לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כל מיני קטנים כאלה


אז הפוסט הזה כנראה יהיה קצר כזה, כי אין לי נושא ספציפי לכתיבה. לכן, הפוסט הזה יהיה כמו מבזק חדשות בשמונה בבוקר.


"שליחות קלטנית 4" נראה אדיר. חבל שהוא יוצר רק במאי. הסרט הראשון היה מעולה! השני פחות, והשלישי התעלה על השני אבל לא על הראשון. הסרט הרביעי פשוט נראה {ונשמע} מצויין! במקום עוד ניסיון למנוע את המלחמה, הסרט בעצם ייקח אותנו לעתיד, למלחמה, לרובוטים הרגילים וגם רובוטים ענקיים! ועכשיו תגידו לי מה המוזיקת נושא עושה לכם..


כמעט סיימתי את פרק 10 של MOTHER. אני באמצע העבודה על הפרק הראשון של הקומיקס החדש שלי שייקרא PIECES. כנראה שאני אספיק לסיים את הפרק עד יום שישי בערב, ולכן, השאלה היא האם כדאי לפרסם את הפרק של MOTHER או של PIECES. אמ.. החלטה קשה.. לכן, הנה טעימה מהקומיקס החדש.


עוד טריילר, הפעם ליום שישי ה13. בסרט הולך להשתתף השחקן שאין לי מושג איך קוראים לו אבל הוא שיחק את סאם ב"על-טבעי" {סדרה מצויינת ומומלצת במיוחד!}. אבל האמת, למה הסרט הזה בכלל צריך חידוש? הוא לא כזה ישן. והוא גם לא כזה מעניין.. סרט המשך כבר יהיה יותר מעניין..


הסולנית של דיסטורטד, מירי, פאקינג עזבה את הלהקה. אני בטוח שהם ימצאו מחליפה, אבל הסיכויים שימצאו סולנית מעולה כמו מירי די קטן.. אבל העיקר שהיא עושה פרוייקט עם בעלה, סוון.


אני קורא עכשיו את Secret Invasion ונראה לי אני אכתוב עליו ביקורת בקרוב. מה שיהיה הביקורת הראשונה שלי על קומיקס.

אגב ביקורות.. אני צריך גם לבקר את האלבום החדש של גאנז, אלבום של איירון מאידן וסרט אימה בשם EDEN LAKE.


וואי! מי הולך לנצח באח הגדול?? הכל יכול לקרות! אני כבר ממש לא יודע! אפילו לאיתי יש סיכוי! והאמת, הוא הבחירה הכי טובה: לא לכאן ולא לכאן. אבל למרות זאת, אני חושב שליוסי יש את הסיכוי הכי גדול לנצח. למרות שאולי עוד נצא מופתעים! מי יודע! {אבל כל עוד יוסי לא יזכה אני אהיה מאושר}


עוד 8 ימים לקנדה


[פורנו יפני זה מוזר...]
נכתב על ידי , 10/12/2008 16:51   בקטגוריות טריילרים, מוזיקה, קולנוע, קטנים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-10/12/2008 20:17
 



METALLICA - DEATH MAGNETIC







בואו נתחיל בסוף: כן, מטאליקה הוציאו אלבום מעולה.. ביחס לאלבומים האחרים שלהם ובעיקר ביחס לST ANGER הזוועתי. אבל ביחס לאלבומים של להקות אחרות, מהשנה האחרונה ובכלל בתקופה האחרונה.. DEATH MAGNETIC הוא לא יותר מאלבום בינוני.

האלבום נפתח בפעימות לב, ואז הגיטרות ניכנסות בקלין איטי ואז בבום ניכנסים התופים, הבס והגיטרות דיסטורשיין, ואז מתחיל הריף הראשי שהוא גם די מהיר, כמו שצריך ממטאליקה! ואז ג'יימס מתחיל לשיר.. ומוכיח לכל מי שאמר שהוא צריך לפרוש, ש.. עדיין יש לו משהו.. בעיקרון השיר הזה קליט במיוחד וזה שיר שתופס אותך מהשמיעה הראשונה.

אחר כך מגיע THE END OF THE LINE שהוא שיר די חביב ומכיל כל מיני ריפים, כמו שלהקת מטאל צריכה להישמע {בניגוד למה שהיה בST ANGER למשל}. יש גם קטע שקט שדי אהבתי אבל בעיקרון הריף הראשי די שיעמם אותי. הבעיה העיקרית בשיר הזה, ובאלבום בכלליות, היא שקירק {הגיטריסט הראשי} משתמש יותר מידי בפדאל וזה נשמע רע. וגם אין לו FEEL בשקל {בניגוד ל... מרטי פרידמן למשל}..

השיר החביב הבא הוא גם הסינגל הראשון THE DAY THAT NEVER COMES, ובתור שיר מספר 4 הוא כמובן ה"בלאדה" של האלבום. השיר מאוד מזכיר את ONE: מתחיל שקט בקלין ואז התופים ניכנסים והכל איטי. איפשהו באמצע הספיד שהם לקחו איפשהו בשנות ה80 מתחיל להשפיע והשיר נעשה מהיר ומטורף וזה בהחלט עושה את השיר.

השיר הבא ALL NIGHTMARE LONG הוא שיר גרוע וזוועתי, ובואו נודה בזה השם גרוע ולא מצחיק בכלל. אז נעבור לשיר הבא, CYANIDE. אני אישית חושב שזה שיר נחמד עם ריפים חמודים וכמה שירות קליטות ומין השפעה ים תיכונית שברצינות.. אני לא רואה שום קשר לשיר או ללהקה עצמה בכלל.

בשיר הבא THE UNFORGIVEN III הלהקה מורידה הילוך, השיר מתחיל בפסנתר {!!} וממשיך בגיטרת קלין ורוב השיר די איטי. השיר עצמו לא דומה לשתי השירים הקודמים בכלל, ולדעתי לקרוא לשיר הזה THE UNFORGIVEN הייתה טעות.

שיר מספר 8 הוא השיר שחיכיתי לו מאז ששמעתי כמה שניות מהאלבום. JUDAS KISS הוא השיר השני הכי ארוך באלבום והוא מגיע ל8 דקות והוא השיר הכי נותן בראש, ולי הוא מזכיר קצת את MASTER OF PUPPETS מכל מיני בחינות.

שיר 9 הוא שיר אינסטרומנטאלי חביב, והשיר האחרון שיר MY APOCALYPSE הוא אולי השיר הכי מהיר באלבום, אבל אישית לא התחברתי אליו במיוחד.

ועכשיו לדברים כלליים על האלבום: לארס, מתופף בינוני מינוס. הוא אולי היפראקטיבי, אבל הוא לא משהו. וגם, הסאונד הכללי מעפן.. מלוכלך מידי לפעמים וזה הורס, לפחות לי.

לסיכום, 7 מ10.


1. That Was Just Your Life
2. The End of the Line
3. Broken, Beat & Scarred
4. The Day That Never Comes
5. All Nightmare Long
6. Cyanide
7. The Unforgiven III
8. The Judas Kiss
9. Suicide & Redemption
10. My Apocalypse
נכתב על ידי , 2/11/2008 16:58   בקטגוריות ביקורות, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-6/11/2008 17:09
 



DISTORTED - VOICES FROM WITHIN







דיסטורטד הם להקת מטאל ישראלית {מבת-ים} עם סולנית. כמה להקות ישראליות עם סולנית אתם מכירים? אני מכיר 2.. בכל מקרה, VOICES FROM WITHIN הוא האלבום השני שלהם ובנתיים הוא האלבום של 2008 בעיניי.

