לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לחזור?


מאיזהשהי סיבה נזכרתי שהבלוג הזה קיים פתאום. יש לי הרבה מה לספר לכם {כאילו, לאף אחד. מי קורא פה בכלל?} אבל אני לא יודע אם אני רוצה לפרוק הכל בבלוג.. אני מפחד שזה יפריע לי להיפתח בחיים האמיתיים. תנו לי לחשוב על זה כמה ימים.


מה שאני כן אספר זה שאני עכשיו בארץ, כבר חודש וקצת. אני חוזר לקנדה ביום שבת, ואני מתחיל את השנה האחרונה שלי באוניברסיטה. סרט גמר ועניינים. יהיה כיף. =]

נכתב על ידי , 8/8/2012 14:52   בקטגוריות ישראל  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של number3 ב-8/8/2012 15:08
 



אני רוצה לחזור


החלטתי שאני רוצה לחזור לכתוב פה. אז בואו נראה אם אני אצליח לכתוב בקביעיות כמו פעם. כרגע אני מרגיש קצת חלוד, אז אולי הפוסט הזה לא יזרום כמו שצריך. מה גם שלא כתבתי משהו ארוך כזה בעברית כבר די הרבה זמן אז זה גורם לי לחשוב יותר בעברית כי בעיקרון אני בקושי חושב או מדבר בעברית, בגלל שאין לי ממש עם מי. אבל עכשיו ידידה ישראלית משגנחאי עברה לפה, היא לומדת באוניברסיטה אחרת ונראה לי שנפגש רק מידי פעם, אבל עדיין, זה יותר עברית מהכלום שהיה עד עכשיו. עוד סיבה שאני רוצה לחזור לכתוב היא כי לא יצא לי לדבר עם הפסיכולוגית שלי מינואר, אז המקום הזה הוא סוג של פריקה בשבילי אני מניח.


עכשיו, מה עשיתי עם עצמי בזמן האחרון. בינואר התחיל הסמסטר אביב ולקחתי 5 קורסים {18 קרידטים, שזה גם המספר של השעות בשבוע שלמדתי, והם מצפים שנשקיע לפחות 3 שעות בשבוע על שיעורי בית לכל קורס}. רציתי להתאבד. הייתי הרבה בדיכאון, ודי הרגשתי שאין לי אף אחד. לכן, החלטתי לקחת את זה קצת יותר באיזי ואת שנה שלישית אני אעשה בשנתיים, הסמסטר הזה לקחתי 4 קורסים תודה רבה.


כשנגמר הסמסטר צילמתי סרט קצר. הנה הטריילר. {זה הסרט שדיברתי עליו בפוסט הקודם} אולי אני אעלה את הסרט לאינטרנט מתישהו. אולי לא.


ואז נסעתי לשנגחאי. המורה שלי לאומנות אירגנה תערוכה לכל מי שהמשיך באומנות, וגם שנה 12, השכבה של אחות שלי. היו דברים נחמדים. אני הצגתי את הסרט החדש שלי, ואת האופרת סבון ואת 5


זה היה סוג של קלוז'ר, קלטתי כמה אני לא מתגעגע לשכבה שלי.. וכמה שאני שמח פה בקנדה. אני עושה דברים שאני נהנה מהם, יש לי חברים טובים, ובכלליות אולי הכי טוב שהיה לי אי פעם.


אחרי שנגחאי, נסעתי לארץ. בכלליות היה די משעמם. למדתי נהיגה, ובקושי פגשתי חברים כי הם רוב הזמן בצבא, והבנתי שאין לי ממש סיבה לשבת על מטוסים 20 שעות רק בשביל לבוא לארץ כדי לפגוש אנשים. חוץ ממשפחה וידידה אחת אני לא מתגעגע לאנשים בארץ.


עכשיו, לפני איזה 3 שבועות חזרתי לוונקובר וכמעט אין אף אחד {כי כמעט אף אחד לא באמת מוונקובר}. אבל עוד שבוע חוזרים ללמוד ואני ממש מצפה לזה, יש לי קורסים מעניינים {אני מקווה שהם באמת יהיו מעניינים}. וגם ביום שבת כנראה נצלם סצנת אקשן {קיבלתי השראה אחרי שראיתי את הסרט הגאוני סקוט פילגרם נגד העולם}. ואני כותב תסריט עכשיו לסרט רומנטי, לא יודע אם אני אצלם את זה או לא. אם כן נצלם את זה באזור קריסמס כנראה. הסיפור מבוסס על פנטזיה שלי.


וגם, בזמן הטיול צילמתי הרבה תמונות {בעיקרון הייתי אמור לצלם כל יום}.


אני מקווה שנתראה בקרוב, ואם אני אחזור אני מבטיח לחזור לשים תמונה בסוף כל פוסט כמו בעבר. =]
נכתב על ידי , 1/9/2010 04:11   בקטגוריות ישראל, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, שנגחאי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss. me ב-8/9/2010 14:40
 



ו.. זהו.. [ישראל 31]


אז זהו. אני הולך. חוזר לסין. ואני חוזר לבקר בארץ מקנדה עוד שנה. היו הרבה רגעים נחמדים אבל בעיקרון היה די גרוע. אז סורי. ביי. ו.. וואטאוור..
נכתב על ידי , 23/7/2008 18:22   בקטגוריות ישראל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss I'am. ב-31/7/2008 18:05
 



למה לנשים אסור לנהוג [ישראל 30]


אני לא אחד מאלה שחושב שנשים צריכות להיות במטבח והגבר צריך להרביץ לה. אפילו להפך, אני חושב שנשים יותר טובות מגברים. בהכל. אבל ברצינות, הנסיעות היותר מפחידות שהיו לי היו כשנשים נהגו. רוצים דוגמאות? עם אמא שלי אני משתדל לא להכנס לאוטו כשהיא נוהגת, ולמזלי זה קורה רק בארץ.. וגם לא הרבה. לדודות שלי יש ילדים קטנים, ובזמן הנסיעה הם מסתכלות אחורה אליהם, מדברות בפלאפון וכל זה אפילו לא ברמזור..


