לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גלריה


{כי הכותרת מתארת את הפוסט באופן מושלם!}


טוב אז כמו שכבר סיפרתי, ביום רביעי הייתה הפתיחה של הגלריה שלנו, ביום שלפני זה היה לי המבחן באומנות שבו היינו צריכים לדבר עם הבוחן בערך 30 דק' {אבל דיברנו בערך שעה.. } כל אחד..
בכל מקרה היה נחמד, ואנשים אהבו והתלהבו. באו הרבה אנשים כמעט כל השכבה שלי חוץ מאיזה 3 שלא ממש איכפת לי מהם. איבון באה, והלכה.. היא הלכה אחרי מה שהיה נראה כמו 10 דק'.. והיא גם באה מאוחר.. ולא דיברה איתי בכלל או כתבה לי בספר {לכל אחד יש ספר שהמבקרים יכולים לכתוב בו}.. ביום שאחרי זה לא באתי לבצפר אבל היא התקשרה ולא עניתי, אז היא שלחה הודעה אבל אני פשוט כתבתי "לא". ביום שאחרי בכלל לא התייחסנו אחד לשני אבל היא התקשרה אליי בערב ואני פשוט ניתקתי.. היא ניסתה כמה פעמים אבל אני לא רציתי בכלל לדבר איתה.. אבל כל הסופשבוע הייתי מבולבל לגמרי ומדוכא.

אתמול כל היום היה יום קריירה, אבל אנחנו בשנה האחרונה כבר ככה שזה לא מועיל במיוחד אז היה לנו יום שבו חזרנו על החומר. אני הייתי בספרייה וגם היא הייתה שם רוב הזמן.. אבל בצד השני.. לא בגללי, מסתבר.

בערב כתבתי לה "בואי נדבר" והיא אמרה "למה פתאום? בכל מקרה יאיי מה קורה?" אז שאלתי אם אני יכול להתקשר והיא אמרה שברור, אז התקשרתי וכמה שזה היה מוזר זה היה טוב. אני ישר התנצלתי שהייתי כזה "ביץ'" והיא אמרה שזאת היתה אשמתה {ודי מרחנו את העניין על 5 דק'} בראש היה לי מין תסריט של מה אני אגיד ומה שהיא תגיד.. אבל כלא אמרנו חלק מה"תסריט" הזה, הרגשתי אחר כך קצת הרגשה של פיספוס.. בכל מקרה, דיברנו במשך 40 ומשו דק'... והיה ממש נחמד..


בכל מקרה, תמונה:

מימין לשמאל: אני, ריוקו, מליסה, וינסי, יו ג'ין, מין.
ART ROOM FREAKS FOREVER!
{ויש עוד 3 שלא בתמונה..}
ופה תוכלו למצוא חלק מהעבודות שלי, חלק היו בגלריה, חלק לא {וחלק מאלה שהיו בגלריה לא נמצאות באתר הזה..}


ולנושא קצת אחר, אני עובד על הקומיקס כמו שהבטחתי, הנה מין טיזר..
לוגו לקומיקס! =]

כבר כתבתי 8 פרקים, רק נשאר להתחיל לצייר!
נכתב על ידי , 15/4/2008 04:38   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, תמונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Omg_Erica:O ב-16/4/2008 14:44
 



הצילו? מישהו?


כל החודש יש לנו את המבחני בגרות (או משהו כזה..) של שנה 11, אז כל החודש אין לימודים, באים רק למבחן. המבחנים די קשים. אני מרגיש שאני אכשל ברובם.


נורה וגלוריה גורמות לי להרגיש מבולבל. או שאני פשוט בנאדם מבולבל?
כל פעם שאני נפגש עם גלוריה אני מרגיש שהפרצוף שלי הולך להתפוצץ, אני מרגיש שאני לא אצליח להוציא מילה.. שאני לא אמצא משהו להגיד ואני אראה אידיוט.. שאני אחשוב על משהו אחר והיא תתעצבן.. אבל לדבר במסנג'ר זה לא בעיה כמובן.. ובכל שיחה שלי איתה היא חייבת להזכיר לי כמה היא שונאת את פלג..
אבל כל פעם שאני עם נורה אני מרגיש איתה סבבה, כאילו אנחנו מכירים כל החיים בערך.. אני מרגיש שהיא לא תתעצבן עליי לא משנה מה אני אעשה.. היא אמרה שאני הידיד הכי טוב שלה כאן.. והאמת שהיא הידידה הכי טובה שלי כאן.. יש לנו הרבה נושאים משותפים (מוזיקה.. טלוויזיה.. ציור..) ואני לא רוצה להרוס את זה אם ניהיה חברים. בגלל זה אני לא ממש רוצה להיות חבר שלה.
נכתב על ידי , 9/5/2006 11:29   בקטגוריות אהבה ויחסים, בית ספר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Wendy:) ב-9/5/2006 22:20
 



אהבה.. אהבה.. להקה!


