לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You are one of God's mistakes, You crying, tragic waste of skin


Sometimes people put up walls not to keep people out but to see who fucking cares enough to fucking tear them down

כינוי:  Xx_i_have_a_secret_xX

מין: נקבה



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

בדידות


ואוו לא עידכנתי פול זמן..
גם מחוסר זמן פנוי וגם מחוסר רצון.
אני פשוט לא מצליחה לשכנע את עצמי לשבת ולכתוב,
אני לא חושבת שיש לי מילים לבטא את מה שעובר עליי כרגע.
כל יום אני מעבירה בהרבה צחוק וכיף עם החברים...מעמידה פנים.
אבל כל לילה אני בוכה....ולא יכולה להפסיק
וככה ממשיך המעגל.

*לשמנות לא מגיע לאהוב ולחיות*



אני מניחה שאין לי כוחות יותר להתמדד עם דברים...גם ככה אף אחד לא יבין.





היה לי לא מזמן חלום כזה שבשיא הקור אני יושבת על חוף הים לבד עם קופסאת סיגריות....ואין מסביבי אף נפש חיה
הלוואי שיום אחד אני באמת יוכל להגשים אותו.

נ.ב- עיצוב חדש...מה דעתכם?

נכתב על ידי Xx_i_have_a_secret_xX , 20/11/2007 01:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXx_i_have_a_secret_xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xx_i_have_a_secret_xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)