לא יהיה פרק של MOTHER היום. הפרק הבא כניראה יעלה רק בשבת הבאה, אם בכלל. אני לא יודע אם אני אמשיך.. למרות שאני ממש רוצה לסיים את העלילה הראשונה אז יש מצב שאני אגיע לפרק 20 ואז אני אפסיק למרות שכבר יש לי תוכניות להמשך.. אבל נראה.. אה וגם תיקנתי קצת את הפרק הקודם..


הקיץ הזה נסעתי ברכבת יותר ממש שנסעתי אי פעם, והשבוע הזה נסעתי 4 פעמים לת"א ובחזרה. נסעתי לפסיכולוגית בגבעתיים {יורדים בת"א} פעמיים, נסעתי לאולפנים של הטלוויזיה החינוכית {תיכף נגיע לזה} ונסעתי ליוגורטיה של דוד שלי {האמת בעלה של דודה שלי}. המוצר העיקרי של היוגורטיה זה הפרוזן-יוגורט שלהם, הגלידה. הם מוסיפים פירות ושוקולד ועניינים והקטע העיקרי של המקום זה בריאות. והולך להם מעולה, כל הזמן באו אנשים. אז כל הכבוד לו! =]


כן.. הייתי באולפנים של הטלוויזיה החינוכית. חברה טובה של אמא שלי עובדת שם והיא עשתה לי סיור וראיתי צילומים של תוכנית ויצא לי לראות את האולפנים בפעולה למרות שהיא אמרה שבקיץ הם עובדים פחות.. ואני יודע שזה לא ערוץ 2, אבל עדיין, אולפני טלוויזיה זה מעניין. =]


ראיתי הנקוק אתמול. אחלה סרט. בניגוד למה שהוא כתב. חכו לביקורת שלי..
נכתב על ידי , 19/7/2008 11:39   בקטגוריות ישראל, פסימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של HooperX ב-22/7/2008 10:23
 



למה אני שונא בנקים [ישראל 29]


יש 3 מקומות שאני שונא להיות בהם:
1. שדות תעופה / מטוסים - כן נו אני פאקינג טס יותר מידי {לא כמו אבא שלי אבל עדיין..} ולחכות בשדה זה משעמם בטירוף, ולהיות שעות במטוס זה מחרפן, אפשר לשרוד כמה שעות, אבל בסוף יוצאים עם כאבים מטורפים בתחת..

2. בתי חולים - כאילו.. זה לא ברור מספיק?

3. בנקים - כן, כן, בנקים. המקום הזה שמתעסקים בו בכסף כל היום. קודם כל בבנקים בארץ בקושי עובדים.. יודעים מה, לא רק בבנקים בקושי עובדים! סבתא שלי התקשרה לאינטרנט זהב {או איך שלא קוראים להם היום..} ואמרו לה ששירות לקחות עובד עד 6... ומה אם אני רוצה לראות פורנו ב11 בערב ויש לי בעיות באינטרנט?? אבל בחזרה לבנקים: יש בערך 3 אנשים מתוך 5 עובדים, אתה מחכה שעה ומשהו בתור ובסוף אומרים לך בכלל לבוא עוד פעם, ובפעם הבאה אתה צריך תעודת זהות אבל אין לך אז אתה הולך להוציא, אבל לפני זה סבא שלך אומר שהפספורט זה מספיק בסניף שלהם כי יש שם איזה.. עזבו אני אפילו לא יודע מה.. ואז אתה צריך לחתום 7000 פעמיים על דברים שאפילו לא נותנים לך פאקינג לקרוא ואז יש לך חשבון בנק או משהו כזה.. אמ..


לא נראה לי שאני סיים עם הפרק של MOTHER היום אז אולי הוא יעלה רק מחר בערב.. אבל אולי אפילו לפני... נראה...


נסענו לתל-אביב!! {כמה מפתיע}
היה נחמד ביותר {עדיין מפתיע}
קניתי 2 דיסקים {בחיי שאני הבנאדם הכי מפתיע בישרא}
קניתי את אנג'ל דאסט של פיית' נו מור ואת החדש של דיסטורטד {צפו לביקורת.. בעצם אל תצפו! אני אכתוב ביקורות מפתיעות לפני רק בשביל אפקט ההפתעה כי אני כזה מפתיע! מואהחהחה!!}
בדרך מעזריאלי לסנטר {הלכנו ברגל..} הנכים חסמו את המעברי חציה וחסמו את התנועה ואנחנו הולכים והולכים והתנועה לא זזה! אחד הדברים המגניבים שראיתי.. {והרגע קלטתי שאני אידיוט שלא צילמתי.. אמ..} הסתובבנו בסנטר בעיק ואז חן עשתה אינדסטריאל {שיצא ממש יפה} ואחר כך סתם הסתובבנו ברחבי ת"א..
[תמונות בבלוג של חן]


מחר אני נוסע לגבעתיים.. לבד.. פעם ראשונה.. בע...
נכתב על ידי , 5/7/2008 18:23   בקטגוריות ישראל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-5/7/2008 18:39
 



פוסט מישראל.. אמ.. לאיזה מספר הגענו?? [ישראל 28]


"הי! ניב אנדה?!"
"כן.."
"מה קורה?! איך בסין??"
"בסדר.."
"אתה זוכר אותי??"
"לא.."


