למחרת... אני מוקדם מאד משום מה..

נסענו לים ... תפסתי עוד קצת צבע ואניגמה כרגיל - נשרפה !! =))

 

וכך הסתיים לו סוף שבוע מהנה וטעים ..

שסיכם את תקופת ההמתנה לחבר שחוזר השבוע :)

 

נ.ב

בקשר לעיצוב שהבטחתי לפני..

300 תגובות בערך ...

הוא יגיע השבוע  - מבטיחה !

 

שיהיה לנו שבוע קל ושקט..

 

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 6/8/2006 11:27  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)