לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של בובי =]=]



כינוי:  בובי :]

בת: 34

ICQ: 216937288 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006


ועכשיו..מדרים נשים לגברים !



:מדריך עברי למלים וביטויים של נשים

אנחנו צריכים = אני רוצה
זו החלטה שלך = הלו?! היית צריך לקחת את ההחלטה הנכונה כבר מזמן
!תעשה מה שאתה רוצה = אתה תשלם על זה אח"כ
....אנחנו צריכים לדבר = אני צריכה להיתלונן
...בטח… אין בעיה = אני לא רוצה שאתה
!אני לא מעוצבנת = ברור שאני מעוצבנת יה סתום
אתה כל כך גברי = אתה צריך להתגלח דחוף ואתה גם מזיע נורא
?!אתה בהחלט קשוב הערב = כל מה שיש לך בראש זה סקס
אני לא רגשנית! ואני לא מגזימה = אני במחזור
?תהייה רומנטי, תכבה את האור = אולי תיקפוץ עליי כבר
המטבח הזה כל כך לא נוח = אני רוצה בית חדש
....אני רוצה וילונות חדשים = וגם שטיחים, וריהוט וצבע
אני צריכה נעליים לחתונה = ל 40 הזוגות האחרים אין את הגוון המתאים
!!!תלה את התמונה כאן = לא אני מתכוונת שתתלה אותה שם
???שמעתי איזשהו קול = אופס מה נירדמת ואני עוד ערה
אתה אוהב אותי? = אני מתכוונת לבקש משהו יקר
כמה אתה אוהב אותי? = עשיתי משהו היום ו.. אתה ממש לא תאהב את זה
אני אהיה מוכנה בעוד דקה = תעיף ת'נעליים שלך וכדאי שתחפש משחק טוב בטלויזיה
נכון שאני שמנה ? = תגיד לי שאני יפה
אתה חייב ללמוד לתקשר איתי = פשוט !תסכים איתי
(אתה מקשיב לי?! = (מאוחר מידי, אתה מת
כן = לא
לא = כן
אולי = לא
אמממממממ...=כן
למה לא?= כן,כן
טוב= האמת גם אני רציתי/חשבתי בדיוק אותו הדבר אבל לא רציתי להראות להוטה אז אני פשוט מסכימה איתך.
אני מצטערת = אתה עוד תצטער
נכון שהמתכון מעולה ? = הוא ממש פשוט אז כדאי תתרגל אליו
שש… זה היה התינוק? = אולי פשוט תצא מהמיטה ותרגיע אותו עד שהוא ירדם
אני לא צורחת!!! = כן, אני צורחת בגלל שאני חושבת שזה חשוב
אנחנו רק הולכים לקנות נוזל לניקוי כלים = למותר לציין שנעצור גם במחלקת קוסמטיקה, מחלקת נעליים, אני צריכה לראות כמה ארנקים חדשים, והמצעים הורודים האלו יראו נהדר בחדר שינה ו. הבאת פנקס צ'קים
לא קרה כלום = אם אתה לא מבין לבד אז כבר אין טעם לדבר
אני לא אוהבת אותו, דיי כבר= הוא עוד לא שם לב שנדלקתי עליו מהתחלה
ניראה = במילא יהיה כמו שאני רוצה