אז כן.. אני בארץ.
הגעתי ביום שני ב12 בלילה לבית של סבא וסבתא שלי אחרי טיסה של כמעט 12 שעות שבה ישנתי בערך חצי שעה. את הזמן העברתי בעיקר בקריאה בספר שקניתי בהונג-קונג. הספר הוא האוטוביוגרפיה של סלאש, הגיטריסט של גאנז אנד רוזס ואחד הגיטריסטים הטובים. בשאר הטיסה ראיתי 2 סרטים במחשב והתחלתי לעבוד על הפרק ה3 של MOTHER. הפרק כבר כמעט גמור, והוא יעלה מחר.. אבל נראה לי שאני אפסיק לעלות לפה אחרי הפרק החמישי.. כי אני לא ממש מקבל תגובות {אני אמשיך עם הקומיקס הזה אבל אני אפרסם במקומות אחרים..} אבל נראה..


אז שהגענו לסבתא שלי ישר הלכתי לישון. קמתי ב7 בבוקר ואחר כך בערב הלכתי לראות את המופע של השכבה שלי לשעבר. המופע היה ממש יפה ומושקע והיה ממש מצחיק. אחר כך באתי להגיד שלום לכולם ומישהו כמעט אנס אותי. ואז אמרו לי שהם הולכים לים והזמינו אותי גם, אז באתי והיה נחמד, יצא לי לדבר עם אנשים שלא דיברתי איתם שנים!
הגענו לתל-מונד ב5 בבוקר.. קמתי ב10..


האמת, זה מוזר לי שכל החברים שלי נוהגים.. נראה לי אני אעשה רישיון לאופנוע בקנדה.. אבל יש עוד זמן.. וזה גם תלוי באם עברתי את המבחנים..


יום שלישי - תל-אביב.
נכתב על ידי , 27/6/2008 22:56   בקטגוריות ישראל  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חן ב-29/6/2008 03:21
 



ישראל 27


טוב אז היום חוזרים לסין.. כנראה.. יש איזה שביתה של הפקחי טיסות אבל עכשיו כתוב שהפסיקו..
רציתי לכתוב על משהו.. אבל שחכתי..
אמ...

סיימנו לצלם את הסרט נשאר לי דברים שאני אצטרך לצלם לבד.. ולדעתי יצא גאוני! =]

חן הבטיחה שתכתוב לי פוסט אז אני מצפה לקרוא אותו כשאני אגיע לסין.. ואני ממש מאוכזב שיצא לי לפגוש אותך רק פעם אחת.

קראתי לפני כמה ימים פוסטים ישנים שלי {כדי לראות כמה השתנתי.. וכאלה..} ומצאתי את הפוסט הזה והגעתי למסקנה שאפשר לקחת כלום להוסיף לו מלא פרטים הזויים ולהפוך אותו למשהו ממש משעשע.. ובגלל זה אני חושב שזה אחד הפוסטים היותר מוצלחים שלי ואני הולך לנסות את זה שוב.. מתישהו.. אני מקווה.. ביי..
נכתב על ידי , 3/1/2008 11:16   בקטגוריות ישראל  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של leza-a ב-3/1/2008 11:55
 



עגיל [ישראל 26]


מעניין לכמה פוסטים מישראל אני עוד אגיע..


ביום חמישי נסענו לת"א בשביל לצלם את הסרט שלי ובשביל לעשות עגילים. לחלק הראשון יש סרטון ממש כאן!

בסוף אני לא עשיתי עגיל.. השתפנתי.. למרות שאני ממש ממש רוצה.. אז אנחנו מתכננים ללכת שוב לפני שאני חוזר לסין.. כניראה... לפי מה שהבנתי..

קניתי שתי אלבומים:
PANTERA - REINVENTING THE STEEL
IRON MADIEN - NO PRAYER FOR THE DYING
שתיהם מצויינים!


אתמול ישנתי אצל דור והוא גרר אותי לבצפר. האנשים היו הרבה יותר בסדר ממה שחשבתי שיהיו.. לא ראיתי את כולם אז יש קצת תחושה של פיספוס.. אבל שטויות.. היה משעמם במילא...


אוקיי זה היה הפוסט הכי פאקינג קצר שכתבתי אי פעם על ת"א... =[
נכתב על ידי , 30/12/2007 21:02   בקטגוריות ישראל, בית ספר  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-1/1/2008 19:22
 



תאוריית התה [ישראל 25]


טוב אז הגעתי לארץ ביום שישי בבוקר, בעלה של דודה אסף אותי עם הבנות שלהם {בדרך כלל אני לוקח מונית.. וכן, אני פה לבד..} ונסענו כמעט בכל הארץ..
מת"א נסענו לקדימה {בדרך עוברים ב"א עצמה ורעננה וכו'..} ואז הגענו לקדימה, ירדנו, דודה שלי הביאה לי את הארי פוטר החדש בעיברית ליומולדת, נסענו לנתניה. אחר כך, ארוחת צהריים, דור והילה מנסים להגיע אל סבתא שלי ומוכיחים שאין להם שום קושר התמצאות. =] גן שירה אה? בסוף הם הגיעו לרחוב המקביל והלכנו לטיילת ואז סתם עמדנו באמצע המדרגות ודיברנו 10 דק' בערך כי ניסינו להחליט אם כדאי לרדת עד לים או לא.. וכמובן שנסחפנו והתחלנו לדבר על דברים אחרים..


