לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

HEART OF STONE


am I a robot or is it just my heart that is made out of stone?


לפעמים נדמה לי שאני לא מסוגל להתחבר לאנשים. שאם אני לא אראה אותם יותר בחיים זה לא ישנה לי. אולי זה היה אחרת לפני שעברתי לסין אבל אולי איפשהו שם איבדתי את היכולת הזאת להרגיש חיבור לאנשים. אני יכול להיות חבר של כולם אבל אני לא ארגיש חיבור לאפחד.. בשנה האחרונה התגעגעתי לשתי אנשים: חן, וסבא שלי שגידל אותי. לכל האנשים שהיו איתי בשכבה בסין אני די בטוח שאני לא אתגעגע, בעיקר בגלל הסיבה הזאת שאני לא מרגיש מחובר לאנשים.. מה גם שרובם די משעממים ומעצבנים. ויודעים מה, גם לא נראה לי שאני אתגעגע להורים.. במילא הם יציקו בסקייפ כל הזמן.. {ד"א, נראה לי שאני פורש מהמסנג'ר..}


אם כבר התחלנו עם פוסט על הדפיקויות שלי אז בואו נכתוב את כולם פה: אני עצלן, אני אובדני, אני שונא שאומרים לי מה לעשות, אני די אידיוט, אני מניפולטיבי, אני פרפקציוניסט, אני ביישן, אני מפחד ממחטים, אני אוהב את הטינג טינגס, אני חושב על דברים יותר מידי, אני מתאהב בקלות, אני חי בעולם של פנטזיות, אני תמים, ואני עצלן.

ועכשיו בשביל הקונטרה, הדברים הטובים: אני מנגן על גיטרה, אני מצייר, אני חי בעולם של פנטזיות, אני צמחוני, אני מצלם, אני מכור לסדרות טלוויזיה וסרטים, אני פרפקציוניסט, אני טוב במחשבים, אני בנאדם טוב, והכי חשוב.. אני זה אני!


מצטער שלא עדכנתי די הרבה זמן אבל זה בגלל שניכנסתי לבית והאינטרנט לא בדיוק עובד.. לפחות יש תמונה {של כמה תמונות שפוטושופ חיבר כדי שיראה כמו תמונה אחת גדולה} של החדר החדש שלי:
נכתב על ידי , 29/12/2008 05:18   בקטגוריות תמונות  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של articadaf ב-14/2/2009 10:02



14,800
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)