לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

עצבים.. גרר..


מיקל פשוט מעצבן! הוא לא מפסיק לדבר על ג'ני! הוא לא קולט שהיא לא רוצה אותו, שיש לה חבר, שהיא לא סובלת אותו. ניסיתי להסביר לו שהוא צריך להפסיק לנסות היא לא שמה עליו, והיא סתם תגרום לו להיות מדוכא, ושזה לא יעבוד. אוקיי זה לא הלך. אז ניסיתי להגיד לו שאם הוא לא יחשוב או ידבר עליה הוא יוכל לנסות למצוא מישהי אחרת או משהו..
אממ.. מיקל הוא בערך החבר היחידי שלי בשיכבה,הוא מפינלנד, והוא קצת טמבל אבל אולי זה בגלל מה שקרה לו -כשהוא היה בן כמה חודשים.. אמא שלו נפלה במדרגות בזמן שהיא החזיקה אותו.. עכשיו הוא לא ממש רואה ומרגיש בצד שמאל, אבל זה משתפר.. לפני קצת פחות משנה ניסנו להקים להקה, אני על גיטרה והוא על תופים..קראנו ללהקה מונקי איט בננה.. חיפשנו זמרים וזמרות.. כתבנו שיר אחד.. אני כתבתי יותר נכון.. הוא יצא נחמד.. אז אני והוא התאמנו לבד קצת.. ואני חייב להגיד.. שאנחנו מנגנים די גרוע ביחד.. כי היה בבצפר בטאל אוף באנדז שהשתתפתי בו בלהקה אחת (הייתי בלהקה עם אח של מיקל ועוד שלוש ילדים, קראנו לעצמנו ניוקליר דונקיז) וניגנו מעולה (לדעתי היינו מנצחים אם היינו כותבים שיר..) אממ... גם ג'ני מפינלנד והיא חמודה דווקא.. היא קטנה מאיתנו בשנה.. ואממ.. היא בלונדינית / ג'ינג'ית עם עניים כחולות (או ירוקות X_X)

ולנושא אחר לגמרי: המורה המוזר שלי למחשבים.. הוא נחמד לעיתים נדירות.. אבל הוא פשוט רוצח עצים.. הוא לא מובן.. אממ וזה אמור להיות שיעור מחשבים אנחנו גם אמורים ללמוד לעשות דברים במחשב!!.. בעע לא נורא.. ביום שני הוא נתן לנו מבחן, השאלות היו על דפים והיינו צריכים לכתוב במחברת.. ובסוף השיעור להחזיר את הדפים למורה.. אז ביום שאחרי זה מישהי אמרה לי ולעוד איזה שתי ילדים שהשאלות מהמבחן נמצאות בספר, אז אחד מהם אמר שהוא מכיר אתר אם כל התשובות לשאלות מהספר והוא הביא לי.. אז עכשיו אפשר להעתיק את התושובות מואהחהחהה.. ז"א היום הוא לא לקח את המחברת אז אפשר להשלים בסופשבוע ^_^

טוב אממ.. זה היה ארוך...
אני מקווה שהיה מעניין, שתגיבו ותחזרו (אם היה מעניין)
חעחע ביי..
נכתב על ידי , 17/11/2005 11:31   בקטגוריות שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוקוריקו:] ב-21/11/2005 16:21



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)