אתמול הייתי אצל דור והיה מצחיק. נקודה. אחר כך הלכתי לדודה שלי, ובעלה הסביר לי את מה שאני קורה לו "תאוריית התה":
כוס זכוכית זה רק בשביל תה, וכוס חרסינה זה רק בשביל קפה, שוקו אפשר גם וגם אבל עדיף בחרסינה כי זה דומה יותר לקפה. עכשיו תה קר, שתכננת לשתות חם, זה לא טוב. אבל תה קר שנועד לשתיה קר {אייס טי..} זה בסדר..


יום חמישי עגיל.. {לא שיש לי ברירה לפי מה שאני מבין..} וגם קצת צילומים {לסרט המתקרב.. כתבתי על זה לפני כמה פוסטים} ! =O
נכתב על ידי , 23/12/2007 16:22   בקטגוריות ישראל  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-27/12/2007 17:02
 



שניה לפני שאני יוצא [ישראל 24]


אני עוד כמה דק' יוצא לשדה תעופה והייתי חייב להקדיש שיר לכל החברים שלי פה בארץ, אני יודע שכבר כתבתי פה את השיר הזה אחרי ההופעה של מגהדת'.. אבל עכשיו הוא כל כך מתאים וכל מילה בו כל כך חזקה..


Don't remember where I was
I realized life was a game
The more seriously I took things
The harder the rules became
I had no idea what it'd cost
My life passed before my eyes
I found out how little I accomplished
All my plans denied

So as you read this know my friends
I'd love to stay with you all
Please smile when you think of me
My body's gone that's all

a tout le monde [To the whole world]
a tout mes amis [To all my friends]
Je vous aime [I love you]
Je dois partir [I have to leave]
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free

If my heart was still alive
I know it would surely break
And my memories left with you
There's nothing more to say
Moving on is a simple thing
What it leaves behind is hard
You know the sleeping feel no more pain
And the living are scarred

a tout le monde [To the whole world]
a tout mes amis [To all my friends]
Je vous aime [I love you]
Je dois partir [I have to leave]
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free

So as you read this know my friends
I'd love to stay with you all
Please smile when you think of me
My body's gone that's all

[2x]
a tout le monde [To the whole world]
a tout mes amis [To all my friends]
Je vous aime [I love you]
Je dois partir [I have to leave]
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free



והנה הקליפ של הגירסא המקורית של השיר: פה
נכתב על ידי , 14/8/2007 13:43   בקטגוריות ישראל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dkatz ב-17/8/2007 16:04
 



תל אביב 666 [ישראל 23]


אז היום נסעתי לת"א עם ליהי וחן וגם מאיה הייתה איתנו חצי מהזמן.
היה מצחיק..
ירדנו בעזריאלי והלכנו כל הדרך עד לסנטר ובדרך עצרנו כמה פעמים בשביל לצלם כל מיני שטויות, והיינו כמו חייזרים שבאו לבקר בכדור הארץ וגם התנהגנו כאילו בחיים שלנו לא ראינו או שמענו על רמזורים! וחן כמעט נדרסה בגלל זה פעם אחת... =/
בכל מקרה.. הגענו לסנטר וישר ראינו חנות גותית שנראה לי נפתחת רק בחצות.. ואז הסתובבנו קצת והגענו לחנות דיסקים וקניתי לי שתי דיסקים של מגהדת' ודיסק של אופת' {GHOST REVIVES} לליהי, מתנה, ליומולדת.. =]
ואז הלכנו לתומר והמוכרת הכוסית לא הייתה שם.. אבל היה שם מוכר כל כך אדיש שנראה כאילו רגע הערנו אותו מהשינה >_<..
ואז יצאנו ואיזה רוסי מסוממם שאל אותי אם אני יודע איפה זה תומר.. והיינו שתי מטר משם.. אז זה היה משעשע.. ואחר כך הגענו לאיזה חנות שהיו בא דברים די מגניבים אבל היא הייתה כל כך נקיה ומסודרת שזה הטריף אותי.. ואז החלטנו לאכול ומאיה הלכה.. לכל המתעניינים, אכלנו מקדונלדס אני אכלתי רק פטטו וליהי וחן אכלו ארוחת ילדים והכל היה "מוגדל".. וואי! מה זה הדבר הזה?? מה זה הרמה הזאת של פאקינג קמצנות?? פשוט בושה! צריך להשמיד את מקדונלדס! ^_^
בסוף הארוחה ליהי לעסה קרח ואז חן וליהי המציאו הסבר מדעי ללמה זה מסרטן ופשוט צחקנו שמה שעה וגם כל הדרך החוצה..
טוב אז יצאנו מהסנטר וראינו מולנו את "כלי זבל" אז נכנסנו והשומר בכניסה בדק לי את השקית עם הדיסקים והוציא אותם ובדק איזה מוזיקה אני שומע וליהי וחן ניכנסנו לפני והן מתפקעות מצחוק ואני משתדל לא להצטרף.. אז נכנסנו וראיתי שמה מיקסרים שגיליתי שזה דבר די יקר.. והיו שם גיטרות נחמדות.. אבל התייבשתי לנגן.. אבל קניתי 2 מפרטים מגניבים =]
אחר כך הלכנו ל.. לאן הלכנו?... אה כן התסובבנו סתם ברחוב וגם היינו בחנות פטצ'ים.. ובסוף הגענו למספרה וחן עשתה ראסטה אדומה וגם עברנו בשוק הכרמל וקנינו חולצות ואני קניתי שתי חולצות מגניבות ביותר של פנתרה ואיירון מאידן.. ואז חזרנו לעזריאלי ועלינו לגג כי חן לא הייתה שם אפעם.. ואז חזרנו וברכבת שמעתי שאמרו "טיסה נעימה" במקום "נסיעה נעימה".. כניראה בגלל שאני טס מחר.. ואז חן וליהי צחקו עליי בגלל הפטץ' של הI HATE LIFE שראינו בחנות פטצ'ים.. או בגלל שאני כזה.. אובדני?...

