לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

THE SUPER SOCIETY


כן, אני יודע אני חרא קטן ושקרן. הבטחתי שאני אחזור לעדכן ולא כתבתי כלום מאז ינואר. חה. אופס.

האמת שאני רוצה לחזור לכתוב, ועכשיו יש לי מלא זמן. אני בחופש עד ספטמבר. אומנם אני מטייל {מסביב לעולם} אבל זה יהיה נחמד לחזור דווקא בתקופה הזאת. וכמובן אני אחזור לשים תמונה בכל פוסט, מה שיגרום לי לחזור לצלם.


אז כמו שאמרתי, אני הולך לטייל בקיץ. אני נוסע לשנגחאי באמצע מאי, וזאת תיהיה הפעם האחרונה שלי שם {אבל אי אפשר לדעת} כי המשפחה שלי עוזבת. אחות שלי הולכת ללמוד בשיקגו, וההורים שלי אולי חוזרים לארץ. בכל מקרה, אחרי שנגחאי אני נוסע לארץ, כנראה לחודשיים. לא בטוח עדיין כי אחרי זה אני נוסע לשיקגו ביחד עם המשפחה, ואז בחזרה לוונקובר!


בסמסטר הזה עשיתי התמחות, עם בית ספר למשחק. הם צילמו אצלנו פרוייקט שלהם בסטודיו ואנחנו היינו 4 תלמידים מהאוניברסיטה שלנו. אני ועוד ישראלי {הוא מכיר את שראיה!} היינו הצלמים, והיה במאי צילום מקצועי שבא לעזור לנו ולבעוט לנו קצת בתחת. צילמנו יומיים של 12 שעות ועוד יום אחד קודם של איזה 3 שעות. הדבר הכי חשוב שלמדתי זה שאני חייב ללכת למכון כושר.. זה גם הפרוייקט הראשון שערכתי בשביל מישהו אחר. אני די שונא לערוך, ועדיין אני אחד הטובים. =]


חצי מהסמסטר גם עבדתי על פרוייקט קטן שלי. אני חושב שזה הפרוייקט הכי טוב שלי עד עכשיו, וזה טוב כי השאיפה היא להיות יותר טוב כל פרוייקט ואני מקווה שאני אגיד את זה כל פורייקט כי אני רק משתפר ולומד מכל פרוייקט. בכל מקרה, הנה הוא פה, נא לקטול:

נכתב על ידי , 26/4/2011 08:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sleepy ב-6/5/2011 00:55



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)