האלבום נפתח בשיר ONE LAST BREATH שמתחיל בסולו שסגר את האלבום הקודם וישר אחריו אפשר להבין מי אלה דיסטורטד עם הקול המדהים של מירי, הדאבל בס המטורף והריפים המגניבים שמתשנים מידי פעם.

השיר השני באלבום הוא WHAT REMAINS. שיר קצר, מהיר {יחסית} ועצבני. השיר הבא, VOICES FROM WITHIN, מתחיל בצליל מוזר, ממשיך בריף חביב שנשבר בפזמון שבו מירי שרה כשברקע רפי, הגיטריסט, עושה גראולים.. אבל לא רק בשיר הזה.

בשיר A SOFT WHISPER דיסטורטד מורידים קצת את ההילוך. השיר מתחיל בקולות כאילו מישהו מעביר תחנה ברדיו ואז ניכנסת הגיטרה האקוסטית ואז התופים ומירי מתחילה לשיר בקול שקט ומדהים. ואז באמצע, בדיוק בשיא, הגיטרות נותנות בדיסטורשין איטי ועוד קצת אחר כך סולו מצויין! בהחלט אחד השירים הטובים באלבום.

את השיר OBSCURE בעיקרון ממש לא אהבתי. השיר מבולגן מידי ולא מתאים בכלל ומתחיל די דבילי. אבל השירים שאחר כך הם בין האהובים עליי באלבום. THEOM הוא קטע אינסטרומנטאלי קצר שמתחבר עם השיר הבא CONSISTENT DUALITY שבאמצע יש סולו מעולה שנמשך איזה דקה ואז הופך לסולו אחר לגמרי ואז רפי שר את הבית הראשון ואז מתחיל הפייד אאוט ועוברים לשיר הבא.

בשיר LETTING GO מתארחים שתי אורחים LISA JOHANSSON מDRACONIAN וTHOMAS VIKSTROM מTHERION. השיר מתחיל בדאבל בס וממשיך בגיטרות איטיות. את הבית הראשון מירי שרה את שתי הבתים האחרים האורחים שרים ובפזמון כולם שרים במיוחד ובסוף השיר מסתיים בדיוק איך שהוא התחיל, בדאבל בס. השיר הזה היה השיר הראשון באלבום שהתאהבתי בו בשמיעה ראשונה, ואני עדיין אוהב.

אחר כך מגיע שיר מספר 12, שלא מופיע על העטיפה או בחוברת של האלבום ולפי וויקיפדיה קוראים לו AS YOU LAY. הוא מתחיל בקטע קצר שמירי שרה בלי שום כלי ברקע ואז ניכנסות גיטרות נקיות ומירי שרה את הבית השני ואז סולו גיטרה עם דיסטורשיין וישר אחריו נכנסים גם התופים והגיטרות ממשיכות בנקי.

לסיכום, אלבום מדהים ומגוון ובעיניי הכי טוב שיצא ב2008. ואני ממליץ לכולם לקנות! {כן כן! לקנות! תתמכו בסצנה הישראלית יא זונות!!}

ציון: 9 מ10

1. One Last Breath
2. What Remains
3. Voices From Within
4. Fading
5. A Soft Whisper
6. Reveal My Path
7. Escaping the Mind-Grid
8. Obscure
9. Theom
10. Consistent Duality
11. Letting Go
12. As You Lay

נכתב על ידי , 24/8/2008 10:38   בקטגוריות ביקורות, מוזיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-5/9/2008 05:42
 



IRON MAIDEN - THE NUMBER OF THE BEAST





..והופ, אנחנו קופצים ל82, לפגוש את אחת הלהקות המשפיעות אי פעם. לא רק במטאל. אני כמובן מדבר על איירון מאידן, חבורת המוכשרים מאנגליה. זהו האלבום הראשון של ברוס דיקסון, הסולן האגדי, ואפשר לראות את ההשפעה שלו על הלהקה. לפני שדיקסון הצטרף, מאידן שיחררו 2 אלבומים בינוניים, אבל הפוטנציאל היה שם.

האלבום נפתח בשיר INVADERS, שיר פשוט וקליל שנועד להכניס אותך לאווריה בעיקרון. השיר הבא CHILDREN OF THE DAMNED הוא שיר איטי ומדהים. השיר מלא בעוצמות ואי אפשר לתאר כל כך במילים.. אבל זה אחד השירים החזקים.

השיר השלישי הוא THE PRISONER והוא מבוסס על סדרה עם אותו שם ואפילו מתחיל בציטוט נהדר ממנה. השיר הזה הוא כמובן שיר מצויין ומדגים יכולת נגינה מדהימה מצד הגיטריסטים.

השיר הרביעי הוא הכי פחות חביב עליי באלבום 22 AACIA AVENUE והוא בהתחלה סתמי, אבל פתאום השיר משתנה וברוס מתחיל לשיר מהר הרית'ם מקפיץ סולו מהיר, סולו איטי וארוך, עוד סולו מהיר ואז.. נגמר..

השיר החמישי והכי מוכר, שיר הנושא, THE NUMBER OF THE BEAST. השיר מתחיל בציטוט מהתנ"ך על המספר של החיה, הלא הוא 666. וכל השיר הוא מין סיפור על מישהו שהולך לבד ברחוב ואז בא יצור ואז הפזמון "666 המספר של החיה, 666 בשבילך ובשבילי" ואז סולו. וכמובן, השיר הזה היה השיר הכי שערוררתי שאותה תקופה בגלל שהוא כאילו מטיף לסגידה לשטן.. כמובן שזה מראה שאף אחד לא טרח אפילו לקרוא את המילים של השיר.. נוצרים.. טיפשים..

השיר השישי, RUN TO THE HILLS, הוא אחד השירים המגניבים והמקפיצים באלבום, התיפוף בו תותחני ומראה שגם המתופף כשרוני. השיר מהיר ופשוט אבל הגיטרות {כולל בס} עושות עבודה מעולה ועם התיפוף המגניב והשירה המעולה יוצא שיר בנזונה!

השיר השביעי, GANGLAND, הוא לא שיר מיוחד אז אני פשוט אדלג לשיר האחרון ואחד האהובים עליי אי פעם, HALLOWED BE THY NAME. השיר מתחיל רגוע, והוא מספר על מישהו שקיבל עונש וכל מה שעובר לו בראש בדרך לעונש.. השיר מתחיל בנגינה איטית ופעם בכמה שניות *קראש* ברוס מתחיל לשיר ופתאום "אהההההההההההההההההה" והשיר ניהיה מהיר ומסובך, וכמובן סולואים נפלאים והגיטרות המצויינות!

ציון: 9 מ10

1. Invaders
2. Children Of The Damned
3. The Prisoner
4. 22 Acacia Avenue
5. the number Of The beast
6. Run To The Hills
7. Gangland
8. Hallowed Be Thy Name
נכתב על ידי , 30/3/2008 14:03   בקטגוריות ביקורות, מוזיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



FAITH NO MORE - THE REAL THING







אוח.. מייק פאטון.. הסולן האגדי.. האמת שבהתחלה לא הבנתי מה כולם כל כך מתלהבים מפיית' נו מור ומייק פאטון, אבל אחרי שהקשבתי לכל האלבום הזה פאטו הפך לסולן השני האהוב עליי {אחרי ברוס דיקסון מאיירון מאידן כמובן}.

