לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אפור ירוק


I'll show you mine if you'll show me yours.

כינוי: 

בן: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

הצלת אותי..


וידאתי שאחרון החיילים עלה, ונכנסתי אל הג'יפ המוביל.

הנהג יצא לדרך, והשיירה הקצרה שלי הפנתה גב לכפר הקטן והמסוכן הזה, שרק בזכות עינת, קצינת המודיעין של היחידה, גם יצאנו ממנו בשלום. עכשיו רק בא לי לנוח, אבל אני חייב כבר לשדר דיווח ראשוני, ולודא שכולם בסדר. בעזרת הקשר אני עובר מג'יפ לג'יפ, שואל מה מצב הכוח שלנו. "כולם בסדר", אני שומע בחזרה מכל אחד בתורו. כנראה שמהיחידה האזינו גם עכשיו לתדר הפנימי שלנו, כי אחרי דקה עולה מולי מפקד היחידה. "כח אילן מקודקוד, קיבלתי הכח תקין, למה עוד לא קיבלתי דו"ח מצב, עבור?" לחוץ. אני מלא אנדרנלין ותחושת ניצחון אחרי הערב, ואני לא מתרגש ממנו. "קודקוד כאן כח אילן, קבל שהמשימה בוצעה בהצלחה, המלוכלך נעצר והועבר לשב"כ." "רות," עונה לי מפקד היחידה, "אני מבין ללא אירועים מיוחדים?" "קבל שחמקנו מזירת המטענים, אבל ה"דובי" עלה על מטען בשולי הזירה. אין נזק ואין נפגעים."

הוא החזיר לי בקשר כמה דיבורים של נהלים ולקחת את הנהג של ה"דובי", הדחפור הכבד, לתחקיר יחד עם שאר הכח, אבל אני כבר אמרתי "רות" על כל דבר. אין משהו שהוא יוכל להגיד לי עכשיו. אני רק רוצה להגיע לבסיס, להתקלח ולהרגע. לא כל יום אתה ניצל מכניסה בטוחה לזירת מטענים בזכות מודיעין מבריק. והכל בזכות עינת. היא רק הגיעה לפני כמה שבועות ליחידה, אבל השיפור לעומת הקצין הקודם כבר מורגש. אם היא תמשיך בכיוון הזה, נצליח לעקור את כל המחבלים הקטנים פה, ונהפוך את כל הגזרה הזאת לאתר תיירות ונופש.

אני מגיע אל החדר שלי אחרי שהשארתי כמה משימות קטנות לחבר'ה, מצידי שיעשו אותן רק מחר. הלילה הזה כבר עבר מזמן את האמצע, והם צריכים לישון בדיוק כמוני. אני מתיישב על הכורסא שלי, ומתחיל לחלוץ נעליים באיטיות..

צחצחתי את הנעליים, שיהיו מוכנות למחר, וקמתי לבדוק אם יש מים חמים.

שיט!!

אני לא מאמין.. שוב אין מים חמים?!

מה התועלת במגורי קצינים עם מקלחת אישית כשלא תמיד יש מים חמים? לפחות במקלחות של החיילים האדים עולים קבוע.

מיואש, התחלתי לחשוב מה כדאי לעשות.. אולי נמצא משהו לעשות ובינתיים יהיו מים? המפות של עינת עוד היו אצלי באפוד.. אקפוץ להגיד לה תודה ולהחזיר לה אותן.

מתחם הבנות היה ריק בימים כאלה. כולם כבר יצאו לסופ"ש.

עמדתי בפתח וקראתי: "עינת!!" באחד החדרים נפתחה הדלת ועינת עמדה בפתח. נכנסתי לחצר, וקראתי אליה תוך כדי: "את גדולה!" "הצלת אותנו.." כשהגעתי לחדר שלה, הושטתי לה את המפות, והיא אמרה "לא היית צריך למהר להחזיר אותן.. אני לא מתכננת לך מבצע למחר בבוקר"

"כן, אבל ממילא אני תקוע כי אין לי מים להתקלח."