אבל מה שחשוב..שאנחנו טרו!! חה! ><


אני אתגעגע לכולם.. נתראה בדצמבר..


{איזה חפירה אה?}


הפוסט של ליהי {שהחליפה עיצוב ד"א.. ממש מגניב =] }
נכתב על ידי , 13/8/2007 22:59   בקטגוריות ישראל  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חן ב-14/8/2007 12:00
 



דיכאון [ישראל 22]


איך שהזמן רץ.. כל כך מהר ולא הספקתי כמעט כלום.. אבל גם כל כך הרבה..


ביום חמישי נכנסתי למין דיכאון כזה.. בעיקרון לא היה לי ברור למה.. אבל הייתי ממש מדוכא ובבוקר התעצבנתי על כולם ובסוף כבר לא יכולתי להחזיק יותר ופשוט בכיתי כמו מטורף. הרגשתי את הטירוף.. אני מרגיש את הטירוף..


הבנתי שתמיד הייתי שונה.. שתמיד אני אהיה שונה.. ושזה יפה ושאני אוהב את זה.. וזה כניראה מה שהביא אותי למטאל... הרצון להישאר שונה.. ללכת נגד כולם..


אגב מטאל.. יכול להיות שזה בגלל החום או בגלל שהייתי בדכאון וזה עשה אותי עצבני, אבל התחלתי לשמוע דברים קצת יותר ברוטאליים / אגרסיביים כמו סלייר, פנתרה, ודת'.. את סלייר רק לאחרונה באמת גיליתי.. ז"א הכרתי אותם לפני, אבל רק עכשיו שמעתי אותם ממש.. ודי התלהבתי..


בכל מקרה כדי להעיף קצת מהדיכאון של הפוסט אני רק אגיד שמחר אני בת"א, ואני אוסיף סמיילי חביב =]
נכתב על ידי , 12/8/2007 22:46   בקטגוריות ישראל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליהי ב-12/8/2007 22:59
 



וואו? [ישראל 21]


וואו יש לי חיים? כמה מדהים!


אז לא כתבתי פה די הרבה זמן בגלל שהאמת אין הרבה מה לכתוב...
אני נפגש עם חברים קצת.. קראתי הארי פוטר.. וסיימתי בפחות משבוע..
ראיתי מלא מלא סרטים החופש הזה.. הסרט שאיכזב אותי {וראיתי אותו פעמיים} היה הארי פוטר...........
ואין משהו מעניין במיוחד לכתוב עליו..כרגע..

אבא שלי היה אמור להגיע היום אבל היה לו עיכוב.. הם היו במטוס 5 שעות עד שהם המריאו.. והוא טס דרך תורכיה ככה שאם אין טיסות פנויות אז מי יודע מתי הוא יגיע.. ממ..


למה לא הבאתי גיטרה?.. למה?? למה???????????
אני רוצה לקעקע את טארה על היד..


אני מקווה שהשנה יהיו נגנים/זמרים.. שנוכל להתקדם עם הלהקה שד"א אנחנו מחפשים שם חדש.. בנתיים אני חשבתי על DEAF וMINDFUCK...ממ..

ג'קסון אמר שהוא מכיר איזה בסיסט ועוד איזה גיטריסט שהוא חושב שכדאי שיצטרפו או משהו.. אבל אני לא יודע אם אנחנו צריכים עוד גיטריסט.. ואני רק מרגיש שהוא מנסה להשתלט על הלהקה לא יודע.. =/

אם מישהו עובר לשנגחאי ומעוניין להצטרף ללהקה שלי.. אז תודיעו לי ><



לילה טוב..
נכתב על ידי , 2/8/2007 12:36   בקטגוריות ישראל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-4/8/2007 11:21
 



מטאל זה הכי הכי [ישראל 20]


אז!
לא הלכתי להופעה של אורפנד לנד!
כמה מרגש.. במקום זה.. קבלו פוסט על המטאל בארץ! ><
אבל לפני זה, ידיעה מרגשת במיוחד: יש מצב שמגהדת' באים לסין! כניראה שנה הבאה =]]


ולנושא העיקרי של הפוסט:
לדעתי סצנת המטאל ישראלית היא אחת החזקות בעולם. קודם כל יש בארץ להקות מעולות, באות לארץ להקות מעולות, להקות ישראליות מופיעות בחו"ל ומקבלות חוזים נחשבים מופיעים עם להקות אגדיות, ועוד ועוד.

