לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

טישטוש


אני נמצא עכשיו בתקופה לא ממש ברורה, ואני מרגיש שהכל מבולגן אצלי בראש. לאחרונה אני ממש שונא אותי ולא מבין מה אני עושה ובפעמים אחרות אני מתגאה בעצמי.


כן אז היה לנו את הטיולון הזה ביום שני ושלישי:
הגענו למקום פרקנו את המזוודות והלכנו לחדר ישיבות בשביל כמה הרצאות שנמשכו עד הצהריים ואז הלכנו לבריכת גלים ושיחקנו פולו - הבנות נגד הבנים {יש 10 בנים בשכבה ו30 בנות..} וחלק מהבנים פשוט עברו לקבוצה של הבנות באמצע.. לא ברור למה.. אחר כך היה דיסקו עם משחקים וקריוקי וגילינו כמה כישרונות וכמה.. איך לומר.. "אכזבות" טחח
בבוקר הייתה לנו הרצאה על איך להתמודד עם לחצים ואז לפני ארוחת צהריים המורה לאומנות {שהיא גם הרכזת של התוכנית לימודים בבצפר..} הסבירה לנו על המשימת צילום והיא שאם יש שאלות אז יכולים לשאול אות כל מי שלומד אומנות ואמרה שאני ממש טוב וקצת הסמקתי אני חושב ^^ {ד"א.. כמה תמונות - פה }
ואז צילמנו עד הצהריים וחזרנו הביתה...............


היום היה משחק כדורעף של הבנות.. הראשון בעונה הזאת.. הן שיחקו נגד הבצפר האמריקאי וכולן שם סנוביות ומלאות באגו - 5 בנות רצות לכדור ובסוף הכדור פוגע ברשת!


אני חושב שאנחנו מגובשים יותר השנה.. לא נראה לי שבחיים הייתי קרוב לשכבה הזאת.. אולי התבגרנו? משהו לא ברור.. אני חושב שאני *שוב* מתאהב.. אח.. אהבה.. אהבה.. עושה לי רע.. קצת.. אבל אנחנו פשוט מבינים אחד את השני והיא חמודה... ואם זה מעניין אתכם, או שלא, קוראים לה ג'רי {קיצור של ג'רלדין} והיא מסינגפור.. אבל בואו לא נרחיב עליה היום?


לא היה לי ממש חשק לכתוב מאז שחזרנו.. אז לכן החלטתי לעשות מין סדר בחיים שלי.. בעיקר בגלל שזאת השנה האחרונה והיא ממש חשובה.. אז לכן, החלטתי לעדכן את הבלוג פחות או יותר לפי המודל הזה:
*יום חמישי - עידכון מהחיים {כמו הפוסט הזה}
*יום שישי - FUN LAND ADVENTURES {פרטים בהמשך..}
*יום שבת - ביקורת על סרט / סדרה
*יום ראשון - ביקורת על אלבום / ספר

אני לא חושב שאני אכתוב על ספרים אבל בכל זאת שיהיה יום בשביל זה..
העידכונים לא בהכרח יהיו בסדר הזה, ולא בכל יום מיום חמישי עד ראשון יהיה עדכון.. אבל אני אשתדל שכן...


אז פאן לנד... זה השם של הקומיקס החדש שלי! סיימתי כבר את הסקיצות לחלק 1. חלק 1 זה לא פרק 1 וזה לא "עונה" 1.. זה מין "מיני עונה" - כמה פרקים.. בגלל שכל "עונה" מתוכננת להיות 22-24 פרקים.. כן כמו בטלוויזיה.. בכל מקרה הנה טיזרון קטנטן:


נכתב על ידי , 7/9/2007 14:24   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרייס. ב-15/9/2007 17:01



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)