אז מה כל כך מדהים בקול של פאטון? הוא יכול להישמע כמו ילד בן 6. הוא יכול להישמע כמו טרול כחול עם חומוס. הוא יכול להישמע כמו זמר חתונות. והוא עשה קולות ב"אני אגדה". כן.. הוא היה היצור..

אבל לא רק הקול של פאטון עושה את פיית' נו מור. הליריקה המצויינת, והשינויים המטורפים באמצע השירים.. זה רק חלק מהגאונות פה.. כשאני אומר שינויים מטורפים אני לא מדבר על פרוג סטייל אופת'.. זה משהו.. אחר.. כמו למשל ש2 הדק' הראשונות של ZOMBIE EATERS הם אקוסטיות ורגועות ואז.. בום! אתם מבינים לאן אני חותר?

פיית' נו מור מנגנים Fאנק מטאל / רוק, אבל לא משהו בסגנון של רד הוט צ'ילי פפרז אלא משהו יותר בסגנון של רייג' אגיינסט דה מאשין אבל יותר מורכב. פיית' נו מור דומים לרייג' אגיינסט בעיקר מבחינת הבאס, שאני מניח שעושה את הFפאנק מטאל כל כך פאנקי, אבל עדיין לפיית' נו מור יש את הסאונד שלהם. יש להם קלידן שמרגישים רק בחלק מהשירים, ויש את השיר WOODPECKER FROM MARS האינסטרומנטאלי שכולל כינורות ונשמע די מגניב.

ובואו נדבר שניה על השיר EDGE OF THE WORLD. זה השיר השקט האמיתי באלבום הזה ואחד האוהבים עליי. אבל עצם העובדה שהוא שקט לא אומרת שהוא רגוע. אחרי שקוראים את הטקסט אפשר להבין שהשיר על פדופיל. למרות שזה לא פשוט להבין את זה.

חוץ מזה, האלבום כולל גם קאבר מצויין לWAR PIGS של בלאק סבאת', את EPIC שבעצם הגדיר את הFאנק רוק ושירים אחרים בנוניים למדי.. זה לא שהם גרועים.. פשוט לעומת האחרים הם פחות טובים..

אני לא חושב שמציתי פה את האלבום כמו שצריך.. אז אני אגיד שאני ממליץ לשמוע את כל האלבום בשביל להבין מה זה פיית' נו מור.. ולגבש דעה משלכם כמובן!

ציון 7.5 מ10


1. From out of nowhere
2. Epic
3. Falling to pieces
4. Surprise! You're dead!
5. Zombie eaters
6. Edge of the world
7. The real thing
8. Underwater love
9. The morning after
10. Woodpecker from Mars
11. War pigs
נכתב על ידי , 24/2/2008 15:53   בקטגוריות מוזיקה, ביקורות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Grisha X 2.0 ב-25/2/2008 17:47
 



MEGADETH - YOUTHANASIA







למטאליקה אפעם לא ממש התחברתי. כן, אני שומע אותם, אבל הם אפעם לא עשו לי את זה כמו מגהדת'. כמובן שאני לא הולך לדון על "מי יותר טוב - מטאליקה או מגהדת'?", אבל אני לא הולך לספר רק על האלבום.

את הלהקה סוחב, האחד והיחיד, דייב מסטיין כבר שנים, מאז שהוא הועף ממטאליקה. לא, לא העיפו אותו בגלל שהוא גרוע.. הוא פשוט היה אלים מידי.. וככה יצא שהוא הקים להקה משלו עם הבסיסט דייב אלפסון שנשאר בלהקה הרבה שנים {כולל גם באלבום הזה} והוא אחד הבסיסטים האהובים עליי. בזמן ההקלטה של האלבום הזה החברים הנוספים בלהקה היו מרטי פרידמן, שהוא הגיטריסט השני האהוב עליי {עוד כמה ימים תגלו מי מקום ראשון =] }, ועל התופים - ניק מנזה, אחד המתופפים האהובים עליי.. בקיצור אתם רואים לאן אני חותר פה? כל הנגנים באלבום הזה אני אוהב. {אם זה מעניין אותכם אז מרטי הוא יהודי ועכשיו הוא גר ביפן והוא די מפורסם שם..}

האלבום נפתח בשיר RECKONING DAY שיר קצבי ואולי אפשר לשמוע שהאלבום הזה די שונה מהאלבומים הקודמים של מגהדת' כי הוא יותר כבד קצת וגם איטי במקומות הנכונים. השיר הבא הוא TRAIN OF CONSEQUENCES שהוא לא פחות מגאוני. את השיר הרביעי, אם אתם קוראים קבועים פה, אתם כבר אמורים להכיר. A TOUT LE MONDE הוא אחד השירים האוהבים עליי, כל פעם הוא נשמע אחרת, מצמרר, עצוב, שמח, אבל הוא תמיד מעלה בי זיכרונות ומחשבות. BLOOD OF HEROES הוא עוד שיר חביב, והשירה היא האלמנט הכי חזק בשיר הזה. גם בשיר FAMILY TREE השירה מעולה אבל גם הגיטרות עושות עבודה נפלאה.

שיר הנושא YOUTHANASIA הוא שיר מעולה לירית, כל מילה בו היא גאונות, אבל זה לא שיר קליט במיוחד לכן אני ממליץ לשמוע כמה פעמים. בניגוד לשיר הקודם אחד השירים הקליטים באלבום הוא I THOUGHT I KNEW IT ALL והוא אחד השירים שהתאהבתי בהם מהר - סולואים מדהימים השירה קאצ'ית כזאת ומה לא. השיר האחרון VICTORY הוא אולי השיר הכי מהיר באלבום וכל המילים בבתים הם שמות של שירים ישנים של מגהדת'. גאונים לא?

באלבום הזה היה אולי שיר אחד שפחות אהבתי, אבל אין תלונות, דייב עושה עבודה מעולה בשירה ועל הגיטרה, מרטי מעולה כמו תמיד וגם דייב {הבסיסט} וניק. בקיצור, קלאסיקה!!

ציון 9.9 מ10


1. Reckoning Day
2. Train of Consequences
3. Addicted to Chaos
4. A Tout le Monde
5. Elysian Fields
6. The Killing Road
7. Blood of Heroes
8. Family Tree
9. Youthanasia
10. I Thought I Knew It All
11. Black Curtains
12. Victory
נכתב על ידי , 21/9/2007 13:39   בקטגוריות ביקורות, מוזיקה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-27/9/2007 00:58
 



OPETH - GHOST REVERIES






טוב אז לליהי יש יומולדת! [מזל טוב!] אז החלטתי לכתוב סקירה על האלבום שקניתי למטאליסטית בהכחשה בתור מתנה ליומולדת. =]

האלבום הזה הוא האלבום הכי חדש של להקת הפרוג השבדית - אופת'. אופת' היא אחת הלהקות המעולות שיש היום, אני חושב שכל אחד יכול למצוא איזה שיר להתחבר אליו, יש הרבה קטעים שקטים והרבה קטעים שהם בדיוק ההפך אבל עדיין הם נעשים בצורה מלודית ומדהימה בדיוק כמו שרק אופת' מסוגלים ליצור.