תרגש אותי= החיים שלנו ביחד משעממים אותי
משהו לא מסתדר בינינו = אין לי כח להמשיך להפגש כבר
איזה מניאק= חתיך חבל על הזמן ולא שם עליי
אני שונאת אותו= אני אוהבת אותו בטירוף
אני שמנה = תגיד לי שאני רזה
נו... = אני רוצה אותך עכשיו
חבל שאתה לא בא = יופי כי ממש אין לי זמן בשבילך
אני כבר אתקשר אליך = ביי ביי
זה לא שאני רבה איתך = אתה מת
אני באמת לא כועסת רק ש... = כדאי לך לנעול את הדלתות טוב טוב בלילה
טוב, אני בדיוק עומדת ללכת ל... = אין לי כוח אליך, עזוב אותי
תקשיב , אתה באמת בן אדם מקסים = רק שאתה לא הטיפוס שלי
מה אתה רוצה ממני? = אולי תעזוב כבר את העניין הזה ודי
לא משנה ,עזוב כבר = בטח שזה משנה,אני רק מחכה שתשאל את זה שוב ואשפוך את הלב
!!כמה אתה מדבר?? = תנשק אותי כבר
!למה אתה שותק? = תנשק אותי וזהו
תגיד,מה אתה חושב עלי באמת? = נראה אותך אומר משהו לא מתאים...משהו כזה ושלום עליך
אני לא רעבה = אני בדיאטה רצחנית ואם תנסה לאכול משהו לפני זה יהיה חבל...עליך
יש עליך כסף? = יש לי כסף אבל אין לי עצבים לבזבז אותו עליך
נדבר... = אז זהו שלא
!נראה כבר מחר... = ממש אבל ממש לא-אין לי ספק שלא
אני ממש שמחה בשבילך,כן...היא ממש מתוקה=אני מתה שתיפרדו כבר אתה והמכשפה שלך
כואבת לי הבטן =אני במחזור
אין לי כוח להוציא את הארנק =תשלם אתה
מה אתה מחפש באישה? = תגיד שאתה מחפש אישה חכמה , יפה, מדהימה, בקיצור אותי
בוא נלך הביתה וזהו= עיצבנת אותי, מחכה שתשאל אותי מה קרה
אני לא רוצה לצאת היום=אני רוצה להישאר שנגיע לאיפה שאני רוצה
אני רעבה=תכין לי משהו
אז... = נו, תנשק אותי כבר, למה אתה מחכה?? שאני אזום? אין סיכוי
אני רוצה פסק זמן = תתכונן הפרידה מתקרבת
אני אוהבת אותך = קח אותי
שתיקה = למה אתה מחכה לעזאזל
בא לי שוקולד = עיצבנת אותי קשות!!!!! כדאי לך לברוח
בא לך לראות את ההורים שלי?= אני רוצה לסיים את הקשר הזה, ומהר
בא לך לצאת לאן שהוא? = נמאס לי לעשות סקס כל הזמן
מה אמרת ????? = תתנצל ועכשיו
קר לי! =תחבק אותי
חומד תביא אקמול בדרך למיטה=אין לי כוח אליך היום
באמת, שהגודל לא קובע= יש לך ממש, ממש קטן
אני לא אוהבת לעשות סקס עם קונדום = אני רק רוצה שתרד לי
אני לא מחפשת חתונה = לא איתך
אני גומרת, תגמור איתי = יאללה תגמור כבר נמאס לי לעשות הצגות
