לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ברה מינור


פישיזם בהתגלמותו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

להיות אדם רגיל


קראתי לא מזמן באיזה ספר, שאיזה בחור מפורסם (ברח לי השם שלו) הוציא ציטוט מפורסם בנוסח בסגנון: "תמיד תחששו מאדם שמגדיר את עצמו כאדם רגיל" (בין האנשים שימצאו את הציטוט המדויק ומי שאמר אותו יוגרלו חולצות ופאוצ'ים עם הלוגו של ריצ'ארד פיש) . אני מגדיר את עצמי ככה. רגיל. לא עשיר כמו פנינה רוזנבלום, לא יפה כמו בראד פיט, לא שנון כמו אברי גלעד (הוא תותח), לא שרמנטי כמו ביג. מצד שני גם לא ההפך. רגיל.

האם יש סיבה לחשוש ממני? האם אני מסתיר משהו? האם אני הרבה יותר מתוחכם ממה שאני מראה כלפי חוץ? כנראה שכן.

נכתב על ידי ריצ'ארד פיש , 17/12/2005 20:19  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צריך המלצות ספרים


כאשר המוזה לא באה, צריך לרעות בשדות זרים ולקרוא ספרים של אנשים שבאמת יודעים מה הם עושים. כאן אתם נכנסים לפעולה. לכבוד סיום ספרי האחרון, המליצו לי על ספר נהדר לקרוא. רק לא רם אורן.
נכתב על ידי ריצ'ארד פיש , 11/12/2005 01:23  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ריצ'ארד פיש

בן: 38

תמונה




1,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריצ'ארד פיש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריצ'ארד פיש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)