לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

למה אני שונא בנקים [ישראל 29]


יש 3 מקומות שאני שונא להיות בהם:
1. שדות תעופה / מטוסים - כן נו אני פאקינג טס יותר מידי {לא כמו אבא שלי אבל עדיין..} ולחכות בשדה זה משעמם בטירוף, ולהיות שעות במטוס זה מחרפן, אפשר לשרוד כמה שעות, אבל בסוף יוצאים עם כאבים מטורפים בתחת..

2. בתי חולים - כאילו.. זה לא ברור מספיק?

3. בנקים - כן, כן, בנקים. המקום הזה שמתעסקים בו בכסף כל היום. קודם כל בבנקים בארץ בקושי עובדים.. יודעים מה, לא רק בבנקים בקושי עובדים! סבתא שלי התקשרה לאינטרנט זהב {או איך שלא קוראים להם היום..} ואמרו לה ששירות לקחות עובד עד 6... ומה אם אני רוצה לראות פורנו ב11 בערב ויש לי בעיות באינטרנט?? אבל בחזרה לבנקים: יש בערך 3 אנשים מתוך 5 עובדים, אתה מחכה שעה ומשהו בתור ובסוף אומרים לך בכלל לבוא עוד פעם, ובפעם הבאה אתה צריך תעודת זהות אבל אין לך אז אתה הולך להוציא, אבל לפני זה סבא שלך אומר שהפספורט זה מספיק בסניף שלהם כי יש שם איזה.. עזבו אני אפילו לא יודע מה.. ואז אתה צריך לחתום 7000 פעמיים על דברים שאפילו לא נותנים לך פאקינג לקרוא ואז יש לך חשבון בנק או משהו כזה.. אמ..


לא נראה לי שאני סיים עם הפרק של MOTHER היום אז אולי הוא יעלה רק מחר בערב.. אבל אולי אפילו לפני... נראה...


נסענו לתל-אביב!! {כמה מפתיע}
היה נחמד ביותר {עדיין מפתיע}
קניתי 2 דיסקים {בחיי שאני הבנאדם הכי מפתיע בישרא}
קניתי את אנג'ל דאסט של פיית' נו מור ואת החדש של דיסטורטד {צפו לביקורת.. בעצם אל תצפו! אני אכתוב ביקורות מפתיעות לפני רק בשביל אפקט ההפתעה כי אני כזה מפתיע! מואהחהחה!!}
בדרך מעזריאלי לסנטר {הלכנו ברגל..} הנכים חסמו את המעברי חציה וחסמו את התנועה ואנחנו הולכים והולכים והתנועה לא זזה! אחד הדברים המגניבים שראיתי.. {והרגע קלטתי שאני אידיוט שלא צילמתי.. אמ..} הסתובבנו בסנטר בעיק ואז חן עשתה אינדסטריאל {שיצא ממש יפה} ואחר כך סתם הסתובבנו ברחבי ת"א..
[תמונות בבלוג של חן]


מחר אני נוסע לגבעתיים.. לבד.. פעם ראשונה.. בע...
נכתב על ידי , 5/7/2008 18:23   בקטגוריות ישראל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-5/7/2008 18:39



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)