בחיים לא גמרתי ככה = באמת לא גמרתי
?אתה ביישן נכון? = קדימה למה אתה מחכה
אתה חמוד = אתה מכוער
אני עסוקה היום = תבין את הרמז
אני צריכה זמן לחשוב איך להגיד להורים שלי= אני צריכה זמן לחשוב איך להגיד לך לא
משעמם לי = אתה משעמם אותי
אני צריכה להתקשר לחברה שלי רגע = ממש אבל ממש בא לי לרכל עכשיו
אני הולכת = תחבק אותי
אני אוהבת אותך = אני אוהבת אותך
אני אוהבת אותך = אני לא אפסיק לנצל אותך
אני אוהבת אותך = אם תעז לפגוע בי עכשיו אתה מת
אני אוהבת אותך = תגיד שאתה אוהב אותי
לא יודעת..= אני מבולבלת לגמרי
לא יודעת = אני יחשוב על זה
אני יחשוב על זה = תכין את עצמך ללא ענקי
אני עדיין לא מרגישה מוכנה (לסקס) = תשכח מזה
אני נראת נורא...= נו תגיד לי כבר שאני כוסית סוף הדרך
אין לי מה להגיד לך = כדאי שתתחיל להתנצל
אני חושבת שאני צריכה לזוז = תגיד לי שאתה רוצה שאשאר
תתקשר אם אתה רוצה = אני מתה שתתקשר
אני צריכה לחשוב שוב על הקשר בינינו = תחפש מישהי אחרת
תספר משהו.....= תגיד לי שאתה אוהב אותי
האמת היא שיש לי חבר כרגע ,אולי בהזדמנות אחרת = האמת היא שאתה ממש אבל ממש מכוער
אני לא יודעת מה לעשות = נמאס לי להיות זו שיוזמת
אתה חושב שיצא בינינו משהו = תגיד שכן
תגיד את האמת = מצדי תשקר העיקר שהתשובה תרצה אותי
אין לי מה לומר לך = יש לי הרבה מה לומר רק שאין לי כוח לריב איתך
ההורים שלי עומדים להגיע כל רגע = תבין את הרמז ותתחפף
אל תתחיל איתי = האמת אני נהנית שאתה מתגרה בי אז תמשיך עם זה
למה מה תעשה? = אני אוהבת להתגרות בך
כואב לי הראש = תשכח מזה אתה לא מקבל את זה הלילה
וואי אני חייבת לזוז = אין לי כוח לדבר אז ביי
תהנה = אני יפרק אותך אם תבגוד בי
איזו עייפות = תציע לי להניח את הראש עליך
סרט קצת משעמם = בוא נתמזמז
לא די,תפסיק, לא עכשיו = אני רוצה, תזהר אם אתה מפסיק
מסכימים לי לישון אצלך = אני יגיד שאני אצל חברה
"הלו, היי... כן... לא... בסדר..." = עיצבנת אולי / משהו מפריע לי מאוווד
למה אתה לא בקשר? = כל היום אני מחכה לטלפון ממך. תבין כבר שיש לי רגש אלי
אני רואה בקשר שלנו רק ידידות=אתה לא מספיק טוב בשביל
הידידות שלנו חשובה לי=יאללה תבין אני לא רוצה אותך
לא בא לי חבר עכשיו=לא בא לי עלייך
ברור....=ממש לא ברור
לא חשבתי ככה=ברור שידעתי מה אני סטומה
מה חדש?=נו יש לך מישהי

