לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

ערפל


אם בזמן כתיבת הפוסט הקודם היה נדמה שהכל מבולבל עכשיו רק עוד יותר..
זה בעיקר בגלל העתיד.. שאין לי מושג מה אני אעשה בו.. ואני כניראה צריך איזה חבל להאחז בו.. משהו ודאי כזה.. למרות שאני מנסה להיות כמה שיותר לא צפוי, כניראה שזה חשוב לי לדעת שיש לי עתיד ומשמעות..
ביום שני באו קולג'ים של אומנות מארה"ב {2 מקנדה} והסתכלו על הסקצ'בוקים שלנו ועל מה שהבאנו בשביל להציג.. ודי אהבו את הצילומים שלי [הנה לינק לכל מיני צילומים וכמה ציורים שלי.. פה]
הבעיה היה שרוב הקולג'ים האלה ממש יקרים.. וכניראה שאני פשוט אהיה חייב מלגה בשביל ללמוד בארה"ב.. וזה די מאכזב אותי... אבל אם לא אז יש אפשרות שאני אחזור לארץ..


ולנושא אחר, היה מתוכנן להגיע טייפון לשנגחאי היום אז לא היה בצפר! אבל בסוף לא הגיע.. ואתמול ירד גשם מטורף 10 שניות הייתי כולי רטוב.. זה היה כמו להתקלח..


אני יודע שלא עמדתי בלוח זמנים שתכננתי לעצמי אבל הייתי עייף בסופשבוע.. והייתי צריך להתארגן לאירוע עם הקולג'ים.. כניראה שהקומיקס לא יתחיל ב28 לחודש אולי מתישהו באוקטובר... ואמ... בסוף שבוע אני מבטיח 2 ביקורות אלבומים!! יש למה לצפות.. כי אלה 2 אלבומים מעולים!!!


.
..
...
נכתב על ידי , 19/9/2007 12:06   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרייס. ב-19/9/2007 20:00



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)