באלבום הזה יש 4 שירים שעולים על 10 דק' ועדיין כיף לשמוע אותם, עם רמת כישרון כמו של אופת' לא מרגישים שעברו אפילו 5 דק'. הכישרון הגדול מכולם פה הוא המתופף, מרטין לופז [שעזב לפני כמה חודשים את הלהקה..], אבל כמובן שגם השאר מאוד כישרוניים ומייקל, הסולן, הוא אחד הגראולרים האהובים עליי, אבל בשירת קלין הוא אפילו יותר מעולה, רק חבל שברוב הפעמים שהוא שר קלין זה בעיקר בקטעים השקטים..

הבעיה הגדולה שיש לי, והיא רק בגלל שאני חובב של ת'ראש שידוע בתור סגנון מהיר ביותר, היא שהאלבום הזה די איטי. כיף להקשיב לאלבום הזה כשיורד גשם בחוץ, כשרגועים או אם אתם אוהבים מוזיקה די איטית. הבעיה הקטנה שלי היא ההד המיותר מאוד ששמו על הגרואלים של מייקל.

השיר המומלץ מבחיניתי הוא THE GRAND CONJURATION אחד מהשירים הארוכים, עם התחלה עצבנית ואווירה שמשהו גדול מתקרב. השיר כל הזמן עובר בין קלין שקט ורגוע לגראול ודיסטורשיינים מלוכלכים. בשיר הזה לופז גם מציג יכולות מטורפות במיוחד, ולדעתי זה השיר שמייצג את אופת' במלוא הדרם. השיר השקט המומלץ הוא HOURS OF WEALTH חצי ממנו הוא אינסטרומנטלי מתחיל בקלידים ואז גיטרה נקיה ניכנסת ואז מייקל בשירה שאין יותר נקיה ממנה.

בקיצור, אלבום מעולה ומומלץ ביותר למטאליסטים בהכחשה.. וגם לאלה שלא!! =]

ציון: 9 מ10


1. Ghost Of Perdition
2. The Baying Of The Hounds
3. Beneath The Mire
4. Atonement
5. Reverie / Harelquin Forest
6. Hours Of Wealth
7. The Grand Conjuration
8. Isolation Years
נכתב על ידי , 19/8/2007 14:49   בקטגוריות ביקורות, מוזיקה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-26/8/2007 09:11
 



מטאל זה הכי הכי [ישראל 20]


אז!
לא הלכתי להופעה של אורפנד לנד!
כמה מרגש.. במקום זה.. קבלו פוסט על המטאל בארץ! ><
אבל לפני זה, ידיעה מרגשת במיוחד: יש מצב שמגהדת' באים לסין! כניראה שנה הבאה =]]


ולנושא העיקרי של הפוסט:
לדעתי סצנת המטאל ישראלית היא אחת החזקות בעולם. קודם כל יש בארץ להקות מעולות, באות לארץ להקות מעולות, להקות ישראליות מופיעות בחו"ל ומקבלות חוזים נחשבים מופיעים עם להקות אגדיות, ועוד ועוד.

אורפנד לנד, הופיעו בערך ב30 מדינות כולל גרמניה, בלגיה, פולין, תורכיה, מקסיקו ועוד המון מדינות שאני לא יודע שהם הופיעו בהן. עכשיו גם סטיבן ווילסון מפורקיופיין טרי [כן כן גם בלאקפילד.. רואר! שקט!] שנחשב לגאון מפיק להם את האלבום. להקת בצפר הופיעו ביחד עם ספולטורה הלהקה הענקית מברזיל והם חתומים באחד מהלייבלים הכי נחשבים למטאל ROADRUNNER RECORD. דיסטורטד הוציאו את הקליפ הראשון שלהם וחתמו על חוזה ל3 אלבומים בחברה צרפתית.

אלה רק הלהקות שאני מכיר כיום, בטח במחתרת שמה יש להקות שעוד כמה שנים יגיעו לרמת הכרה כמו של בצפר ואורפנד, אבל עד אז רק נשאר לאחל להם בהצלחה.

כמובן שלהקות נחשבות מחו"ל באות לארץ: מגהדת', קריאטור, פרדייז לוסט, בהמות', אופת' ובטח יבואו עוד המון! אבל למה כל הלהקות מטאל כל כך נהנות להופיע מול הקהל הישראלי? מטורף? כן.. אני מניח.. זה מה שקורה שהטמפרטורה הכי נמוכה בארץ מגיעה ל12 מעלות.. המוח לא קופא מספיק.. ^^

ועכשיו, המטאל בסין? שאלה טובה.. עוד לא מצאתי.. ><


טוב כן.. משעמם לי באחת עשרה וחצי בלילה.....


אני מתכנן את הקומיקס הבא שלי: הוא אמור להיות קומי בעיקרון עם הרבה פיצוצים, דם, זומבים, ואולי אפילו איזה משהו חכם בסגנון נמלטים או אבודים או לא יודע מה..
[כבר אמרתי שהרעיונות האלה באים אליי כמו.. כמו.. פחית קולה דיאט נטול קפאין ששטה לה בנהר שוקולד לבן עם קצפת דובדנים כתומים ושזיפים.. אה כן איפה היינו??]


העתיד מדאיג אותי... מאוד..
ואולי נלך להארי פוטר ביום שישי? מישהו?
נכתב על ידי , 18/7/2007 23:06   בקטגוריות ישראל, מוזיקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של noyka ב-23/7/2007 23:33
 



מגהדת'!! מגהדייב!! מגה!!!!!!!!1 [ישראל 17]


וווווווווווואיייייייייייייי
יוווווווווווווווווווווו
יייאאאאאאאאאאאאא
איזה טובבבבבבב!!!



וזה היה סיכום מהיר של מה שהיה...

אז נסעתי עם איזה חבורה של אנשים מסטולים להופעה של מגהדת'. יצאנו מתל-מונד בסביבות 5 בשביל לאכול חומוס..
אחרי החומוס הלכנו להאנגר וישבנו בחוץ כמו ילדים טובים..
בקיצור נכנסנו לאולם ב8 וחצי או משהו כזה וחיפשתי חולצות של מגהדת', אבל לא היה.. והסתבר אחר כך שהיה עדיף כי החולצות היו יקרות מידי לפי מה שחברים שלי אמרו..

