לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"חלומות לא מתגשמים אם רק עוצמים את העיניים!"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

חייבת לנסות...


טוב אני חייבת לנשות לשים פה איזשהו קישור ולראות מה הוא עושה-

 

http://www.esnips.com/doc/31e79a21-d007-41d7-a471-277a6e0d099b/Oops-I-did-it-again

 

תגידו מה שתגידו אבל אני עדיין אוהבת את בריטני ספירס...

לדעתי יש לה שירים ממש טובים והיא שרה סבבה..

טוב מלא זמן לא הייתי פה אבל ישרא בלוג זה נמאס זה כלכ כך מבאס לשבת ולכתוב פוסט שבכלל אין לך מושג אם מישהו טורח לקרוא ומי קורא אותו... אני אוהבת רק את השאלונים אז זה נראה לי הדבר הבא שאעשה :P

 

טוב אני חייבת לראות אם זה מפעיל...

 

=)

 

______________________________________________________________________________

 

עריכה:

טוב אז זה ממש לא עשה מה שציפית י שזה יעשה אבל לא חשוב...

'ד''א-

חז שמח וכשר!

=)

נכתב על ידי , 22/4/2008 18:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה




4,624
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבירה ופירות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בירה ופירות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)