לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

MEGADETH - YOUTHANASIA







למטאליקה אפעם לא ממש התחברתי. כן, אני שומע אותם, אבל הם אפעם לא עשו לי את זה כמו מגהדת'. כמובן שאני לא הולך לדון על "מי יותר טוב - מטאליקה או מגהדת'?", אבל אני לא הולך לספר רק על האלבום.

את הלהקה סוחב, האחד והיחיד, דייב מסטיין כבר שנים, מאז שהוא הועף ממטאליקה. לא, לא העיפו אותו בגלל שהוא גרוע.. הוא פשוט היה אלים מידי.. וככה יצא שהוא הקים להקה משלו עם הבסיסט דייב אלפסון שנשאר בלהקה הרבה שנים {כולל גם באלבום הזה} והוא אחד הבסיסטים האהובים עליי. בזמן ההקלטה של האלבום הזה החברים הנוספים בלהקה היו מרטי פרידמן, שהוא הגיטריסט השני האהוב עליי {עוד כמה ימים תגלו מי מקום ראשון =] }, ועל התופים - ניק מנזה, אחד המתופפים האהובים עליי.. בקיצור אתם רואים לאן אני חותר פה? כל הנגנים באלבום הזה אני אוהב. {אם זה מעניין אותכם אז מרטי הוא יהודי ועכשיו הוא גר ביפן והוא די מפורסם שם..}

האלבום נפתח בשיר RECKONING DAY שיר קצבי ואולי אפשר לשמוע שהאלבום הזה די שונה מהאלבומים הקודמים של מגהדת' כי הוא יותר כבד קצת וגם איטי במקומות הנכונים. השיר הבא הוא TRAIN OF CONSEQUENCES שהוא לא פחות מגאוני. את השיר הרביעי, אם אתם קוראים קבועים פה, אתם כבר אמורים להכיר. A TOUT LE MONDE הוא אחד השירים האוהבים עליי, כל פעם הוא נשמע אחרת, מצמרר, עצוב, שמח, אבל הוא תמיד מעלה בי זיכרונות ומחשבות. BLOOD OF HEROES הוא עוד שיר חביב, והשירה היא האלמנט הכי חזק בשיר הזה. גם בשיר FAMILY TREE השירה מעולה אבל גם הגיטרות עושות עבודה נפלאה.

שיר הנושא YOUTHANASIA הוא שיר מעולה לירית, כל מילה בו היא גאונות, אבל זה לא שיר קליט במיוחד לכן אני ממליץ לשמוע כמה פעמים. בניגוד לשיר הקודם אחד השירים הקליטים באלבום הוא I THOUGHT I KNEW IT ALL והוא אחד השירים שהתאהבתי בהם מהר - סולואים מדהימים השירה קאצ'ית כזאת ומה לא. השיר האחרון VICTORY הוא אולי השיר הכי מהיר באלבום וכל המילים בבתים הם שמות של שירים ישנים של מגהדת'. גאונים לא?

באלבום הזה היה אולי שיר אחד שפחות אהבתי, אבל אין תלונות, דייב עושה עבודה מעולה בשירה ועל הגיטרה, מרטי מעולה כמו תמיד וגם דייב {הבסיסט} וניק. בקיצור, קלאסיקה!!

ציון 9.9 מ10


1. Reckoning Day
2. Train of Consequences
3. Addicted to Chaos
4. A Tout le Monde
5. Elysian Fields
6. The Killing Road
7. Blood of Heroes
8. Family Tree
9. Youthanasia
10. I Thought I Knew It All
11. Black Curtains
12. Victory
נכתב על ידי , 21/9/2007 13:39   בקטגוריות ביקורות, מוזיקה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-27/9/2007 00:58



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)