"אה, מה הבעיה, תתקלח פה מבחינתי."

"לא, עזבי, לא נעים.."

"שטויות, אני יוצאת בדיוק לשק"ם לשבת עם מישהי. כנס, תתקלח, רק תסגור את הדלת כשאתה יוצא."

_______

 

נכנסתי למקלחת של עינת, מגלגל את המדים שלי לכדור ומניח בצד שלא ילכלכו את החדר. בכל זאת, חדר של בנות. עיני נחו על מגוון הסבונים והשמפו שאיפיינו מן הסתם את המקלחות של הבנות פה בניגוד לשל הגברים.

אחח.. מים חמים... סוף סוף...הרשיתי לעצמי אפילו להשתמש באחד הסבונים המושקעים שנחו על המדף. רגע לאחר מכן שאלתי את עצמי אם עינת תשים לב. נה.. לא יכול להיות שהיא מודעת בכל רגע למפלס הסבון. וחוץ מזה, היא בחורה חמודה, היא תרשה לי.

ואז חמדתי לצון.. הממ.. מעניין איך יהיה לסבן את איברי בסבון של עינת.. והתחלתי למרוח את איברי בסבון הנעים הזה. הוא מצידו לא נשאר אדיש, ונעמד תוך שניות! אני מניח שהוא פשוט שהסבון הזה מבלה גם על הגוף של עינת, וזה הצית אצלו את הדמיון..

העברתי את ידי לאורך האיבר הנוקשה שהתעבה בין רגליי, והשפשוף בסבון של עינת גירה אותי.. בלעתי את הרוק, ועצרתי. לא צריך להגזים.. לגמור במקלחת של עינת לא יהיה נעים..

-"תרגיש חופשי"

-???

איך בדיוק עינת נכנסה בלי ששמתי לב, ומאיפה בדיוק היא מצאה אומץ לבדוק מה איתי במקלחת?!

לרגע אחד היא עמדה שם בפתח, צחקה קלות, ואז חזרה אחורה והתחילה למלמל "אוי, מצטערת, פשוט זה היה.." אבל יכולתי לשמוע שהיא עדיין מחייכת כשהיא אומרת את זה, עומדת בחוץ ונשענת על קיר המקלחת.

עשיתי צעד אחד אל מחוץ למקלחת, שלחתי יד מגששת מעבר לקיר, ותפסתי את היד של עינת..

 

משכתי אותך פנימה, והצמדתי אותך לקיר.

"היי!!" קראת במחאה,

"אמרת לי להרגיש חופשי.."

"נכון.." מילמלת בחיוך, שניה לפני ששפתיי נחו על שפתייך, לרגע אחד גורמות לפיך להתרומם אל פי, ולרגע אחד משלחות את לשוני לקראת לשונך... גופי העירום והרטוב נצמד אלייך, לבושה בחולצת טי ומכנסי צבא.

בבסיס מותר להסתובב רק עם שיער אסוף, ואת בד"כ מגלגלת את השיער ומהדקת, אבל עכשיו אני רוצה להרגיש אותך משוחררת ופזורת שיער.. אז אני מפזר את שיערך, ומגלה שיער ארוך ארוך... אני מניח את ידיי על ראשך ומלטף אותך.. הייתי מתנצל שאני מרטיב לך את הבגדים, אבל הפה שלי עסוק מדי בלנשק את פנייך..

זה היה ברור. הרי מהרגע שהגעת ליחידה לא עבר יום בלי שאחשוב עלייך כמה פעמים.. לפעמים זו היתה התמוגגות כללית מהקצינה החדשה והחמודה הזאת, ולפעמים יבבה שקטה מרוב תסכול על שאינני חובק אותך בין זרועותיי ברגע זה.