אורפנד לנד, הופיעו בערך ב30 מדינות כולל גרמניה, בלגיה, פולין, תורכיה, מקסיקו ועוד המון מדינות שאני לא יודע שהם הופיעו בהן. עכשיו גם סטיבן ווילסון מפורקיופיין טרי [כן כן גם בלאקפילד.. רואר! שקט!] שנחשב לגאון מפיק להם את האלבום. להקת בצפר הופיעו ביחד עם ספולטורה הלהקה הענקית מברזיל והם חתומים באחד מהלייבלים הכי נחשבים למטאל ROADRUNNER RECORD. דיסטורטד הוציאו את הקליפ הראשון שלהם וחתמו על חוזה ל3 אלבומים בחברה צרפתית.

אלה רק הלהקות שאני מכיר כיום, בטח במחתרת שמה יש להקות שעוד כמה שנים יגיעו לרמת הכרה כמו של בצפר ואורפנד, אבל עד אז רק נשאר לאחל להם בהצלחה.

כמובן שלהקות נחשבות מחו"ל באות לארץ: מגהדת', קריאטור, פרדייז לוסט, בהמות', אופת' ובטח יבואו עוד המון! אבל למה כל הלהקות מטאל כל כך נהנות להופיע מול הקהל הישראלי? מטורף? כן.. אני מניח.. זה מה שקורה שהטמפרטורה הכי נמוכה בארץ מגיעה ל12 מעלות.. המוח לא קופא מספיק.. ^^

ועכשיו, המטאל בסין? שאלה טובה.. עוד לא מצאתי.. ><


טוב כן.. משעמם לי באחת עשרה וחצי בלילה.....


אני מתכנן את הקומיקס הבא שלי: הוא אמור להיות קומי בעיקרון עם הרבה פיצוצים, דם, זומבים, ואולי אפילו איזה משהו חכם בסגנון נמלטים או אבודים או לא יודע מה..
[כבר אמרתי שהרעיונות האלה באים אליי כמו.. כמו.. פחית קולה דיאט נטול קפאין ששטה לה בנהר שוקולד לבן עם קצפת דובדנים כתומים ושזיפים.. אה כן איפה היינו??]


העתיד מדאיג אותי... מאוד..
ואולי נלך להארי פוטר ביום שישי? מישהו?
נכתב על ידי , 18/7/2007 23:06   בקטגוריות ישראל, מוזיקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של noyka ב-23/7/2007 23:33
 



שאלון [ישראל 19]


טוב השיעמום אוכל לי את המוח.. והבטחתי לליהי שאני אגנוב ממנה שאלון אז הנה!



3כינויי-מחשב שאני נקרא על פיהם:

1. darksheep

2. n-de

3. טום



3 דברים שאני אוהב בעצמי:

1. שאני גיטריסט די טוב

2. שאני צייר די טוב

3. שאני צלם טוב =]




3 דברים שאני לא אוהב בעצמי:

1. שאני ביישן מידי..

2. שאני תמים מידי?

3. אמ.. לא יודע..



3 דברים שמפחידים אותי:

1. מחטים!!

2. גובה.. {כמה אירוני.. אני 1.65 בערך}

3. כישלון



3 דברים חיוניים שאני צריך כל יום:

1. מטאל!

2. לקלל לפחות פעם אחת ביום

3. מים? =S



3 הלהקות/מוזיקאים האהובים עלי:

1. מגהדת'

2. פנתרה

3. אורפנד לנד



3 השירים האהובים עלי כרגע:

1.A TOUT LE MONDE של מגהדת'

2. VIOLENT REVOLUTION של KREATOR

3. RUNNING AGIANST של בצפר



3 דברים חדשים שאני רוצה לנסות בשנה הקרובה:


1. להופיע מול קהל שאני לגמרי לא מכיר

2. להתנשק

3. לקנות בס / גיטרה חדשה


3 דברים שאני רוצה במערכת יחסים:

1. שהבת-זוג תיהיה מאושרת..

2. אמת

3. סקס כואב {כי אני מזוכיסט}
(חח סתם בצחוק.. לא יכול לחשוב על עוד משהו יותר טוב.. אבל סקס כואב מאוד מחרמן אותי רואר >< )


2 עובדות [אמת] ושקר אחד:

1. אני מכור למוזיקה

2. אני מכור לבירה

3. אני מכור לסמים



2 דברים פיזים במין השני שמושכים אותי:

1. שדיים ^^

2. תחת
(נו מה אני אעשה?? אני גבר! >< )


2 דברים שאני פשוט לא מסוגל לעשות:

1. להסתכל לאנשים בעיניים כשהם מסתכלים לי בעיניים..

2. לתופף ^^



3 דברים שאני כן יכול לעשות:

1.לנגן על גיטרה ^^

2. לצייר

3. לבנות ולעצב אתרי אינטרנט ^^


3 התחביבים האהובים עלי:

1. מוזיקה / גיטרה

2. ציור

3. פורנו

סתם!