אהבה.. דבר כל כך מסובך.. כל כך מבלבל.. כל כך מסוכן לפעמים.. אבל לא החלטתי לכתוב פוסט היום בשביל להרהר על מהות האהבה..

אז עכשיו אני וגלוריה מדברים כמעט כל יום במסנג'ר ובבצפר אנחנו מדברים לפעמים. אבל עכשיו לא ניראה לי שאני אוהב אותה. היא בכלל לא הסגנון שלי. ניראה לי.. אבל היא בנאדם נחמד מאוד..

פלג שאל את גלוריה אם היא רוצה לצאת איתו (הוא אמר שהוא שאל כבר כמה פעמים והיא סירבה וזאת הפעם האחרונה..) והיא אמרה שלא. ואחרי איזה יומיים הם רבו, גלוריה לא יודעת למה ופלג לא מספר לי.

אני חושב שאני מתאהב בנורה.. אבל אני ממש לא רוצה! אם אני אתהב בה אני לא אעשה כלום.. אני אשתדל לפחות.........

וכן, יש לנו להקה: פלג - סולן בסיסט, אני - גיטרה ראשית וקולות רקע, נורה - גיטרה שניה, צ'אריל (חברה של אחות של נורה..) - תופים

ניראה לי אני אעשה איזה "מדריך דמויות" לחיים שלי X_X (אה כן, אימצנו אותו בתור הסמל של הלהקה :P)
נכתב על ידי , 26/4/2006 14:32   בקטגוריות אהבה ויחסים, מוזיקה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליעוש ב-7/5/2006 15:28
 



אווו היא נגעה בייי!!


זה היה יום שני הכי טוב שהיה לי.. אי פעם? אפילו המורה למחשבים לא הצליח לעצבן אותי, למרות שהוא נורא השתדל והוא התאמץ נורא, אבל לא הלך לבן זונה. חבל. מחר אני בטח אתעצבן עליו (למרות שאין שיעור.... אין לי כוח לפרט), אבל מחר זה מחר והיום זה היום. והיום גלוריה (מהפוסט הקודם) נגעה בי! כן, היא ממש נגעה בי! ולאלה שצריכים פירוט:
גלוריה: "היי ניב!" שמה יד על הכתף שלי וממשיכה ללכת.
חיחי.. הביישנות פשוט כבשה אותי ולמרות שנורא רציתי להגיד לה "היי גלוריה אני חולה עלייך".. המילים לא יצאו לי מהפה.. אני שונא שזה קורה לי.. זה קורה לי כל הזמן.. אני שונא להיות ביישן! איך נפטרים מביישנות?!
נכתב על ידי , 6/3/2006 13:46   בקטגוריות אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~chen~ ב-15/3/2006 15:22
 



מה? מה? מה?


אוו אני חושב שאני מתאהב. ולשם שינוי זאת מישהי שכן מדברת איתי. קצת.. אה, כן, היא קטנה ממני בשנתיים.. אבל לא איכפת לי היא חמודה. אבל אני לא יודע מה אני מרגיש בעצם. חוץ מבלבול.. זה נורא משונה, אני לא בטוח שאני רוצה בכלל לנסות להתאהב, בעיקר לא בה. בסוף השנה אני אולי אעזוב או שאולי היא תעזוב, אז בכלל לא כדאי לנסות. נכון? אני אפילו לא יודע מה אני רוצה. למרות שכמו שאמרתי לפני כמה פוסטים, שמצאתי את התשובה, אני חושב שלא. אולי כדאי להישאר. אני בנאדם נורא מבולבל. אני רק רוצה לישון, זה הזמן היחידי שאני לא צריך לדאוג בקשר לכלום. אולי אני צריך להפסיק לחשוב עליה? לנסות לא להתאהב בה? ואז אני אוכל להתקרב עליה, ולהתאהב בה שוב? ואז לעזוב? אוו אני כ"כ מבולבל.. אני רוצה לישון..
נכתב על ידי , 27/2/2006 14:39   בקטגוריות אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~chen~ ב-15/3/2006 15:27
 



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)