ידיי גולשות על ירכייך.. המכנסיים שלך נרטבו קצת, והתהדקו יותר מהרגיל על הגוף.. החולצה שלך גם היא הילכ  ונצמדה אל חזך.. ובכל פעם שהידקתי את אחיזתי בך, חשת במגע איברי הנוקשה, נלחץ אל בטנך..

ידיי גלשו על מותנייך, עוברות אל קדמת המכנסיים, ומתחילות להסיר אותם מעלייך. בד גס ועבה שמפריד ביני ובין הגוף הרך של עינת...

ברגע שנפטרנו מהמכנסיים שלך הרמתי אותך מהירכיים ועטפתי את מותניי ברגלייך.. את נענית ואחזת בי היטב, מרגישה רגע לאחר מכן שהתנוחה הזאת הצמידה את איברי לאיברך, נוקשות זקורה לחמימות רטובה. המגע עם הרכות שבין רגלייך מבעד לתחתונים הדקים שלך מטריפה אותי.. אני לא מאפשר לך להתרחק ממני, ובד בבד יורד בנשיקות על צווארך... ואל כתפך...ושוב חוזר לכסות את פיך בפי..

זמן ארוך אנחנו עומדים שם.. איברינו מתחככים... לשונותינו מתפתלות... את מרגישה את שריריי ירכיי תומכים בשנינו.

אני מוריד אותך בחזרה אל הרצפה.. פשוט כי אני כבר משתוקק להפשיט אותך לגמרי. החולצה שעוד עלייך לא מחזיקה מעמד עוד רגע נוסף מול מתקפת התשוקה שלי, ורק שניות מעטות חולפות לפני שגם החזיה מושלכת הצידה גם היא...

אני מכניס אותך אל המקלחת. המים החמים שוטפים על גופך.. זורמים על כתפייך... שדייך.. בטנך... ירכייך.. מרטיבים את התחתונים שלך...

את מבחינה באיברי העבה והמגורה זקור בין רגליי. כמו חיה רעבה ותאוותנית...ידיי נשלחות אל מותנייך.. מלטפות.. מסובבות... אני עוטף בידי את ישבנך, מצמיד אותך שוב לאיברי, רוצה שתרגישי עד כמה הוא רוצה אותך.. עד כמה אני רוצה אותך...

אצבעי עוברת על הגומי, ומפשילה ממך גם את התחתונים.. הפריט האחרון שעוד הגן על גופך, ואת נשארת עירומה לחלוטין, מופקרת לרצוני ולגופי העירום האופף אותך...

אני לוקח סבון ומתחיל לסבן אותך. כתפיים... צוואר... ידיי עוטפות את צווארך.. אצבעותיי מעסות את עורפך, ומחליקות מאחורי אוזנייך... אני גולש מטה ומתחיל לסבן את צידי גופך.. מתקרב לחזך... אצבעותיי משרטטות מעגלים של קצף וסבון סביב שדייך, והמעגלים הולכים וקטנים.. אצבעותיי המעסות את שדייך מגרות אותך, ונשימותייך הולכות ונעשות כבדות.. אני מצמיד אותך לקיר המקלחת החמים, ולופת בבת אחת את חזך... כפות ידיי עוטפות את שדייך, ועונג מתפשט על פניי כשאני מועך אותם בידי בעדינות מצד אחד, ובתשוקה נוקשה מצד שני..

ידי גולשת עם המים החמים על בטנך. מלטפת אותה.. אני ממשיך ומסבן את בטנך במעגלים חמים ונעימים.. אך שומר יד אחת על שדך הרך ונעים...

את מרגישה שידי כבר גולשת מבטנך ונוטה לעבר מקום חם יותר.. רך יותר.. לח יותר... אני מעביר את קצות אצבעותיי על ירכייך... מחליק אותן שוב ושוב קצת אל פנים ירכייך, מסמן לך.. מבקש.. מספר לך.. שאני עומד לגעת בך. לבסוף אני מחליק ליטוף עדין מברכייך ומעלה.. ואת נרגעת.. וירכייך נרפות.. וידי מוצאת את דרכה אל בין רגלייך.