3. פוטושופ ^^


3 דברים שאני ממש רוצה לעשות עכשיו:

1. לנגן על טארה =[

2. לנגן עם אנשים

3. כלום



3 קריירות שאני שוקלת לאמץ לי:

1. גיטריסט

2. צייר {קומיקס / משחקי מחשב}

3. במאי סרטים




3 מקומות שהייתי רוצה לנפוש בהם:

1. אוסטרליה

2. תאילנד

3. הירח ^^


3 שמות לילדים:

1. ג'סיקה

2. ספיר

3. עדי

(כן.. אני ממש רוצה שתיהיה לי בת ^^)



3 דברים שאני רוצה לעשות [ואעשה!] לפני שאני אמות:

1. לנסות סמים!

2. להשאיר סימן שיזכר לעוד איזה כמה דורות..

3. לעשות קאבר אולי עם זמרת פופ מפורסמת לA TOUT LE MONDE
נכתב על ידי , 13/7/2007 13:57   בקטגוריות ישראל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליעוש ב-13/7/2007 17:34
 



טוב.. [ישראל 18]


החלטתי לכתוב פוסט כדי להראות לכולם שאני עדיין חי..
חוצמזה... קורים דברים בעיקר מדכאים.. אז אם לא בא לכם לקרוא דברים מדכאים אני מניח שזה הזמן לעבור לאיזה בלוג של פקאצה מזדיינת..


אז ניסיתי לדבר עם נורה במסנג'ר.. וזה הלך ככה:
אני: אמ.. הי?
נורה: מה אתה רוצה?
אני: כלום לא משנה.. ביי
נורה: בן זונה


אני מניח שאני כן בנאדם עצבני.. כל רגש שלילי אצלי הופך לזעם.. גם הדיכאון.. אבל התרופה הכי טובה שאני יכול להשיג היא מוזיקה.. שמים קצת ארץ' אנמי או משהו עצבני יותר ודופקים את הראש בזעם..


הסבים וסבתות שלי מנסים לשכנע אותי לחזור ולעשות צבא.. מה שאני לא ממש רוצה.. בעניי הצבא סתם ייקח לי זמן שאני יכול להשקיע בדברים שאני רוצה לעשות.. לפתח את העתיד שלי.. לא יודע.. כרגע לא נראה שהצבא זה בשבילי.. אבל סבא וסבתא מצד אבא כבר מתכננים מה יקרה כשאני אחזור עוד שנה ולא נעים לי להגיד "אני לא חוזר! פאקינג תעזבו אותי בשקט!"



Maybe I don't like it, but I have no choice
I know that somewhere, someone hears my voice.
נכתב על ידי , 9/7/2007 12:12   בקטגוריות ישראל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חן ב-11/7/2007 22:07
 



מגהדת'!! מגהדייב!! מגה!!!!!!!!1 [ישראל 17]


וווווווווווואיייייייייייייי
יוווווווווווווווווווווו
יייאאאאאאאאאאאאא
איזה טובבבבבבב!!!



וזה היה סיכום מהיר של מה שהיה...

אז נסעתי עם איזה חבורה של אנשים מסטולים להופעה של מגהדת'. יצאנו מתל-מונד בסביבות 5 בשביל לאכול חומוס..
אחרי החומוס הלכנו להאנגר וישבנו בחוץ כמו ילדים טובים..
בקיצור נכנסנו לאולם ב8 וחצי או משהו כזה וחיפשתי חולצות של מגהדת', אבל לא היה.. והסתבר אחר כך שהיה עדיף כי החולצות היו יקרות מידי לפי מה שחברים שלי אמרו..

ההופעת חימום התחילה מוקדם מין הצפוי! ב9 וחצי! אני ציפיתי שבצפר רק יעלו ב10.. בכל מקרה בצפר נתנו בראש והיו מעולים ביותר ואפילו חן שרק חיבב אותם אמר שהם היו מעולים והסאונד היה כל כך טוב ושמתי לב כמה הגיטריסט תותח על!! =]

אחר כך חיכינו איזה חצי שעה עד שמגהדת' החליטו לעלות, שניה לפני שהם עולים חן אומר לי "בוא נלך לשתות משהו" ואני אומר לו "בוא נחכה עוד כמה שניות".. חיחי השיר הראשון היה SLEEPWALKER שהיום פשוט לא יכולנו להפיסק לזרוק שורות מהשיר הזה.. כמה שלא ניסנו.. אחר כך היו כמה שירים שלא ממש הכרתי ואז כמה שירים שלא הכרתי ועוד כמה שהכרתי.. אמ.. כן.. היה A TOUT LE MONDE שדורש התייחסות כי, חוץ מזה שהוא אחד השירים האהוביים עליי של מגהדת', הוא היה פשוט מעולה במיוחד עם האינטרקציה עם הקהל, מבחנתי השיר הזה היה השיא, ובתוך השיא הזה היה עוד רגע שיא מדהים: כמעט בסוף השיר עליתי על הכפתיים של אור וזה היה מדהים לראות את כל הקהל ובסוף השיר, כולם {למעלה מ700 איש} מרימים ידיים בסימן המטאל הידוע! לדעתי לראות את הדבר הזה היה שווה כל שקל! כל שקל!! ועוד שיר היה בביצוע מעולה היה SYMPHONY OF DESTRCTION היה עצבני ביותר וניראה לי בשיר הזה נכנסתי לאיזה פוגו עצבני.. {נכנסתי לעוד כמה לא רק שם.. היה כיף =] }


לקינוח, מישהו צילם כשהם ביצעו את A TOUT LE MONDE {כניסה כאן }
והנה המילים:

Don't remember where I was
I realized life was a game
The more seriously I took things
The harder the rules became
I had no idea what it'd cost
My life passed before my eyes
I found out how little I accomplished
All my plans denied

