לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האיזור האפור


הפצע הגליד, צאו לי מהוריד XD

כינוי: 

בן: 36

MSN: 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

רשימת דברים שאני שונא


אוקיי אני מניח שזה ייקח זמן, אני מתחיל בלשים מוזיקת שנאה (מטאל מצויין) ולכתוב דברים שאני שונא. כל מה שעולה בראש...


הבהרה

אל תיבהלו או משו אם הכללים האלו חלים עליכם.. אחד מהם בטוח קיים בכל אחד גם באנשים הכל קרובים אליי.

 

אני שונא ערסים ופקאצות, כן אתם כאלו גם אם אתם לא מודים בזה, זונות.

אני שונא אנשים שחושבים שבגלל שהם בצבא\היו בצבא הם עליונים עליי והם כאילו יודעים ושווים פי אלף ממני

אני שונא אנשים שמלבישים את הכלבים שלהם- זה טיפשי ומגוחך.

אני שונא בחורות\ילדות שלא מבינות שאם את מתלבשת ומתנהגת כמו זונה זה אומר שאת זונה, לא משנה מה את חושבת על זה.

אני שונא את אלו שעכשיו בגלל זה יחשבו שאני זקן\הומו\ לא "גבר"

אני שונא אנשים שחושבים שלהיות "גבר" זה להיות מניאק בכל הזדמנות- אני קורא לזה להיות כלב

אני שונא בנות שאוהבות מניאקים שמתעללים בהן ואחרי זה בוכות על זה

אני שונא אנשים בוגדניים- אין לכם זכות להתקיים

אני שונא אנשים שצריכים לשכר בחורות בשביל לזיין- פטתי בצורה נוראית.

אני שונא את הזונות שנותנות שיעשו להן את זה.

אני שונא צביעות

אני שונא שטחיות

אני שונא קונפורמיסטים מחורבנים, גם אלו שאוהבים להקה מסויימת כי היא "באופנה".

אני שונא את כל הצבעים חוץ משחור ואדום.

אני שונא אנשים שלא נותנים הזדמנות שנייה על טעויות קטנות.

אני שונא אנשים שכן נותנים הזדמנות שנייה על טעויות גדולות.

אני שונא את כל תרבות המועדונים- כי לא סתם קוראים לזה תרבות הכלום.

אני שונא את הקיבוץ

אני שונא את המדינה הזאת.

אני שונא את החיים

אני שונא את העבודה שלי

אני שונא את אלו שיגידו לך "מה שתגיד" במקום להגיד "לא איכפת לי ממך"
אני שונא כמעט את כל סוגי המוזיקה חוץ ממטאל

אני שונא EMO- כל כך כל כך כל כך, תפסיקו לאיים ותתחילו למות.

אני שונא את אלו שיגידו שבגלל שגם אני ניסיתי להתאבד גם אני אימו

אני שונא את אלו שייקחו עכשיו הכל ללב ויתלוננו על הבלוג שלי- ממש לא איכפת לי

אני שונא אנשים ובמיוחד בחורות אוברדרמטיות- החיים הם לא אופרת סבון!

אני שונא אופרות סבון\טלנובלות- קהל היעד של התוכניות האלה הם ילדים מפגרים בני 4 (בלי לפגוע בילדים מפגרים בני 4)

אני שונא ספורט- ממש לא מעניין אותי איזה מהטיפשים האלה הכניס את הכדור לתוך המלבן מתכת, ובכלל לא אמורים לשלם לקופים בבננות?

אני שונא אופנה- כי עוד לא נולד הבן זונה שיגיד לי איך להתלבש

אני שונא אנשים שהולכים לפי האופנה בכל מחיר- כן, אם החולצה הזאת עולה 600 שקל זה אומר משהו עליה, שיש פראיירים שייקנו אותה.

אני שונא מוזיקה מזרחית- אני בחיים לא אשלם בשביל לראות איזה קוף שעיר ושמן בוכה על הבמה, אלא אם בא לי לצחוק על אנשים פטתים.