נכתב על ידי בובי :] , 30/1/2006 20:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מדריך עברי למילים וביטויים של גברים:

אני רעב = אני רעב
אני ישנוני = אני ישנוני
אני עייף = אני עייף
את רוצה ללכת לסרט? = בסופו של דבר אנחנו נגיע למיטה
אני יכול לקחת אותך לארוחת ערב? = אני יודע שבסופו של דבר אנחנו נגיע למיטה
אני יכול להתקשר אלייך מתישהו? = תיסמכי עליי אנחנו נגיע למיטה
תתני לי את הריקוד הזה? = אנחנו נגיע תאמיני לי אנחנו נגיע
שמלה יפה = ציצים יפים
את נראית מתוחה, תני לי לעשות לך מסאז' = אני רוצה ללטף אותך
מה קרה? = אני לא מבין למה את עושה 'ביג דיל' מזה
מה קרה? = איזה סבל עצמי וטראומה פסיכולוגית חסרת משמעות את עוברת?
מה קרה? = אני מניח שסקס הערב לא בא בחשבון
אני חם=אני רוצה סקס עכשיו
משעמם לי = רוצה סקס?
את יפה כל כך= בא לך להוריד את הבגדים
אני אוהב אותך = בא לי עלייך
אני אוהב אותך = בואי נעשה סקס עכשיו !
גם אני אוהב אותך = אוקיי! אמרתי את זה! חסר לך שלא נעשה סקס עכשיו !
ברור שאני אוהב אותך = כן...במיטה
כן, אני אוהב את התיספורת שלך = אהבתי את התיספורת הקודמת יותר
כן, אני אוהב את התיספורת שלך = 200 ש"ח וזה לא נראה ממש שונה,
בואי נדבר = אני מנסה להרשים אותך ע"י כך שאני מראה לך איזה חכם אינטלגנטי ועמוק אני ואולי אז תרצי לעשות איתי סקס
תתחתני איתי? = אני רוצה להפוך סקס עם אנשים אחרים לבלתי חוקי בשבילך
אני אוהב את ההיא יותר (בזמן הקניות) = קחי מה שבראש שלך ובואי נלך כבר !!!
את אוהבת את התוכנית הזאת בכלל?=אוף שתעביר את האנטונלה הזו כבר
תראי לי את החדר שלך=סוף סוף נוכל להיות לבד בלי האחים ה"חמודים" שלך
אני לא בנוי לקשר רציני כרגע = בטח שלא איתך, סקס מספיק לי
שמלה יפה = יופי של מחשוף
אני עסוק עכשיו= תעזבי אותי את ממש קרציה
אתה רעב? לא זה בסדר = מתאים לי איזה סטייק עכשיו !
כאשר אני אומר לא = אני מתכוון לכך ...
מה השעה? = יו איזה קרציה, שיגמר כבר הערב!
אני אתקשר אליך מחר = תחכי ליד הטלפון כל היום ואולי תקבלי איזה צילצול
יו איך אני מתגעגע לדנה=אני רוצה שתקנאי ושתחשבי שיש לי עוד בנות חוץ ממך
את היחידה בישבילי = היחידה היום
את הבחורה הכי יפה שראיתי = בשלוש שניות האחרונות
אני רוצה להיות איתך כל החיים שלי = אני רוצה להיות אצלך הלילה
נתראה מתישהו=בחלומות
אני אחשוב על זה=נראה לי שלא, בעצם, ממש לא
אני צריך את הפרטיות שלי=עופי מפה קרציה
בואי נעשה משהו מעניין = בואי נתחרמן
נדלקתי עליך=כוסייייייייית
שטויות=אין לי כוח לדבר על זה, בואי נעשה סקס
כן... גם אני חושב שהיא זונה = איפה לעזאזל שמתי את הטלפון שלה ?
מה את לבד? =אולי אני אבוא אלייך ונעשה סקס
רוצה ללמוד ביחד למבחן? = רוצה להתמזמז כל היום ליד המחברות והספרים
אני אוהב אותך = בלה בלה בלה
אני מת עלייך= יאלה בואי נשכב
אני לא מסתכל עליה! = בטח שאני מסתכל עליה
את כל כך דפוקה! = אולי עכשיו אני אקבל קצת תשומת לב
אין לי כסף = אני מנצל אותך שוב
את לא חייבת להתקשר כ"כ הרבה זה יקר = את לא חייבת להתקשר כ"כ הרבה את מציקה לי
בטח שהבנתי! = מה אמרת
שמלה יפה = אפשר להוריד אותה?
כן בטח גם אני פמיניסט = אז מה נסגר את משלמת עליי?
בא לך לקפוץ אלי לאיזה ספל קפה = בא לך לקפוץ איתי למיטה
מאד נהניתי הערב = אני מת לנשק אותך, אבל מתבייש ,מחכה לסימן.
את יפה = את יפה
את יפה = זהו, אמרתי את מה שאת רוצה לשמוע
את יפה = בלה בלה
את יפה = כן בטח
את יפה = בחושך
מה את עושה היום? = את באה אליי
תיסתכלי לי בעיניים = נשקי אותי
אני צריך פינוק = אני רוצה סקס
אני מבין = אני לא מקשיב, שתסיים כבר לדבר
אני מבין = אוקיי, אז אפשר סקס עכשיו
אין לי שיחות יוצאות בטלפון = אין מצב לקשר
את יודעת שאת חשובה לי = קרציה תפסיקי לעשות סצנות
אני כבר מת לפגוש את ההורים שלך = לא אני לא
את רוצה להכיר את ההורים שלי=בואי נתחתן ונביא ילדים

 

   

נכתב על ידי בובי :] , 29/1/2006 14:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבובי :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בובי :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)