לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מבזק


טוב אני יודע שבקושי יוצא לי לעדכן, אבל אתם יודעים.. כיתה י"ב.. קצת לחוץ.. ככה שאין לי הרבה זמן לכתוב וזה.. בכל מקרה, קיבלתי מק ליומולדת!! {שביום ראשון להזכירכם =] }


כן....


חוץ מזה אנחנו מנסים לארגן להקה וחזרות והכל.. אבל הבצפר לוקח את הכל הזמן עכשיו...


אני מגיע לארץ עוד 28 ימים.. אני מקווה שיהיה כיף..
בעצם בטוח יהיה כיף =]


אני חושב שאני אתחיל לכתוב איזה סיפור.. כי כבר יש לי עלילה שדמיינתי בתור סרט... ובטח אני אעשה את זה בעתיד..חשבתי על השם SHANGHAI PEACH שזה גם אחד השמות שחשבתי בשביל הלהקה..


ההשראה לסיפור הזה באה לי בשיעור סינית {שאני כבר לא לוקח.. אני עושה דברים קצת יותר מועילים בזמן הזה כמו לעבוד על הפורטפוליו שלי שכולל דפים מהYEARBOOK וכו'..} בזמן שהתסכלתי על מישהי במשך 5 שניות..

גם שמתי לב שפתאום נורא קל לי לקבל השראה. אני לא ממש יכול להסביר איך. אבל רעיונות פשוט צצים לי. במיוחד כשאני משועמם, אני פשוט מתחיל לפנטז כל מיני סיפורים הזויים.. כניראה שזה הרגל כזה.. כניראה שתמיד רציתי להיות במאי, אבל לא במודע. במאי, או סופר.. סוג של מספר סיפורים.. אבל אני עדיין מחשיב את עצמי בתור אומן ולא נגיד רק מוזיקאי או במאי או סופר.. למה לא להכליל הכל באותה קטגוריה? כן אני מוזיקאי, אני מנגן כותב ויוצר מוזיקה. כן אני במאי, אני עושה סרטים - אני עורך אותם, אני מצלם אותם, ואני מדריך את השחקנים. כן אני אומן, אני אוהב לצייר, בזה תמיד הייתי טוב והייתי מודע לזה. אבל אומן זה לא רק צייר. זה גם צלם, ואומני מופע, ובקולג'ים של אומנות מציעים קורסים של קולנוע וקורסים של סאונד.

בקיצור, אומן זה לא רק צייר.. זה הרבה יותר מזה.. ואת זה דווקא כן למדתי בבצפר..
{ד"א, מה נסגר עם השביתה הזאת? רק שלא תיגמר דווקא כשאני מגיע אה?!?}
נכתב על ידי , 23/11/2007 17:12   בקטגוריות אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליהי ב-23/11/2007 20:11



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)