לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיאטה בדרך בריאה



Avatarכינוי:  health.

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

Hey


ממש מרוצה מהימים האחרונים, עשיתי תורנות חג בבסיס ואמרתי שהפעם אני לא מביאה איתי לא חטיפים ולא שוקולדים !

הבאתי איתי תה ירוק וארל גריי שאני מתה עליו (כי קפוא בלילה בבסיס), הבאתי חטיפי אנרגיה וקופסאות שימורים של טונה ותירס, והחג עבר בסדר גמור אכלתי מאוד מסודר :)

 

אוף יום ראשון חוזרים לבסיס :( אבל לא נורא אחרי החופש הזה צריך להגיד תודה וגם מחר חבר שלי בא אליי והוא לוקח אותי למסעדה סינית לדייט חיחיחיחיח ;]- אני אעדכן מה אני אזמין שם.

 

היום חזרתי הביתה מהתורנות אז לא אכלתי כל כך הרבה

בוקר- חטיף אנרגיה (70 קלוריות)

צהריים- סנדוויץ' שמורכב מ2 פרוסות לחם, חומוס, טונה וירקות . (220 קלוריות)

 

מקודם שטפתי את כל הבית ואת החדר, פרקתי את התיק של התורנות , החלפתי סדינים ועשיתי אבק ואני גמורהההה, אז אני זזה להתקלח ולהיכנס להתפנק קצת במיטה עם כוס תה ירוק :]

 

אוהבת אתכן והמשך יום נעים ודיאטטי !

 



נכתב על ידי health. , 27/9/2013 17:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חופש חופש חופש !!!


אז היום התעוררתי אצל חבר שלי אחרי יומיים כיפיים של טיולים, שופינג, ואוכל :)

חייבת לשתף אתכן במשהו, שלשום אני וחבר שלי יצאנו והחלטנו להרשות לעצמנו לאכול ארוחת שחיתות, התחלקנו חצי חצי בהמבורגר ואכלנו כנפיים ברוטב צ'ילי מתוק, זה היה כל כך טעים אבל כזאת טעות. כל הלילה סבלנו מכאבי בטן ולא ישנו בכלל וקמנו עייפים, זו טעות לאכול בשעות כאלה מאוחרות ועוד ארוחות כאלה. מעכשיו למדנו לא לאכול יותר אחרי השעה 8.

אז אתמול אני והוא חזרנו מהבסיס מוקדם (אנחנו משרתים ביחד) הספקנו ללכת לבריכה ולחדר כושר וכשחזרנו הכנתי לנו ארוחת ערב ספגטי טעים ובריא עם בטטות ופטריות, ואז בלילה נכנסנו למיטה עם כוס תה והיה ממש כיף, כי היה קפוא בחוץ !

 

היום קמתי בבוקר, עשיתי את הסידורים שלי ואז התחלתי את היום-

בוקר- סנדוויץ' שמורכב מ2 פרוסות לחם, ביצת עין אחת וקוטג'+ נס קפה. (332 קל')

 

ביניים- עוגיית תמרים ואגוזים של סבתא ומלא מים (70 קל')

 

צהריים- סלט שמורכב מ-חסה, מלפפון, עגבניות שרי, גמבה אדומה + פרוסת פסטרמה. (228 קל')

אני מאוד אוהבת להכין את הרטבים לסלטים לבד, מעדיפה לא להשתמש ברטבים קנויים שעשירים בחומרים לא בריאים ומיונז.

רוטב לסלט הכי אהוב עליי- מיץ מחצי לימון, כפית דבש, כפית שמן זית, מלח, פלפל גרוס. זה יוצא רוטב חמוץ מתוק טעים כזה.

 

כרגע משוטטת בבלוגים למיניהן עם כוס תה ירוק, יותר מאוחר אצא לריצה !

 




















 

מקווה שמעלה לכן קצת את המוטיבציה, זה כיף לחלוק קצת מעצמי :]

 

נכתב על ידי health. , 23/9/2013 15:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חגים+שינוי קידומת


אז אנחנו נמצאים בתקופת החגים ונכנסתי לתסביך רציני עם כל ארוחות החג שיש ועל האש, וגם אני וחבר שלי מטיילים הרבה אז אנחנו אוכלים בכל מיני מקומות ומסעדות.

אבל איכשהו הצלחתי לשמור על הדחף לאכול, ואכלתי מאוד מסודר ושיניתי קידומת :)

המשקל שלי כרגע הוא- 58.9

מבחינת חיטובים לא ממש עקבתי כי אין לי כל כך הרבה זמן וגם כי אני בצבא זה משגע, אבל אכלתי נכון והוצאתי אנרגיה בריצות והליכות ממקום למקום ואני גאה בעצמי !

אז אתמול היה ערב חג סוכות והייתי אצל המשפחה המורחבת וכמובן- על האש !

אכלתי פרגית, קצת סלט כרוב אורז וקצת תפוחי אדמה. (גאה בעצמי)

 

יום 12 לדיאטה

היום התחלתי את היום בצורה הכי טובה שיש, קמתי, התקלחתי, מרחתי כל קרם אפשרי שיש לי על הגוף, סידרתי קצת את החדר ואכלתי ארוחת בוקר מאוחרת

בוקר- אגסים עם קינמון+ נס קפה גדול עם קוביות קרח

(אני אעדכן בהמשך)

 

* יש לציין שגם חבר שלי הצטרף אליי לדיאטה, זה ממש כיף שיש איתך מישהו שחווה את אותו הדבר ואתם מעדכנים אחד את השני במה אכלתם ואיך שרפתם את הקלוריות, אנחנו מטיילים באינטרנט ביחד בבלוגים ושואבים המון מוטיבציה !

אני אישית מאוד אוהבת את הבלוג הזה: http://www.jessicath.se/

בחורה שוויצרית שחיה את היום יום שלה עם כל האימונים והחיטובים והאוכל הבריא, היא נותנת לי המון מוטיבציה מקווה שגם לכן.

 

אוהבת אתכן והמשך יום דיאטטי וספורטיבי מוצלח !!!









 

נכתב על ידי health. , 19/9/2013 12:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,153

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhealth. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על health. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)