ההופעת חימום התחילה מוקדם מין הצפוי! ב9 וחצי! אני ציפיתי שבצפר רק יעלו ב10.. בכל מקרה בצפר נתנו בראש והיו מעולים ביותר ואפילו חן שרק חיבב אותם אמר שהם היו מעולים והסאונד היה כל כך טוב ושמתי לב כמה הגיטריסט תותח על!! =]

אחר כך חיכינו איזה חצי שעה עד שמגהדת' החליטו לעלות, שניה לפני שהם עולים חן אומר לי "בוא נלך לשתות משהו" ואני אומר לו "בוא נחכה עוד כמה שניות".. חיחי השיר הראשון היה SLEEPWALKER שהיום פשוט לא יכולנו להפיסק לזרוק שורות מהשיר הזה.. כמה שלא ניסנו.. אחר כך היו כמה שירים שלא ממש הכרתי ואז כמה שירים שלא הכרתי ועוד כמה שהכרתי.. אמ.. כן.. היה A TOUT LE MONDE שדורש התייחסות כי, חוץ מזה שהוא אחד השירים האהוביים עליי של מגהדת', הוא היה פשוט מעולה במיוחד עם האינטרקציה עם הקהל, מבחנתי השיר הזה היה השיא, ובתוך השיא הזה היה עוד רגע שיא מדהים: כמעט בסוף השיר עליתי על הכפתיים של אור וזה היה מדהים לראות את כל הקהל ובסוף השיר, כולם {למעלה מ700 איש} מרימים ידיים בסימן המטאל הידוע! לדעתי לראות את הדבר הזה היה שווה כל שקל! כל שקל!! ועוד שיר היה בביצוע מעולה היה SYMPHONY OF DESTRCTION היה עצבני ביותר וניראה לי בשיר הזה נכנסתי לאיזה פוגו עצבני.. {נכנסתי לעוד כמה לא רק שם.. היה כיף =] }


לקינוח, מישהו צילם כשהם ביצעו את A TOUT LE MONDE {כניסה כאן }
והנה המילים:

Don't remember where I was
I realized life was a game
The more seriously I took things
The harder the rules became
I had no idea what it'd cost
My life passed before my eyes
I found out how little I accomplished
All my plans denied

So as you read this know my friends
I'd love to stay with you all
Please smile when you think of me
My body's gone that's all

A tout le monde (To all the world)
A tous mes amis (To all my friends)
Je vous aime (I love you)
Je dois partir (I have to leave)
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free

If my heart was still alive
I know it would surely break
And my memories left with you
There's nothing more to say

Moving on is a simple thing
What it leaves behind is hard
You know the sleeping feel no more pain
And the living are scarred

A tout le monde (To all the world)
A tous mes amis (To all my friends)
Je vous aime (I love you)
Je dois partir (I have to leave)
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free

So as you read this know my friends
I'd love to stay with you all
Please, smile, smile when you think about me
My body's gone that's all

A tout le monde (To all the world)
A tous mes amis (To all my friends)
Je vous aime (I love you)
Je dois partir (I have to leave)
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free

A tout le monde (To all the world)
A tous mes amis (To all my friends)
Je vous aime (I love you)
Je dois partir (I have to leave)
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free
נכתב על ידי , 3/7/2007 18:20   בקטגוריות ישראל, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-3/7/2007 22:10
 



LINKIN PARK - MINUTES TO MIDNIGHT






לא, אני לא אוהב את לינקין פארק. פעם, אולי. ולא הם לא בדיוק הכניסו אותי למטאל, אבל כן, שמעתי אותם, ואהבתי אותם. [הלהקה שהכניסה אותי למטאל דווקא הייתה בלינק.. אבל היא לא הנושא פה..]

אז למה אני כותב את הסקירה הזאת?
כי אמרו שלינקין פארק התבגרו, יותר מקום לסולן, פחות דיג'יי.. נשמע מפתה?

אז זהו, זה אחד האלבומים היותר משעממים ששמעתי עד עכשיו. את נקודות הנחמה היחידות מצאתי בשירים שדווקא ההפך ממה שתצפו ממני לאהוב. למשל השיר הכי פופי באלבום WHAT I'VE DONE והשיר שפותח את האלבום [אחרי הפתיח] GIVEN UP שיר פאנקיסטי מקפיץ כזה, וגם באחד השירים היחדים שיש בהם ראפ באלבום BLEED IT OUT ובשיר הזה דווקא הגיטריסט מראה יכולות סופסוף..

הסולן עושה עבודה טובה ברוב השירים השקטים [ויש הרבה] ובשירים שהוא צריך הוא נשמע מחוספס, אבל צעקות כמו בשיר CRAWLING לא מצאתי פה. הדיג'יי, כאמור, כמעט נעלם, זה עכשיו נשמע כאילו החליפו אותו בקלידים, וחבל כי הוא עשה את לינקין פארק את מה שהם, נערים עצבניים.

אבל האלבום הזה לא כמו מה שהיה פעם, התבגרנו. אז כן, פחות דיג'יי מוסיף לסאונד הבוגר, אבל זה פשוט משעמם. כמו שאמרתי, רוב השירים שקטים.. WHAT I'VE DONE הוא אחד השירים היותר קצביים פה. וגם עכשיו לינקין פארק התחילו לקלל! פאק יא! התבגרנו מאן!

בקיצור, מומלץ רק למכורים שרוצים להתבגר קצת.. לעבור לסאונד שמזכיר יותר את קולדפליי..

ציון: 5 מ10

[רציתי להביא 3 אבל בשמיעה נוספת דווקא חיבבתי קצת יותר את האלבום]


01. Wake
02. Given Up
03. Leave Out All The Rest
04. Bleed It Out
05. Shadow of The Day
06. What I've Done
07. Hands Held High
08. No More Sorrow
09. Valentine's Day
10. In Between
11. In Peaces
12. The Little Things Give You Away
נכתב על ידי , 6/6/2007 16:15   בקטגוריות מוזיקה, ביקורות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של xXDirty Pretty ThingsXx ב-11/6/2007 17:54
 



מדהים [פוסט מישראל 13]


הפעם, פוסט שלא קשור לישראל דווקא. בערך.


המשחק כדורגל שהיה אתמול היה ממש יפה בעניי למרות שקבוצת השלום הפסידה זה לא היה הרעיון בכלל. אבל הרעיון עצמו ממש יפה.


עוד משהו שיפה בעניי זה מטאל. הסגנון הזה לא רק נותן לך להוציא את העצבים, הוא גם מגשר בין עמים וארצות. למשל, אורפנד לנד היא להקה ישראלית, נכנסתי לבקר כמה פעמים בפורום הרשמי של אורפנד לנד ואנשים מכל מיני מדינות כתבו שם - מקסיקו, הולנד, ואפילו לבנון!


עוד משהו שיפה במטאל זה שלהקות מגיבות בפורומים שלהם. =]
כמו למשל בפורום של אורפנד לנד - חברי הלהקה מעדכנים כל הזמן!
ובפורומים של קיטי הן כתובות כל הזמן וצוחקות עם הכותבים.. וזה ממש נחמד =]


בקיצור מה שאני מנסה להגיד..
מטאל שולט =]
MAKE LOVE NOT WAR
נכתב על ידי , 28/12/2006 08:19   בקטגוריות ישראל, מוזיקה, אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SalemPromo ב-28/12/2006 19:58
 



BLACK SABBATH - PARANOID




הו! עוד סקירה! והפעם, ילדים - קלאסיקה! אלבום שבלעדיו המון להקות לא היו קימות {בעיקר אלה שאני אוהב}. כן, כן, בלאק סבאת' אין מטאליסט שלא מכיר אותם, ואם יש אז הוא לא מטאליסט אמיתי!

אז כאמור בלאק סבאת' היא הלהקה שבעצם המציאה את המטאל, עם מילים ונושאים אפלים {שאף להקה לפני זה לא נגעה בו} , שילוב בין בלוז ורוק והנמכת מייתרים {טוני - הגיטריסט, חתך חלק משתי אצבעות שלו כשהוא עבד במפעל לחיתוך מתכת, אז הוא היה צריך להנמיך את המייתרים שלא ייכאב לו כשהוא מנגן, וגם הבסיסט היה צריך להנמיך את הגיטרה שלו, מה שיצר מוזיקה כבדה במיוחד}. יחסית לתקופה {סוף שנות ה60} זאת הייתה מוזיקת איימים!

