לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

עיניים


כן. נעלמתי. לחודש וקצת. אבל כמו שאתם רואים, אני עדיין חי. זה לא יהיה כזה קל להיפטר ממני. הסיבה שנעלמתי קשורה לעובדה שלקחתי קורס צילום: מצלמה אנלוגית, פיתוח פילם ידני, הדפסת תמונות ידנית.. אתם מבינים למה נשארתי כל יום עד 10 באוניברסיטה.. והגעתי בערך 11 הביתה כשאני מת מעייפות. אבל עכשיו נגמר, וברגע שאני אקבל את התמונות הטובות שלי אני אעשה פוסט תמונות {או שתיים.. או כמה} עם הרבה תמונות!


בקורס צילום היו איתי שתי מקסיקנים שכל אחד מהם היה איתי בשיעור אחר אבל לא ממש דיברנו, אבל איכשהו התחברנו ממש.. בגלל הBURNING MAN אבל בעיקר בגלל כל הזמן הזה שהיינו בחדר חושך ביחד.. טוב זה נשמע רע, אז הרעיון הוא שאני מקים להקה עם שתי מקסיקנים {אחד לומד באוניברסיטה אחרת} ושתיהם אוהבים את טול מאוד. אז ברגע שנמצא מקום להתאמן {כנראה הגראג' שלי} ונשיג תופים..


ההורים שלי היו פה שבועיים. האמת שציפיתי שיהיה יותר רע אבל היה נחמד. ושינינו את החדר קצת ועכשיו יש לי גם שולחן וארון.. יאיי....


ביום שישי ראיתי את הסרט הקוריאני הראשון שלי, THIRST. זה סרט מצויין ואני ממליץ. השחקנית הראשית-משנית הייתה מעולה. מעולה בטירוף. אני הייתי מפצל את הסרט לשתיים והופך אותו ליותר אפי, אבל אני לא חושב שלפי הרעיון שלי הסצנת סיום הנפלאה לא הייתה יכולה להיכלל.


בדרך הביתה, לקחתי את האוטובוס כמובן. ישבתי בספספל האחורי. באחת התחנות עלו שתי בנות, אחת אסייתית ממש ואחת אני חושב חצי אסייתית עם עניים ירוקות. אחת ישבה בכסא מולי ו"עניים-ירוקות" עמדה ודברה איתה. אני לא חושב שאנשים יודעים או שמים לב לזה אבל אני די נמנע מליצור קשר עין. אני לא בטוח אבל יכול להיות ש"עניים-ירוקות" הסתכלה עליי. "לא.. היא לא הסתכלה עליך.. היא מסתכלת על החלון מאחוריך" חשבתי. היא הפנתה את הראש לחברה שלה אז הסתכלתי עליה, וכל פעם שיצרנו קשר עין הסתכלתי לכיוון אחר. עד שהחלתי לנסות לראות כמה זמן אני יכול להסתכל לה בעניים. בזמן הזה "עניים-ירוקות" כבר ישבה ואני שמעתי שיר של טול בפול ווליום, וזה סוג של היי כזה. הסתכלנו אחד לשניה בעיניים משהו כמו 5 שניות. והבנתי על מה אנשים מדברים. זה היה מוזר. ומדהים.
נכתב על ידי , 10/8/2009 01:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Satan'swife strickes again ב-12/8/2009 14:00



14,800
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)