לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

פוסט מישראל.. אמ.. לאיזה מספר הגענו?? [ישראל 28]


"הי! ניב אנדה?!"
"כן.."
"מה קורה?! איך בסין??"
"בסדר.."
"אתה זוכר אותי??"
"לא.."


אז כן.. אני בארץ.
הגעתי ביום שני ב12 בלילה לבית של סבא וסבתא שלי אחרי טיסה של כמעט 12 שעות שבה ישנתי בערך חצי שעה. את הזמן העברתי בעיקר בקריאה בספר שקניתי בהונג-קונג. הספר הוא האוטוביוגרפיה של סלאש, הגיטריסט של גאנז אנד רוזס ואחד הגיטריסטים הטובים. בשאר הטיסה ראיתי 2 סרטים במחשב והתחלתי לעבוד על הפרק ה3 של MOTHER. הפרק כבר כמעט גמור, והוא יעלה מחר.. אבל נראה לי שאני אפסיק לעלות לפה אחרי הפרק החמישי.. כי אני לא ממש מקבל תגובות {אני אמשיך עם הקומיקס הזה אבל אני אפרסם במקומות אחרים..} אבל נראה..


אז שהגענו לסבתא שלי ישר הלכתי לישון. קמתי ב7 בבוקר ואחר כך בערב הלכתי לראות את המופע של השכבה שלי לשעבר. המופע היה ממש יפה ומושקע והיה ממש מצחיק. אחר כך באתי להגיד שלום לכולם ומישהו כמעט אנס אותי. ואז אמרו לי שהם הולכים לים והזמינו אותי גם, אז באתי והיה נחמד, יצא לי לדבר עם אנשים שלא דיברתי איתם שנים!
הגענו לתל-מונד ב5 בבוקר.. קמתי ב10..


האמת, זה מוזר לי שכל החברים שלי נוהגים.. נראה לי אני אעשה רישיון לאופנוע בקנדה.. אבל יש עוד זמן.. וזה גם תלוי באם עברתי את המבחנים..


יום שלישי - תל-אביב.
נכתב על ידי , 27/6/2008 22:56   בקטגוריות ישראל  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חן ב-29/6/2008 03:21



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)