לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סתם משעשע



[ZEL] lost in count.. says: (6:55:14 PM)
can u send me a song?

{So Beautiful} - "The world turned me into a whore. I shall turn the world into a brothel" - says: (7:18:21 PM)
what song u wnt?

[ZEL] lost in count.. says: (7:34:36 PM)
the one with the dick

{So Beautiful} - "The world turned me into a whore. I shall turn the world into a brothel" - says: (7:35:08 PM)
haha alrite...

{So Beautiful} - "The world turned me into a whore. I shall turn the world into a brothel" - says: (7:35:13 PM)
one dick song coming up.



אני באמת לא מתכנן לכתוב משהו ארוך אבל אני רוצה לנסות. אז כניראה שאני הולך לכתוב פוסט על כולם.. שזה די מגניב בהתחשב בעובדה שאפעם לא תכננתי לכתוב פוסט על כולם. אז מה כותבים בעצם בפוסט על כולם? טוב זה די ברור שכותבים על כולם אבל איך אפשר להגדיר כלום בעצם? אז כדי להתחיל פוסט על כולם אני חושב שצריך להגדיר כלום: כלום זה הכל. זה הכל בריכוז כל כך מרוכז שיוצר חוסר מהכל וזה ניקרא כלום. אז ככה שבעצם אתם הולכים לקרוא את הפוסט הזה ולדעת הכל, ככה שאתם יכולים להיות מאושרים כי מעכשיו כשתקראו פוסט על כלום מיד תדעו הכל. נכון מדהים? הפעם הראשונה שאני גיליתי שאני כבר יודע הכל הייתה מזמן. אולי מהיום שנולדתי... אני מתכוון, מהיום שהשטן שלח אותי לפני האדמה בשביל לשלוח לו מוחות של פוליטיקאים!! מואהחהחה..

חה!!

אז איפה הייתי? אה כן.. זה הפוסט על כלום הכי שימושי שתקראו אי פעם! הוא כל כך שימושי שהוא יהפוך את החיים שלכם למשעמים ולא שימושיים שתרצו שאני אקח לכם את הנשמה! חיחי.. סתם.. אני לא כזה שטני...
666...



כלום...
נכתב על ידי , 10/12/2007 14:12   בקטגוריות פאמטאמעה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-24/12/2007 18:38
 



אה.. כן.. [ישראל 16]


אני בארץ..
{מאתמול בבוקר..}



רק לי כריות עושות פיפי זרחני? X_X
נכתב על ידי , 30/6/2007 17:49   בקטגוריות ישראל, פאמטאמעה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-3/7/2007 22:08
 



סירופ שוקולדה


קרמל מקיאטו עם סירופ שוקולד בטעם וניל ופיצפוצים בטעם טונה עם גבינה צהובה למעלה ושניצל תירס מתחת וקולה ליד. צ'יפס בטעם פלסטיק ורוד כמו מלפפון עם חסה באמצע ופלאפל במרק. גיטרה שעושה קולות של זברה עם פסים כחולים-ירוקים, וקופים שנמעמים כמו תופים סגולים עם עכבר. אפונה שחורה במזגן עם הפסנתר הכתום של הפיות הכחולות והשניים העגולות כמו בננה סגלגלה. כסף שחור-אדום. ערפד עם תחתונים לבנים ופנים מחייכים בצבעים אפורים וזונות ורודות עם עגבניה שחורה ומכשפה עם עין אדומה כמו האהבה. בלונדינית עם שיער כחול ועניים סגולות עומדת מולי ושותה משקה בטעם גמבה. ואני רק חושב על כלבה..


אני נשבע שאין פה שום קשר לשום דבר.. אל תנסו למצוא..
רק רציתי לכתוב משהו הזוי לפני ש..............
נכתב על ידי , 11/5/2006 15:45   בקטגוריות פאמטאמעה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sizox ב-13/6/2006 22:04
 



הפוסט הזה מוקדש לדור אסרף!!


היום היה יום מוזר. בהתחלה היה לנו שיעור אומנות וראינו מצגת על אמן שמצייר ציורים כמו ילד בן 10.. אבל זה היה נחמד דווקא.. וגילתי שהקבוצה השנייה מציירת על שולחנות וכיסאות.. נחמד מאוד..

מסקנה 1: אל תנסו את זה בבית.

אחר כך התבטל לנו שיעור סינית לטובת מצגת על מחנה קיץ או משהו כזה לא ממש הקשבתי. דיברתי עם מיקל כל הזמן, עד שהמנהל הגיע.. הוא התעצבן עלינו כל כך שהוא הפך למין יצור אדום ענקי עם שפם וקצת שיער! אה לא.. ככה הוא ניראה תמיד. אז, הוא התעצבן עלינו ונתתי לו כאפה! חע!

מסקנה 3: לא לדבר עם מיקל בזמן מצגות מטופשות.
מסקנה 4: המנהל שלנו עצבני. X_X

אז הוא לקח אותי ואת מיקל למשרד שלו והוא אמר לנו לא לבוא מחר לבצפר. נפלא! כאילו שאני רוצה לבוא בכלל..

מסקנה 6: לא להתעסק עם המנהל.

אחר כך היה לנו שיעור מתמטיקה. והמורה הביא איתו פינגווין לשיעור. הוא תמיד מביא חיות לשיעור או שהוא מדבר על איך להכין חביתות וכאלה.

מסקנה 9: המורה שלי למתמטיקה מטורלל.

אחר כך הייתה לנו הפסקת אוכל, אז הלכתי לקפיטרייה והסתכלתי על האוכל ואז פתאום האוכל הפך למפלצת חומה ענקית. כולם צרחו, חוץ ממני. לקחתי בקבוק קטשופ והשפרצתי על המפלצת. והיא התחילה להינמס, אבל זה לא היה מספיק וניגמר לי הבקבוק, אז מיקל התחיל להשפריץ על המפלצת מבקבוק שהיה לידו. והמפלצת מתה. =]

מסקנה 11: קטשופ הורג מפלצות אוכל!

המנהל שכניראה לא ראה מה קרה, הגיע וראה את כל הבלגן שנישאר מהקרב המתיש. והוא קרה לי ולמיקל שוב למשרד שלו. הוא אמר שהוא ראה הכל, והוא יבטל לנו את ההשעיה (אוו!! למה?? כבר היו לי תוכניות!). אמרנו תודה ויצאנו מהמשרד.

מסקנה 13: תתכוננו לבלתי צפוי..

ואז בשעה אחרונה היה לנו מדעים. שיעמום טוטאלי! אז לקחתי דף והתחלתי לצייר. הסתכלתי לשניה על השעון, וכשהסתכלתי בחזרה על הדף לא האמנתי למה שראיתי: הדמויות נעלמו והדף היה ריק. חשבתי שבטח דמיינתי שאני מצייר, אז פשוט הסתכלתי על החלון אבל מאחורי עמדו הדמויות שציירתי! המורה ביקש מהם לעזוב אבל כניראה שהם לא מבינים אנגלית. אז הם פשוט לקחו את הגיטרות שציירתי להם והתחילו לנגן. הייתה הופעה מגניבה. ^_^

מסקנה 15: אני לא יודע לספור!
מסקנה 16: אל תאמינו לשום מילה שכתבתי! הכל שטויות ושומדבר פה לא נכון (חוץ מכמה פרטים) היה לי נורא משעמם. והלוואי היה לי יום כזה מטורף. אבל לא.

ביי
נכתב על ידי , 15/2/2006 10:41   בקטגוריות פאמטאמעה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rini ב-27/2/2006 14:56
 



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)