כף ידי עוטפת אותך. אני חופן את איברך המתוק ומניע קלות את האצבעות שלי.. רק מלטף ומעסה אותך שם... ממש בעדינות. ואז אחת מאצבעותיי נפרדת מחברותיה וונצמדת אל הפתח הצר החבוי בין רגלייך, ולאט לאט אני דוחק אותה פנימה.. אני מחדיר את אצבעי למלוא אורכה אל תוכך. את יכולה להרגיש את התנועה הנחושה של אצבע גברית המשחקת בך, בתוכך.. ואגודל שמהודק אלייך מבחוץ ומשחק בך..

עינייך נעצמות.. ידי הפנויה עוזבת את שדך ותומכת בעורפך, כשאני רוכן אל פיך ומנשק אותך.. בפיך לשוני משחקת, ובין רגלייך אצבעי מתפתלת...

את מתחילה לאבד את השליטה, ושולחת זרועות להאחז בי מתוך תוכך עולה סערה של תאווה ואני מרגיש כיצד גופך מתכווץ מבפנים, אך לא מפסיק לשחק בך באצבעי. במקום זה, אני מחדיר עוד אצבע אחת... ואת מייבבת בעונג כשאת נלחצת אלי ו... גומרת...

גומרת... נאנקת, משופדת על אצבעותיי שעוד זזות בתוכך...

אני אוסף אותך אליי ומחבק אותך חזק מתחת לזרם המים החמים שעוטף את שנינו, שני גופים עירומים ומגורים.. הסבון נשטף מאיתנו.. ועל הכתפיים שלך נוצצות טיפות מים.. אני מנשק אותן לאט.. ואז אותך. ואת נרגעת..

אבל אני עוד לא טעמתי ממך די.

אני משעין אותך שוב לאחור, ויורד על ברכיי.מנשק את בטנך.. מלטף את ירכייך.. אוחז בישבנך, ומנשק אותך בין הרגליים..

אני מרים את ירכך ומניח אותה על כתפי, כך שאיברך חשוף אלי, ואת יכולה לחוש בהבל פי החמים נושף בך... לשוני מלקקת את פנים ירכך.. ואני מעלה את ירכך השניה על כתפי השניה, נושא אותך לגמרי על כתפיי כשאת נשענת על קיר המקלחת, פותח את פי ובולע בבת אחת את איברך.

לשוני חודרת בזריזות לתוכך, סקרנית לטעום כל מה שאפשר ממיצייך, ומגששת אחר נקודות עונג בתוכך.. אני מעמיק את חדירת הלשון לתוכך עד כמה שאני יכול, תוך שידי לופתות את שדייך, ואז יוצא ומלקק באיטיות את נקודת העונג שבחוץ.. מצליף בך בלשוני, שעה שידי מעסה את שדך... אני ממולל את פטמתך בין אצבעותיי, ולשוני משחקת בעדינות בדגדגן שלך... מסובבת אותו.. ואת מרגישה איך פי עוטף אותך שוב ושוב, ועם כל מישוש בפטמתך הרגישה, גם לשוני מלקקת בהנאה את איברך.. אני מחדיר לתוכך שוב את אצבעי.. הפעם אני רוצה להרגיש אותך גומרת כשהלשון שלי מענגת אותך ביחד, ואני מלקק אותך בלי הפסקה. אצבעי מתעללת בך מבפנים, ולשוני מחליקה על הדגדגן מבחוץ עד שאת לא יכולה להחזיק יותר, מקמרת את גבך וגונחת.. אני מגביר את הליקוק עם הלשון ועוטף אותך בפי.. ואת..

גומרת... גמירה איטית וארוכה... משדרת ויברציות מגופך אל לשוני... ונותרת חסרת נשימה..