אני חייב להגיד שאפילו בימינו הלהקה הזאת נשמעת מעולה ואני עדיין נהנה להקשיב למוזיקה שלהם. המילים שלהם פשוט גאוניות, בעיקר שירים כמו FAIRIES WEAR BOOTS. טוני איומי פשוט שולט בגיטרה - והוא אחד הגיטריסטים האהובים עליי בכל הזמנים. הבס והתופים עושים עבודה לא רעה אבל הם פשוט לא מעניינים כמו העבודת גיטרה {לא פלא שטוני הוא היחידי שנשאר בבלאק סבאת' לאורך כל הזמן}. השירה המזעזעת {במובן הטוב..} של אוזי {אוזבורן} פשוט משתלבת באופן מושלם עם המוזיקה הזאת, ובשירים השקטים יש לו קול ממש שונה ואני חייב להגיד -מדהים!

על השירים אין כל כך מה להגיד חוץ מזה שהנושאים די מגוונים - סמים, מלחמה, פחד וכמובן - פנטזיה. אין שיר אהוב, אהבתי את כל השירים, כולם פשוט מעולים! אבל בשיר הראשון, WAR PIGS, ממש אהבתי את המילים, ומצאתי את המילים של הגירסה המקורית של השיר שנקרא WALPURGIS ומדבר על מכשפות, וגם את הגירסא הזאת {של המילים} אהבתי.

לסיום יש לי רק משהו אחד להגיד:
I AM IRON MAN!! =]

ציון:
9 מתוך 10

Track Listing

1. Luke's Wall/War Pigs (7:55) *
2. Paranoid (2:47)
3. Planet Caravan (4:24)
4. Iron Man (5:53)
5. Electric Funeral (4:47)
6. Hand of Doom (7:07)
7. Rat Salad (2:29)
8. Fairies Wear Boots/Jack the Stripper (6:13) #

* - The intro to War Pigs has it's own name: Luke's Wall
# - The outro to Fairies Wear Boots has it's own name: Jack the Stripper
נכתב על ידי , 27/11/2006 13:36   בקטגוריות מוזיקה, ביקורות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Moonchild8 ב-11/11/2007 22:04
 



10 האלבומים הטובים ביותר


הבחירה הייתה קשה, והנה לפניכם 10 האלבומים הכי טובים לדעתי:

10.ASCENDANCY - TRIVIUM

9. HEAVEN AND HELL - BLACK SABBATH

8. TOXICITY - SYSTEM OF A DOWN

7. GHOST REVERIES - OPETH

6. VIOLENT REVOLUTION - KREATOR

5.ARE YOU DEAD YET - CHILDREN OF BODOM

4. MEMORIAL - DISTORTED

3. NUMBER OF THE BEAST - IRON MAIDEN

2. MABOOL - ORPHANED LAND
{סקירה שלי}
1. PARANOID - BLACK SABBATH

אני אכתוב סקירות על כולם! מבטיח!!
נכתב על ידי , 24/11/2006 11:21   בקטגוריות מוזיקה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של :D ב-2/3/2007 22:31
 



PLUS 44 - WHEN YOUR HEART STOPS BEATING





עוד סקירה על אלבום, הפעם אלבום פאנק-רוק! משהו שכולכם תוכלו לשמוע. =]

פלאס 44 זאת הלהקה החדשה של מארק (באס ושירה) וטראוויס (תופים) מבלינק 182. הם הוסיפו 2 גיטריסטים והוציאו את האלבום WHEN YOUR HEART STOPS BEATING לאחרונה (או שעוד לא.. אבל לא משנה.. אני כבר שמעתי את כולו)..

למי ששואל מה עם טום (גיטרה, בבלינק) הוא הקים להקה משלו ANGELS & AIRWAVES, משהו בסגנון U2 (משעמם ביותר לדעתי..), וזה בעיקר דיבורים (אנחנו הולכים לשנות את מוזיקת הרוק לנצח!)..

האלבום WHEN YOUR HEART STOPS BEATING הוא כאמור אלבום הבכורה של פלאס 44. לדעתי הסגנון שלהם מאוד דומה לבלינק, אבל הרבה יותר בוגר כמובן - גם המילים וגם המוזיקה. באלבום הזה יש שירים רגועים יחסית אבל גם שירים מגניבים ביותר לא חסר.

המילים ברובן על אהבה. בסגנון של בלינק. אז אין עוד ממש מה להוסיף. הייתי אומר גם שזה האלבום שהתיפוף של טראוויס הכי טוב בו. טראוויס תמיד היה בעניי מתופף מעולה, הוא עושה את רוב האלבום מה שהוא, בלעדיו האלבום היה די ממוצע.

בכמה שירים יש קטעים של שירה נשית. אבל ממש קצת. מארק שר בעיקר, לדעתי הוא שר מעולה והשירה הנשית גם מוסיפה.

מה שלא אהבתי באלבום זה שרוב השירים נשמעים די דומה, והם לא כל כך קליטים. אבל זה לא מפריע לי להנות מהשירים, רק שאחר כך אני לא ממש זוכר לאיזה שירים לחזור.

ציון:
8 מתוך 10


01. Lycanthrope
02. Baby, Come On
03. When Your Heart Stops Beating
04. Little Death
05. 155
06. Lillian
07. Cliff Diving
08. Interlude
09. Weatherman
10. No It Isn't
11. Make You Smile
12. Chapter XIII
נכתב על ידי , 8/11/2006 13:12   בקטגוריות מוזיקה, ביקורות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליעוש ב-10/11/2006 18:51
 



ORPHANED LAND - MABOOL


אוקיי אז ממש בא לי לכתוב, ואני לא ממש יודע מה, ואני שומע את האלבום הזה של אורפנד לנד, אז לכן החלטתי לכתוב עליו סקירה (אולי אני אעשה על עוד אלבומים בהמשך =])





אורפנד לנד היא אחת הלהקות הבולטות בסצנת המטאל בישראל, ואם לא ידעתם אז תתביישו לכם. אורפנד לנד משלבים מטאל עם כלים מזרחיים כמו בוזוקי ועוד כאלה שאין לי מושג איך קוראים להם או איך הם ניראים. וזה עובד.

האלבום הזה, שיצא ב2004, הוא אחד האלבומים האהובים עליי. גם אחרי 200 שמיעות! אף פעם לא נמאס ונשמע מעניין כל פעם מחדש. כל פעם מגלים עוד ועוד. השירה של קובי שמשלב גרואל וקלין פשוט מעולה, והוא אחד הגרואלרים המעורכים בעניי. בעצם כל גרולאר שיכול גם לשיר קלין מוערך בעניי, כן.. גם הסולן של OPETH.. {גם אותם אני אוהב =] }..

בכל מקרה, האלבום מספר על המבול השני ועל הבן השביעי של שבע. העלילה היא לא הדבר הכי מעניין באלבום, בעניי מה שהכי עושה את האלבום זה הנגינה של הגיטרות. שתי הגיטרות. הגיטריסטים פשוט מעולים והם משפיעים על הנגינה שלי המון אני חושב.

