לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

מסע שניצל [פוסט מישראל 14]


אתמול חסה ואני נפגשנו בעזריאלי.
היינו בעזריאלי בערך 20 דקות, ואז הלכנו לחפש את המטאלשופ.. שאין לנו מושג איפה היא..


אז יצאנו מעזריאלי ופנינו שמאלה הלכנו הלכנו הלכנו.. וזה לא היה שם אז חזרנו ולקחנו פניה אחרת, והלכנו והלכנו והלכנו.. ולא.. זה לא היה שם. אז חסה התקשר לידידה שלו שיודעת איפה זה ואפשר לומר שהתקרבנו לחנות, אבל גם הלכנו לאיבוד.

הגענו לדיזינגוף סנטר וחסה רצה להראות לי את הקעקוע שהוא עמד לעשות, אז נכנו והלכנו לחנות קעקועים, ואיזה 2 פקאצות מסוממות שישבו בחוץ צעקו לנו "אל תעשו שם קעוקים!" וחסה בתגובה "למה לא?" ואחת מהם אמרה "תסתכלו איזה קעקוע מגעיל הם עשו לי!!" והצביעה על האף שלה.

אחר כך ירדנו למטה {עדיין בסנטר} לחנות מטאל בשם "תומר" עם מוכרת כוסית.. מאוד.. וחסה קנה חולצה של אופת', אחר כך שאלנו את המוכרת אם היא יודעת איך להגיע למטאלשופ והיא די נתנה לנו כיוון..אז הלכנו הלכנו הלכנו והחלטנו שאולי היא טעתה ואז ראינו פאנקיסטים אז חסה אומר "הם בטח יודעים איפה המטאלשופ!" אז אני אמרתי "בוא נעקוב אחריהם" אז חסה אמר "יאללה =]".. אז עקבנו אחריהם ואחרי כמה שניות הם התיישבו שם והבנו שהם לא הולכים למטאלשופ.. אז חזרנו לסנטר כי היינו צמאים וחסה התקשר לידידה שלו שוב בשביל שתביא כתובת, ואחר כך שאלנו את השומר אם הוא יודע איך להגיע לרחוב הזה ומסתבר שהיינו צריכים להמשיך עוד אחרי איפה שהפאנקיסטים היו.. אז הלכנו הלכנו הלכנו.. ועוד קצת הלכנו.. והגענו =] וביזבזנו שם חצי שעה אולי יותר.. ואני קניתי חולצה של אורפנד.. ומסתבר שהבסיסט של אורפנד היה שם!! והוא ישב בקופה =O

כן.. אז כבר היינו צריכים לחזור לעזריאלי כדי לתפוס את הרכבת וזה.. ואממ.. זהו X_X


בקיצור, אני יצאתי עם חולצה של אורפנד ודיסק של בצפר, ואני גם יודע איפה המטאלשופ עכשיו =]


אבא שלי הגיע היום


איזה חפירה O_o
נכתב על ידי , 29/12/2006 07:46   בקטגוריות ישראל  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה =] ב-29/12/2006 19:03



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)