לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אני, צמחוני


טוב אז הגיע הזמן לכתוב על הנושא הזה, כל הזמן אמרתי שאני הולך לכתוב על זה פה אבל כל הזמן זה לא יוצא. אז עכשיו כשהנושא החם הוא "יום הצמחונות הבינלאומי" זה נותן לי מין תירוץ לכתוב את מה שאני רוצה לכתוב עליו עוד מלפני שבכלל פתחתי את הבלוג {כמעט שנתיים!}


אז למה נהייתי צמחוני?

טוב אני באמת לא אהבתי בשר אפעם, תמיד המרקם הזה לי מין בחילה כזו, אבל אני מתאר לעצמי שיכול להיות שזה בגלל שפשוט כשהייתי צעיר יותר {גיל 7 בערך..} אז פשוט דחפו לי בשר בכוח.. וזה חוויה לא ממש נעימה ואני מניח שכל אחד היה רוצה להפסיק מיד לאכול בשר.

טיפ למי שרוצה להפוך צמחוני:

בערך בגיל 10 החלטתי שאני רוצה להיות צמחוני, אבל זה לא מספיק. צמחונות, זה כמו להיגמל מעישון, זה תהליך. כן, גם אני פחות או יותר קמתי יום אחד בבוקר והחלטתי שאני צמחוני, ואמרתי לכולם שאני מפסיק לאכול בשר. בבית הפסיקו לתת לי בשר, אבל סבא שלי המשיך לשים לי בשר, למרות שהוא הוריד במינון כדי שאני לא אשים לב. אבל הבעיה הייתה כשהלכנו למקדונלדס, אני פשוט הייתי חולה על הנאגטסים ולא יכולתי לוותר עליהם בקלות, אז כניראה שפשוט רימיתי את עצמי.. לא יודע.. אבל כשעברנו לסין פשוט לא הייתה דרך בשבילי לאכול בשר כי הרי המשפחה תומכת בי. חשוב לציין שהמשכתי לאכול דגים עד לפני חצי שנה בערך.. כשכבר לא יכולתי עם זה, וכן זה עיצבן את אמא.. אבל היא הבינה אותי.. אני חושב..

עכשיו הבשר היחידי שאני מתגעגע עליו זה אולי טונה.. אבל אני בטוח שאני אשרוד המון זמן בלי זה..

ומה עם הזכות של החיות לחיות?

עד עכשיו אולי גרמתי לזה להשמע כאילו הפכתי להיות צמחוני בגלל טעם, אולי זאת הסיבה העיקרית, אבל בעיני הזכות לתת לחיות לחיות יותר חשובה. אני לא אומר שכולם צריכים להפוך לצמחונים, אבל אני אומר שאם יהיו יותר צמחונים זה יעזור יותר לכדור-הארץ. בעיניי, בני אדם משחיטים את כדור-הארץ עם כל הזיהום, והבריונות. לפחות אפשר לתרום קצת בכך שנשמר את החיות שחיות ביחד איתנו, זה כמו שאנחנו לא הולכים לאכול אחד את השני.. אנחנו מספיק חכמים בשביל למצוא תחליפים, אולי אנחנו לא מספיק מתורבתים בשביל להפסיק להרוג, אחד את השני, את הפלאנטה, את היקום..?


טוב אני מקווה שגרמתי לכם לפחות להרהר בנושא, ואולי אפילו לגרום לכם להפוך לצמחונים. {כן, בטח, רק אני..}
נכתב על ידי , 1/11/2007 15:12   בקטגוריות אופטימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-14/11/2007 16:27



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)