 

אני שוטף היטב את גופך.. ואז סוגר את המים, ובוחר מגבת נקיה מהארון. מנגב אותך קצת, ונותן לך לסיים את המלאכה בעצמך.. אני מתנגב בעצמי, ואז מחייך אלייך חיוך טיפשי.

אין מה לעשות. כמה רציני ושפוי אני יכול להראות כשכל מה שאני רוצה זה לקחת אותך למיטה ולדפוק אותך כאילו אין מחר??

אני משכיב אותך על המיטה בעדינות. אם רק היית יודעת כמה חייתי ולא עדין הוא הרצון עכשיו בתוכי. איברי בוער בתאווה. אני עולה על המיטה, מכסה את גופך בגופי.. איברי נוקשה ונצמד אלייך.

אני מפשק את רגלייך, ומתמקם ביניהן. מביט בך ושוב רוכן אלייך לנשיקה.. ידיי רצות בלי הפסקה על גופך.. יורדות ומלטפות את ירכייך, אני מוריד את פי אל שדייך, ולוקח בלשוני את פטמתך.. משחק בה.. ואז יורד עם פי על שדך, טורף אותו בתאווה כאילו היה מעדן מלכים, ואני נווד רעב שלא טעם דבר מופלא שכזה מעודו.. אני שואב את שדך בפי.. יונק את פטמתך...

את מרגישה את איברי מתחכך כבר באיברך... חצי מתנגדת, חצי מתמכרת, את מרגישה את קצהו על פתחך.

אני מתרומם מעט מעלייך, ומתחיל להחדיר את איברי לתוכך. לאט. לאט.

הכיפה כבר בפנים, ואני עוצר. עכשיו את כבר לא רוצה להפסיק, והעצירה שלי משגעת אותך. למזלך, גם אני כבר לא יכול להתאפק יותר.. אני מחדיר אותו לתוכך עוד קצת.. ועוד קצת..

איברי העבה והקשה ממלא אותך אט אט, ואת מתמכרת אליו. עם כל סנטימטר שאני חודר אלייך, אני מרגיש שבוי לנצח ברכות הרטובה והחמה שבה את עוטפת אותי. השדיים המושלמים שלך בוהקים מולי, ואיברך המושלם שואב אותי לתוכך באותה מידה שבה אני מחדיר אותו אלייך בתאוותי..

אני חודר עד הסוף.. בפנייך ניכר העונג המטורף שהחדירה משרה עלייך, ואני מטיל את עצמי עלייך, אוחז בפרקי ידייך, ומחזיק אותם מעל ראשך...

לפותה תחתיי, איברי נעוץ עמוק בתוכך, עבה וגדול, את מופקרת לרצוני.. ואגני מתחיל לנוע.. עולה ויורד בין רגלייך... בתנועת בעילה קדמונית וטבעית, המעמיקה חדור אל תוכך.. התנועות הקצובות נשמרות בניגוד לסערת החושים שמשתוללת בתוכנו. מגע ירכיי המתנגשות בירכייך מגרה אותי, החדירה גורמת לי להחסיר פעימה.. והמבט שלך ברגע שבו אני הכי עמוק בתוכך גורם לי כמעט לגמור...

אני דוהר עלייך בלי יכולת לעצור, גונח מעלייך, נדחף קדימה עם כל גניחה נוספת שלך.. "אני גומר.." אני לוחש לך, ואת משיבה "אני גם..." ואני מתיר לעצמי לשחרר כל רסן, ועם כמה תנועות חדירה חזקות אני ננעץ בתוכך, וגומר... גומר בשאגה.. ויורה אל תוכך מטח חזק.. כשאת גומרת, אני מתמוטט עלייך, ומתגלגל איתך הצידה.. עוטף אותך בגופי ומכסה אותנו...

אני מלטף את שיערך, ומנשק אותך.

הצלת אותי פעמיים באותו לילה..

 

נכתב על ידי , 26/12/2010 19:58  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפור ירוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפור ירוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)