לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ואולי זה רק אני?...


Lord You got to let it be You got to let it roll Just don't expect something Now what do you mean I'm letting you go Cause I don't believe in anybody anymore It's everybody's war


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

ואיייי שניייים


שלחו לי הודעה מהמערכת שעומדים למחוק לי את הבלוג אז החלטתי להיכנס ולמנוע את מחיקתו.
למי שלא זוכר אני איציק מרקוביץ, הבלוג היה שייך פעם לי ולעוד שני חברים שלי ואז אחד עזב ועם ואני והשני (שקוראים לו עידו ד"א) המשכנו לכתוב כאן.
עד שאני התגייסתי ועידו פתח לו בלוג משלו אז הבלוג נישאר ריק ושומם עד עכשיו.
וזהו....
יש מצב שאני אמשיך לכתוב פה....
נחייה וניראה....
אחלה סופ"ש לכל הקוראים(שלא ניראה לי יש כאלה אבל שיהיה)
 
נכתב על ידי , 11/12/2008 17:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 34

ICQ: 270787012 

תמונה




1,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngels of Darkness אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angels of Darkness ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)