לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

METALLICA - DEATH MAGNETIC







בואו נתחיל בסוף: כן, מטאליקה הוציאו אלבום מעולה.. ביחס לאלבומים האחרים שלהם ובעיקר ביחס לST ANGER הזוועתי. אבל ביחס לאלבומים של להקות אחרות, מהשנה האחרונה ובכלל בתקופה האחרונה.. DEATH MAGNETIC הוא לא יותר מאלבום בינוני.

האלבום נפתח בפעימות לב, ואז הגיטרות ניכנסות בקלין איטי ואז בבום ניכנסים התופים, הבס והגיטרות דיסטורשיין, ואז מתחיל הריף הראשי שהוא גם די מהיר, כמו שצריך ממטאליקה! ואז ג'יימס מתחיל לשיר.. ומוכיח לכל מי שאמר שהוא צריך לפרוש, ש.. עדיין יש לו משהו.. בעיקרון השיר הזה קליט במיוחד וזה שיר שתופס אותך מהשמיעה הראשונה.

אחר כך מגיע THE END OF THE LINE שהוא שיר די חביב ומכיל כל מיני ריפים, כמו שלהקת מטאל צריכה להישמע {בניגוד למה שהיה בST ANGER למשל}. יש גם קטע שקט שדי אהבתי אבל בעיקרון הריף הראשי די שיעמם אותי. הבעיה העיקרית בשיר הזה, ובאלבום בכלליות, היא שקירק {הגיטריסט הראשי} משתמש יותר מידי בפדאל וזה נשמע רע. וגם אין לו FEEL בשקל {בניגוד ל... מרטי פרידמן למשל}..

השיר החביב הבא הוא גם הסינגל הראשון THE DAY THAT NEVER COMES, ובתור שיר מספר 4 הוא כמובן ה"בלאדה" של האלבום. השיר מאוד מזכיר את ONE: מתחיל שקט בקלין ואז התופים ניכנסים והכל איטי. איפשהו באמצע הספיד שהם לקחו איפשהו בשנות ה80 מתחיל להשפיע והשיר נעשה מהיר ומטורף וזה בהחלט עושה את השיר.

השיר הבא ALL NIGHTMARE LONG הוא שיר גרוע וזוועתי, ובואו נודה בזה השם גרוע ולא מצחיק בכלל. אז נעבור לשיר הבא, CYANIDE. אני אישית חושב שזה שיר נחמד עם ריפים חמודים וכמה שירות קליטות ומין השפעה ים תיכונית שברצינות.. אני לא רואה שום קשר לשיר או ללהקה עצמה בכלל.

בשיר הבא THE UNFORGIVEN III הלהקה מורידה הילוך, השיר מתחיל בפסנתר {!!} וממשיך בגיטרת קלין ורוב השיר די איטי. השיר עצמו לא דומה לשתי השירים הקודמים בכלל, ולדעתי לקרוא לשיר הזה THE UNFORGIVEN הייתה טעות.

שיר מספר 8 הוא השיר שחיכיתי לו מאז ששמעתי כמה שניות מהאלבום. JUDAS KISS הוא השיר השני הכי ארוך באלבום והוא מגיע ל8 דקות והוא השיר הכי נותן בראש, ולי הוא מזכיר קצת את MASTER OF PUPPETS מכל מיני בחינות.

שיר 9 הוא שיר אינסטרומנטאלי חביב, והשיר האחרון שיר MY APOCALYPSE הוא אולי השיר הכי מהיר באלבום, אבל אישית לא התחברתי אליו במיוחד.

ועכשיו לדברים כלליים על האלבום: לארס, מתופף בינוני מינוס. הוא אולי היפראקטיבי, אבל הוא לא משהו. וגם, הסאונד הכללי מעפן.. מלוכלך מידי לפעמים וזה הורס, לפחות לי.

לסיכום, 7 מ10.


1. That Was Just Your Life
2. The End of the Line
3. Broken, Beat & Scarred
4. The Day That Never Comes
5. All Nightmare Long
6. Cyanide
7. The Unforgiven III
8. The Judas Kiss
9. Suicide & Redemption
10. My Apocalypse
נכתב על ידי , 2/11/2008 16:58   בקטגוריות ביקורות, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-6/11/2008 17:09



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)