לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

**a lost angel**


מממ.... תאיור הבלוג, החיים המשעממים ומלאי האכזבות שלי? לההההה... תיאור מעפן.... החיים המושלמייים והוורודים שלי! לא משו.... סתם סלוג! בחורה משועממת שכותבת בלוג! חחחחחח....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

מאוהבת... מאושרת.... מרותקת.... חחחחח....


"...כשיורד הלילה
בדיוק לפני שקיעה
כשלשמש יש את הגוון
הכי יפה שלה
מתבוננת בעיניך
רואה מה שחלמתי
חלום של אהבה.

מאוהבת, לא פוחדת
לא צריכה אף אחד
והזמן עוצר מלכת
מרגישה מיוחד
רק איתך שנינו אחד
אני לא לבד.

ניצב מולי
ועל פניך שוב מבט תמים
מחייכת ויודעת
מה אתה מרגיש בפנים
מתבוננת בעיניך
רואה מה שחלמתי
חלום של אהבה.

מאוהבת, לא פוחדת
לא צריכה אף אחד
והזמן עוצר מלכת
מרגישה מיוחד
רק איתך שנינו אחד
אני לא לבד..."

 

 

אויייייייש... אתם לא מבינים כמה השיר הזה נכון, כל מילה שבו אמיתית.... אני כל כך מאושרת, חיים שלי אתה עשית אותי מאושרת... מה הייתי עושה בלעדייך..?!

מאחלת לכל אחד, באמת לכל אחד להתאהב ככה פעם אחת לפחות בחיים..... בובי שלי כבשת אותי במבט אחד, ומאז אני לא יכולה למחוק אותך מראשי, ואני גם לא רות, המבט החודר שלך, החיבוק החם שלך, הנשיקות שלך....

אודי אני אוהבת אותך חיים שלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי...!!!!!!!!!

_____________________________________________________________

 

אוווף! יום שישי דיי מבאס, לא יוצאת מהבית היום... יש לךי בלאגנים בבצפר כי אני בקושי מגיעה לשיעורים, שלא לדבר על ללמוד... אז אני בעונש... :/ כן, כן זה נשמע מגוחך נורא, וזה באמת ככה.... אני בת 17! אני עוד 4 חודשיים מסימית ללמוד! ועוד שנה אני מתגייסת ויתנו לי נשק... ובכל זאת! מרתקים אותי..!!!!!!!! גאד כמה שזה דבילי..!!!!!! טוב אבל מה לעשות.... הורים ישארו הורים.....

 

אניווי אני זזה בינתיים.....

אוהבת לורי... :]

נכתב על ידי , 18/11/2005 18:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך אני יכולה להתחרות בדוגמניות מזדיינות?! סעעמק!!! הצייייייייייייייילו..!!!


אז כן אני עדיין מאוהבת באודי שיליי והכל טוב ונפלא, נפגשנו התנשקנו וזה דיי ברור שאנחנו ביחד כזה... לא חברים עדיין אבל כיחד....

 

אבל אני מוצאת את עצמי במצב מוזר... אני לא מצליחה לסמוך עליו, כי תבינו, העבודה שלו זה להסתובב עם דוגמניות..!!! למי שלא יודע, אודי הוא סוכן דוגמניות... הוא עובד עם חברות כמו "רוברטו" "HH" וכאלה....

 כאילו, איך אני יכולה להתחרות בזה...?!?! הוא חיי עם דוגמניות..!!!!

אז נכון שמצד אחד, הוא כבר לא ילד קטן... ואני לא מאמינה עליו שהוא יעשה כזה דבר.... מצד שני... דוגמניות..!!!!! איך אני יכולה לשמור על בן אדם שכל היום רק רואה בחורות שנראות פי 200 יותר טוב מימני...?!?!?!

אויייייייש....

או שאולי זה סתם אני שמחפשת רע בכל דבר...???

 

טוב במצב רוח מבולבל שכזה אני אומרת  לילה טוב לכל חיות הלילה....

 

אוהבת המון... לורוש....

נכתב על ידי , 18/11/2005 00:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה כתוב על המסך של הפלאפון שלך (הכוונה היא למשהו שאת אישית הוספת)?
יש תמונה שלי תינוק חמודי כזה...

מה ה-SMS האחרון שקיבלת? ממי?
ידיד טוב שלי,בן, (שהוא גם חבר של החברה הכי טובה שלי ענת) בבית חולים.... יש לו דלקת פרקים שהתפרצה :/...
אז הוא שלח לי ככה: "... אני מרגיש יותר טוב, ירד לי החום, תודה על הדאגה והעוגה, היה ממש טעים! אין אין אין על העוגות שלך, את הכי נשמה בארץ... חולה עלייך מתוקה! ..."
:]

מה ה-SMS האחרון ששלחת? למי?
עניתי לבן, מה ציפיתם?!חחחחח... ככה : "...באמת שאין בעד מה מאמי, הכי בכיף... העיקר שתבראי שכבר ..."

על כמה עומד חשבון הפלאפון החודשי שלך, בממוצע?
אווץ'.... פה נגעתם בנקודה רגישה.... :/
בוא נגיד.... שהוא סובב סביב ה 700 שקל.... :/
כן כן.....

מה תופס נתח יותר משמעותי בחייך, פלאפון או אינטרנט?
אה........ וואו באמת שאלה טובה!
אין לי מושג!
חחחח...
כאילו... הפלאפון איתי 24 שעות... והינטרנט איתי רק בבית אבל גם פווול...
אבל כנראה שהפלא שיליייי ניצח פה...

מה הדבר הכי משמעותי שאי פעם אמרו לך בשיחה או ב-SMS?
"...אני אוהב אותך..."

מה אמצעי התקשורת המועדף עלייך, SMS או שיחה? מדוע?
sms
מדובר פה בהתמכרות קשה ביותר....


נכתב על ידי , 16/11/2005 22:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 36

ICQ: 235330631 

תמונה




86
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**לורוש** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **לורוש** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)