השירים שאני אהבתי הם OCEAN LAND {ניראה לי בעיקר בגלל שהוא קצר וקולע} KISS OF BABYLON {ה"נהנהנה" פשוט ממכר} וHALO DIES {השיר הראשון שלהם ששמעתי - השיר הכי עצבני באלבום לדעתי}.

מה שלא אהבתי זה את הקטעים היותר שקטים או האקוסטיים שיש קצת יותר מידי מהם, אבל הם גם מעולים! פשוט הם לא ממש ניראים לי מתאימים =/

בקיצור, אלבום חובה בכל בית!

ציון:
9.5 מתוך 10



01. (Birth Of The Three (The Unification
02. (Ocean Land (The Revelation
03. (The Kiss Of Babylon (The Sins
04. A'salk
05. (Halo Dies (The Wrath Of God
06. (A Call To Awake (The Quest
07. Building The Ark
08. (Nora El Nora (Entering The Ark
09. The Calm Before The Flood
10. (Mabool (The Flood
11. The Storm Still Rages Inside
12. (Rainbow (The Resurrection
נכתב על ידי , 28/10/2006 17:04   בקטגוריות מוזיקה, ביקורות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בוכה בליליות ב-31/10/2006 21:40
 



YCIS BOTB 2006


אתמול בערב היה הBATTLE OF THE BANDS בבצפר שלי. וכמובן שמי שקורא פה כבר יודע שהופעתי. אז עכשיו אני אספר קצת על הלהקות שהופעיו (לפי הסדר):

1.PROTYPE (ניראה לי ככה קוראים להם)
וואלטר - סולן
ניק - גיטרה
אנדיראן - גיטרה
טים - בס
ג'ונת'ן (אח של מיקל) - תופים
כולם משנה 10
קאבר: משהו של OFFSPRING

כן.. זאת הלהקה שלי משנה שעברה. הם שינו שם.. ואנדריאן בא במקומי..

2.MONKEY EAT BANANA
ניב (כן.. אני) - גיטרה
נורה - בס
ג'קסון - תופים ושירה
אני ונורה משנה 12 וג'קסון משנה 9
קאבר: איירון מן של בלאק סבאת'

3.להקה קוריאנית שאני לא זוכר איך קוראים לה..
וגם את השמות של האנשים אני לא זוכר..
כולם משנה 10 אני חושב.. אבל המתופף נסע לקוריאה אז החליף אותו מתופף מעולה משנה 9 -ג'ייקוב
הם ניגנו MASTER OF PUPPETS של מטאליקה..

4.MANIFEST
שיר (אחות שלי) -שירה
אמילי - שירה
את שאר האנשים אני לא יודע את השמות..
כולם משנה 9..
קאבר: SINCE YOU BEEN GONE של קאלי קלארקסון..

5.TBE (Textbook Error) שם מוזר אני יודע..
טים - גיטרה
בריאן - גיטרה
דזמנד - בס
ואריה - תופים
כולם משנה 12.. אבל בשיר המקורי מישהי שרה איתם..
קאבר: אני חושב שONE STEP CLOSER של לינקין פארק.. היה ממש ממש ממש ממש ממש גרוע!

6.BLACKOUT
אלקס (אח של אמילי מהלהקה של אחות שלי..) - שירה
יובל (אח של פלג הגדול.. זה שנשאר פה..) - גיטרה
ג'ייקוב -תופים (בעיקרון הוא המתופף של הלהקה הזאת..)
ועוד איזה שתי אנשים שאני לא יודע איך קוראים להם.
קאבר: שיר של OFFSPRING.. הם ניגנו רק שיר אחד וזה היה ממש טוב =]

7.SYNTRESIZED (או משהו כזה..)
אני לא ממש יודע את השמות פה.. אבל הלהקה הזאת הייתה הלהקה של ראסמוס והוא עזב ועכשיו זה ששר וניגן בגיטרה בלהקה של פלג (זה שעזב) מחליף אותו ואפשר לראות שזה השפיע עליהם.. יותר השפעות פאנקיסטיות אבל גם קצת כבדות.. הסולן מעפן!
קאבר: איזה שיר של YELLOWCARD..

ועכשיו לזוכים:
המתופף הכי טוב - ג'ייקוב
הגיטריסט הכי טוב - אממ לא זוכר ניראה לי אחד מהלהקה הקוריאנית..
הסולן הכי טוב - מהלקה הקוריאנית
הבסיסט הכי טוב - דזמנד
השם הכי מקורי - MONKEY EAT BANANA
ההופעת יחיד הכי טובה (או משהו כזה) - שיר

והלהקה הזוכה היא..........

SYNTRESIZED
=/
נכתב על ידי , 30/9/2006 14:47   בקטגוריות מוזיקה, בית ספר  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mubassick ב-9/10/2006 02:13
 



לילה טוב, לילה צח, לילה קשועאח! // פוסט מישראל 8


ווווואאאיייי איזה כייףף היה!! יווווווו ווווווויייי יאאאאאאאא

הלכנו להופעה של אורפנד לנד אתמול בערב והיה פשוט אדיר!! יאא

אז ההופעה עצמה התחילה בערך ב10 עם DISTORED בתור להקת חימום. הם היו פשוט מעולים והסולנית פשוט פצצה =] (תעשי לי ילדה גותית!! >__<).. השתדלנו להיות כמה שיותר קדימה ובערך בשניה שהתחיל השיר הראשון מצאתי את עצמי בתוך פוגו! ואז איכשהו הגעתי לשורה השלישית של האנשים ונשארתי שם את שהתחילה ההופעה של אורפנד.. כשהם התחילו פשוט ניהיה צפוף אז הלכתי קצת יותר אחורה ומאז לא נשארתי יותר מידי באותו מקום... אורפנד היו מעולים ולא הכרתי את רוב השירים.. כי אני מכיר רק את השירים ממבול =/ אבל לא נורא היה כיף גם ככה.. חוץ מזה שחגגו לאלבום El Norra Alila עשור חגגו גם יומולדת לבסיסט של הלהקה והרימו אותו על הכיסא.. ואת ההופעה סיימנו בשירת התיקווה -_-

חוץ מזה ישנתי בערך 3 וחצי שעות.. כי הייתי אצל דודה שלי וברגעים אלה ממש היא עוברת בית.. אז הייתי צריך לקום מוקדם.. =/ לא נורא..

ו.. זהו? כניראה.. X_X
נכתב על ידי , 30/7/2006 11:05   בקטגוריות ישראל, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mubassick ב-6/8/2006 15:31
 



אהבה.. אהבה.. להקה!


אהבה.. דבר כל כך מסובך.. כל כך מבלבל.. כל כך מסוכן לפעמים.. אבל לא החלטתי לכתוב פוסט היום בשביל להרהר על מהות האהבה..

אז עכשיו אני וגלוריה מדברים כמעט כל יום במסנג'ר ובבצפר אנחנו מדברים לפעמים. אבל עכשיו לא ניראה לי שאני אוהב אותה. היא בכלל לא הסגנון שלי. ניראה לי.. אבל היא בנאדם נחמד מאוד..

פלג שאל את גלוריה אם היא רוצה לצאת איתו (הוא אמר שהוא שאל כבר כמה פעמים והיא סירבה וזאת הפעם האחרונה..) והיא אמרה שלא. ואחרי איזה יומיים הם רבו, גלוריה לא יודעת למה ופלג לא מספר לי.

