לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

אז.. זהו?


לאחר מחקר קצר, גיליתי שכריות כן עושה פיפי זרחני!! אבל כנראה רק לאנשים מיוחדים.. =]


ועכשיו, לעיקר:
אתמול היה היום האחרון שלי {ושל שאר השכבה שלי} בתיכון! ז"א.. בערך.. נשארו המבחנים והכל, אבל בעיקרון.. זהו.
היום היה די רגיל חוץ מזה שזה היה יום בלי תלבושת למרות שהיה יום בלי תלבושת לפני שבועיים.. =/
את היום בלי התלבושת ארגנה ניומי, הבת של המורה לאומנות / הרכזת, והאמת שאני כל כךךךך מאושר שאני בקושי הולך לראות אותה עד שאני עוזב! יאיי! =]
בכל מקרה, בשיעור שלישי היה לנו אומנות ומחוץ לחדר עמדו המנהל {אני חושב שהוא המנהל עכשיו.. או לפחות משו בסגנון..}, המורה, ונאטשה {מישהי מהשכבה של אחות שלי שאמורה לרוץ עם הלפיד של האולימפיאדה או חרטא כזה}. בשביל לא ללבוש את התלבושת צריך לשלם והכסף הולך לתרומות. עכשיו, הם אמרו לניומי שהכסף הולך לאירגון אחר ואיכשהו זה קשור לנאטשה ולאולימפיאדה או משו כזה.. מה שזה לא יהיה, זה הרגיז את ניומי.. מאוד.. היה התחילה לבכות ולצעוק ו.. אה! כן, בשתי חדרי אומנות שליד היה המבחן באומנות של שנה 11..


טוב אז עכשיו זה סופי, אני הולך לקנדה. מין וריוקו הולכות ללונדון, שראיה הולכת לסן-פרנסיסקו, איבון הולכת לאנגליה לא יודע בדיוק איפה, ג'רי רוצה ללכת לקנדה וגם מליסה אבל לא בטוח אם ונקובר או לא.. אני יודע שלג'רי ואיבון אני אתגעגע מאוד.. שראיה תיהיה די קרובה.. משו כמו 4 שעות נסיעה מונקובר.. ו.. כן.. הסוף מתקרב, מהר, וזה עצוב. הזמן עובר כמו משאית שנכנסת בקיר אבל עדיין ממשיכה לנסוע בפול-ספיד..


וגם.. התחלתי לקחת ריטלין.. זה עובד בכלל החרא הזה???


מעכשיו רק ביקורות..
נכתב על ידי , 26/4/2008 04:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,800
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)