אני שונא את זה שהחברה שלנו לא יודעת להעריך מוזיקה טובה

ועוד יותר שונא שהיא מעריכה יותר מידי מוזיקה גרועה

אני שונא את גלגלצ- מוזיקה גרועה לא נשמעת טוב גם אחרי 500000000 פעמים ביום!!!

אני שונא את הבני זונות שהרסו את המפגשים (של ישרא) הממש טובים שהיו פעם.

אני שונא אנשים

אני שונא את העולם

אני שונא את האלוהים ואת אלו שמודים לו בשביל כל דבר טוב וכועסים על השטן על כל דבר רע

אני שונא את החיים שלי

אני שונא את מי שיגיד עכשיו שאני צריך אשפוז

אני שונא את אלו שאומרים שכל אחד ששונה קצת צריך טיפול, מה אתם לא מבינים, לא כולם בני זונות מחורבנים כמוכם.

אני שונא את מי שמפקפק בזה שאני ובאני נשלוט פעם בעולם XD

והכי חשוב- ALL THESE THINGS I HATE REVOLVE AROUND ME

בקיצור- רוב הדברים האלה קשורים בי או בתכונות שלי בדרך זאת או אחרת ככה שזה אומר שאני שונא את עצמי.

 

הרשימה קצרה, ולקחה לי רק 20 דקות.

רוצים להתלונן? תתלוננו, זה לא יעזור לכם כי אני עדיין פה ועדיין שונא אתכם.

תשאירו תגובות, תנסו להוציא שנאה זה נחמד

אה ולמי שתהה זה ממש ממש ממש לא הכל.

עד הפוסט הבא,

גל.

 

נכתב על ידי , 28/10/2007 15:04  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightWish ב-26/4/2008 19:51
 



BLOOD PIGS


השיר החזק הזה, זה מה שמתאר את ההרגשה שלי.
בגדתם בי, תישרפו זונות.
היום שלי יגיע.
FUCKING BLOOD PIGS


I'm sorry I'm ugly
all that I am and I can never live up
I'm failing, I'm angry
afraid of the ways they pretend to be us
it's fucked up, I'm different
words remain my only escape
art saves all of me
evolving
and now you're walking away!!!
I'm so afraid
and now you're walking away!!
I'm so ashamed
and now you're walking away!!

map mange ou sans sel [voodoo curse]

my mistake was trusting you
blood pigs with creating my fate
with poetry and suffering
I cannibalized every ounce of my pain
I'm still afraid, everyday
these greedy worms, they devour my plagues
I'm not your slave, I'm conquering
you see me rise
and now you're walking away!!!
I'm not ashamed!
and now you're walking away!
I am not afraid!
and now you're walking away!!

[bridge & tunnel]

you can't hurt me anymore
you can't hurt me anymore
fed from the wound from which we were bled
vomiting filth in our soft cave heads
chewing on tissue, tendon and fat
destroying the things they do not understand!

tyrant.
betrayer.
parasite.
traitor!!

....and still you feed them
....and still you need them

I'm sorry, I'm ugly
dangerous can't describe it enough
I'm failing, I'm angry
I use my fear to empower my hate
I'm fucked up, I'm different
words remain my only escape
art saves all of me
evolving
and now you're walking away!!!
I'm not ashamed
and now you're walking away
I'm not afraid
and now you're walking away!
and now you're walking away!
and now you're walking away!

map mange ou sans sel[voodoo curse]

my mistake was trusting you!
blood pigs -with creating my fate!
with poetry and suffering
i cannibalized every ounce of my pain
i'm still afraid everyday
you still suckle my plagues
i'm not your fucking slave
so why you walking away???

blood pig!
???why you walking away

נכתב על ידי , 21/10/2007 17:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיוונוס ב-26/10/2007 15:10
 





5,654
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMetal Soul אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Metal Soul ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)