אני חושב שאני מתאהב בנורה.. אבל אני ממש לא רוצה! אם אני אתהב בה אני לא אעשה כלום.. אני אשתדל לפחות.........

וכן, יש לנו להקה: פלג - סולן בסיסט, אני - גיטרה ראשית וקולות רקע, נורה - גיטרה שניה, צ'אריל (חברה של אחות של נורה..) - תופים

ניראה לי אני אעשה איזה "מדריך דמויות" לחיים שלי X_X (אה כן, אימצנו אותו בתור הסמל של הלהקה :P)
נכתב על ידי , 26/4/2006 14:32   בקטגוריות אהבה ויחסים, מוזיקה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליעוש ב-7/5/2006 15:28
 



MUSIC DO


אז שמעתי לי מוזיקה כהרגלי וחשבתי שזה יכול להיות מעניין לכתוב פוסט על איך התחלתי לשמוע רוק ומטאל, ובסוף אני אסביר על השם של הבלוג (כן זה קשור..אפשר לומר..)...


תמיד אהבתי מוזיקה, לא משנה מאיזה סוג, אני מודה ששמעתי פעם אמינם ולינקין פארק (בהתחלה לא אהבתי אותם אבל ששמעתי את IN THE END התחלתי לחבב אותם, לא משנה עכשיו). אז כשעברתי ל..פה הייתי נורא עצוב והתחלתי לזמזם לי שיר של בלינק וממש רציתי לשמוע אותו אז הורדתי את השיר הזה ואחר כך גיליתי שהיה לי את הדיסק מכיתה ו' (עברתי לפה בתחילת ח') ופשוט חרשתי עליו כל הזמן. יום אחד הלכנו לחנות של דיסקים (רוב החנויות הם של דיסקים צרובים כאלה.. וזה זול.. ) ומצאתי את הדיסק החדש של בלינק אחרי כמה פעמים ששמעתי אותו הפסקתי לשמוע אותו.. בגלל שהוא מועתק אולי.. או שלא אהבתי אני לא בטוח.. בכל מקרה יום אחד נשבר לי הדיסק המקורי ולא היה לי מה לשמוע אז התחלתי לשמוע את הדיסק הזה (שהוא יותר בוגר אם שחכתי לציין..). אפשר לומר שהייתי די אובססיבי עם בלינק והיה לי די עצוב שהם התפרקו.. אז כשחזרנו מהארץ קניתי בדיוטי פרי את הדיסק שנישבר והדיסק הקודם וחרשתי גם עליהם.. אחר כך שמעתי על BOX CAR RACER שזה פרוייקט צד של טום דה'לונג (הגיטריסט) וטראביס בארקר (המתופף) ואני חייב לציין שהפרוייקט הזה הרבה יותר בוגר מבלינק, וגם די חרשתי עליו..
בכל מקרה אחר כך קניתי את הדיסק של סאם 41 ובזמן הביקור בארץ שמעתי את גרין דיי ואבא שלי קנה לי ולאחות שלי את הדיסק (מקורי..).. יום אחד מיקל (החבר שלי מפינלנד) סיפר לי על להקה פינית שמנגנת משהו ש(לפי מה שהוא אומר) אפשר לומר שהוא רוק(SONATA ARCTICA), אוקיי הוא שלח לי שתיי שירים והם היו נחמדים אחר כך באתי אליו הביתה יום אחד והוא השמיע לי שיר שלהם בהופעה והוא שלח לי את השיר המקורי שמיד התהאבתי בו ובערך גם כל מי ששמע אותו.. לא יכולתי להפסיק לשמוע אותו.. ואז יום אחד החלטתי שאני רוצה לשמוע את סיסטם אוף א דאון ופשוט אהבתי את הסגנון (שאני אוהב גם היום.. אבל השתי אלבומים האחרונים היו פחות טובים לדעתי) . בכל מקרה שמעתי שכולם מדברים על איירון מאידן ושהיא להקה חשובה במטאל וכל מיני.. אז התחלתי לשמוע אותם ו.. אפשר לומר שהייתי מכור אליהם לתקופה.
בקיץ הייתי אצל חן יום אחד והוא סיפר לי על סליפנוט שמעתי שתי שירים שלהם שרק משתיהם די התלהבתי. יום אחד בארץ הייתי בקניון עם המשפחה שלי וניכנסו לחנות דיסקים ואבא שלי סיפר לי על בלאק סבאת' והורדתי שתי שירים שלהם שזכו מצידי להתעלמות מוחלטת.. אפשר לומר שמאז שמעתי עוד איזה שיר או שתיים של כל מיני להקות שאני קורא עליהם באתר מטאליסט או שמספרים לי ככה שיום אחד חבר שלי שהוא מטאליסט (ובכלל משוגע לגמרי) סיפר לי על אורפנד לנד, להקה ישראלית, שרים באנגלית והוא אמר שהם מעולים אפילו ברמה עולמית ועכשיו אני ממליץ! ממליץ לכולם! אפילו לאלה שלא שומעים מטאל! אתם פשוט חייבים לשמוע אותם! (בביקור האחרון שלי בארץ קניתי את הדיסק שלהם, מבול)
בכל מקרה, יום אחד, דיברתי עם ליהי והיא סיפרה לי על התוכנית של אוזי אוזבורן ואין לי מושג איך ידעתי אבל אמרתי לה שיש לו להקה ואז ניסיתי אותם וממש אהבתי, ושלחתי לה את שתי השירים הכי טובים ששמעתי בחיים שלי PARANOID וIRON MAN...


עכשיו, אחרי שזיבלתי לכם בשכל, אתם בטח רוצים לדעת את המשמעות של השם של הבלוג? טוב.. אממ... לבלאק סבאת' יש שיר שניקרא NIB (פעם למתופף היה זקן שחברי הלהקה קראו לו NIB אז לשיר לא קוראים NATIVITY IN BLACK). בשיר הזה הם די שרים על לוציפר. אז התחלתי להתעניין וגיליתי שלוציפר זה המלאך הראשון שסולק מגן-עדן.




Black Sabbath - NIB


Oh yeah!
Some people say my love cannot be true
Please believe me, my love, and I'll show you
I will give you those things you thought unreal
The sun, the moon, the stars all bear my seal
Oh yeah!
Follow me now and you will not regret
Leaving the life you led before we met
You are the first to have this love of mine
Forever with me 'till the end of time
Your love for me has just got to be real
Before you know the way I'm going to feel
I'm going to feel
I'm going to feel
Oh yeah!
Now I have you with me, under my power
Our love grows stronger now with every hour
Look into my eyes, you will see who I am
My name is Lucifer, please take my hand
Oh yeah!
Follow me now and you will not regret
leaving the life you led before we met
You are the first to have this love of mine
Forever with me 'till the end of time
Your love for me has just got to be real
Before you know the way I'm going to feel
I'm going to feel
I'm going to feel
Oh yeah!
Now I have you with me, under my power
Our love grows stronger now with every hour
Look into my eyes, you will see who I am
My name is Lucifer, please take my hand
נכתב על ידי , 8/1/2006 12:48   בקטגוריות מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליעוש ב-8/1/2006 18:19
 



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)