לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בת מלך


אדם חכם זקוק רק לכמה מילים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2017

התגדלות


אני מסתכלת עלייך דרך מסך גדול, בעיניים בורקות ורעד בלב אני קולטת לאט לאט מה קורה בתוכי. יש לי נשמה גדולה בבטן, אני יכולה להרגיש אותה ואותך גדלים ומשתנים בתוכי. אני לומדת להכיר אותך ואת עצמי מחדש..וזה דווקא נעים, לא מפחיד. ואני מחוברת אלייך כמו שמרגיש שלא הייתי לאף אחד אחר מעולם..וזה מרגיש הכי טבעי בעולם, כאילו היינו כבר בגלגול הזה. 

 

אתה מרגש אותי וכשאני חושבת עלייך אני מתחילה לבכות. כי זה פלא אלוקי שאני מצד אחד לא מעכלת אבל מצד שני כ"כ נכון כרגע..ואני רק מקווה שאהיה מספיק עבורך..ואולי לא רק מספיק. אולי הכל בשבילך. 

 

זה מדהים איך אני גדלה יחד איתך, מתפתחת ומתבגרת תוך כדי תנועה.. עודמעט ניפגש ואתה תסתכל עליי בעינייך היפות ופשוט תהיה מלאכי ויפה מבפנים ומבחוץ כמו שאני מרגישה אותך עכשיו בתוכי. 

 

ואני מחכה, להיות שם עבורך 

להרגיש אותך

לנשק אותך

לחבק

ולהגיד שאני אוהבת.

אמא אוהבת אותך הכי בעולם.

נכתב על ידי , 23/10/2017 22:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 33





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת יותר מידי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת יותר מידי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)