לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

לה לה לה


טוב אז נתחיל בזה שהקלטתי מין שיר כזה שכנראה אני אנגן עם הלהקה החדשה שלי עם ג'קסון וזאת ההזדמנות הראשונה לשמוע אותי מנגן על גיטרה! וגם בערך על בס.. התופים היו בתוכנה שהשתמשתי בה בשביל להקליט ולערוך.. ובעיקרון זה אמור לחזור מההתחלה אבל התעצלתי.. אז שמתי משהו חמוד בסוף.. במתנה.. =]

אה כן אתם רוצים קישור חה.. הנה פה.. עוד קצת.... הנה!



ועוד הפתעה קטנה - יש לי רעיון חדש לקומיקס!! =O
כן.. עוד אחד.. רק שהפעם כבר התחלתי עם הסקיצות וסיימתי עם הפרק הראשון שכניראה יהיה הכי ארוך.. ויהיו כמה "עונות" כל עונה תיהיה נגיד 22 פרקים.. אני אתחיל לעלות פרקים רק אחרי שאני אסיים לפחות 3-4 פרקים.. ככה שיהיה יותר נוח.. למדתי לקחים מDR T..




שחכתי לכתוב שהגיע איזה צרפתי אחד מבייג'ין.. הוא למד בסניף של הבצפר בבייג'ין.. קוראים לו פליקס והוא איש קצת פסיכי אבל הוא משעשע, והוא חובב מטאל, והוא איתי באוטובוס, ואנחנו מדברים לפעמים, ובערך כל הבנות בצפר חולות עליו.. X_X




ביום שני יוצאים למיני-טיול של לילה אחד.. גיבושון כזה.. אז כדי שלא תכנסו לדכאון קליני אני מבטיח לכתוב שתי סקירות, אחת מחר ואחת ביום ראשון! רק אל תחתכו ורידים!!

לילה טוב!!
{וזה הפוסט האחרון לחודש הזה.......................}
נכתב על ידי , 31/8/2007 15:22   בקטגוריות אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-1/9/2007 02:53



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)