So as you read this know my friends
I'd love to stay with you all
Please smile when you think of me
My body's gone that's all

A tout le monde (To all the world)
A tous mes amis (To all my friends)
Je vous aime (I love you)
Je dois partir (I have to leave)
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free

If my heart was still alive
I know it would surely break
And my memories left with you
There's nothing more to say

Moving on is a simple thing
What it leaves behind is hard
You know the sleeping feel no more pain
And the living are scarred

A tout le monde (To all the world)
A tous mes amis (To all my friends)
Je vous aime (I love you)
Je dois partir (I have to leave)
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free

So as you read this know my friends
I'd love to stay with you all
Please, smile, smile when you think about me
My body's gone that's all

A tout le monde (To all the world)
A tous mes amis (To all my friends)
Je vous aime (I love you)
Je dois partir (I have to leave)
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free

A tout le monde (To all the world)
A tous mes amis (To all my friends)
Je vous aime (I love you)
Je dois partir (I have to leave)
These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free
נכתב על ידי , 3/7/2007 18:20   בקטגוריות ישראל, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-3/7/2007 22:10
 



אה.. כן.. [ישראל 16]


אני בארץ..
{מאתמול בבוקר..}



רק לי כריות עושות פיפי זרחני? X_X
נכתב על ידי , 30/6/2007 17:49   בקטגוריות ישראל, פאמטאמעה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-3/7/2007 22:08
 



פוסט טוסט [פוסט מישראל 15]


אז קצת באיחור: שנה טובה =]
למרות שהיא התחילה די רע, היא תיהיה השנה הכי טובה שהייתה לי!


ג'קסון [המתופף] כניראה עובר לבייג'ין או הונג קונג.
מה שאומר שאנחנו צריכים מתופף חדש..
וזה הולך להיות די קשה.. =/


גמרתי את הציור סופסוף!!
[אבל לא גמרתי את הפרוייקט עדיין..]


היינו ביפו לפני כמה ימים,
ביקרנו בגלריות,
והסתובבנו קצת,
והיה שם גשר משאלות,
שאם אוחזים במזל שלך ומסתכלים לים בזמן שמקבשים משאלה,
היא תתגשם,
ואני ביקשתי,
בלי להסס,
אני ביקשתי...
**אם אני אספר זה לא ייתגשם!!**
נכתב על ידי , 3/1/2007 16:00   בקטגוריות ישראל  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתיו-ילדה עם בלון ב-7/1/2007 21:01
 



מסע שניצל [פוסט מישראל 14]


אתמול חסה ואני נפגשנו בעזריאלי.
היינו בעזריאלי בערך 20 דקות, ואז הלכנו לחפש את המטאלשופ.. שאין לנו מושג איפה היא..


אז יצאנו מעזריאלי ופנינו שמאלה הלכנו הלכנו הלכנו.. וזה לא היה שם אז חזרנו ולקחנו פניה אחרת, והלכנו והלכנו והלכנו.. ולא.. זה לא היה שם. אז חסה התקשר לידידה שלו שיודעת איפה זה ואפשר לומר שהתקרבנו לחנות, אבל גם הלכנו לאיבוד.

הגענו לדיזינגוף סנטר וחסה רצה להראות לי את הקעקוע שהוא עמד לעשות, אז נכנו והלכנו לחנות קעקועים, ואיזה 2 פקאצות מסוממות שישבו בחוץ צעקו לנו "אל תעשו שם קעוקים!" וחסה בתגובה "למה לא?" ואחת מהם אמרה "תסתכלו איזה קעקוע מגעיל הם עשו לי!!" והצביעה על האף שלה.

אחר כך ירדנו למטה {עדיין בסנטר} לחנות מטאל בשם "תומר" עם מוכרת כוסית.. מאוד.. וחסה קנה חולצה של אופת', אחר כך שאלנו את המוכרת אם היא יודעת איך להגיע למטאלשופ והיא די נתנה לנו כיוון..אז הלכנו הלכנו הלכנו והחלטנו שאולי היא טעתה ואז ראינו פאנקיסטים אז חסה אומר "הם בטח יודעים איפה המטאלשופ!" אז אני אמרתי "בוא נעקוב אחריהם" אז חסה אמר "יאללה =]".. אז עקבנו אחריהם ואחרי כמה שניות הם התיישבו שם והבנו שהם לא הולכים למטאלשופ.. אז חזרנו לסנטר כי היינו צמאים וחסה התקשר לידידה שלו שוב בשביל שתביא כתובת, ואחר כך שאלנו את השומר אם הוא יודע איך להגיע לרחוב הזה ומסתבר שהיינו צריכים להמשיך עוד אחרי איפה שהפאנקיסטים היו.. אז הלכנו הלכנו הלכנו.. ועוד קצת הלכנו.. והגענו =] וביזבזנו שם חצי שעה אולי יותר.. ואני קניתי חולצה של אורפנד.. ומסתבר שהבסיסט של אורפנד היה שם!! והוא ישב בקופה =O

כן.. אז כבר היינו צריכים לחזור לעזריאלי כדי לתפוס את הרכבת וזה.. ואממ.. זהו X_X


בקיצור, אני יצאתי עם חולצה של אורפנד ודיסק של בצפר, ואני גם יודע איפה המטאלשופ עכשיו =]


אבא שלי הגיע היום


איזה חפירה O_o
נכתב על ידי , 29/12/2006 07:46   בקטגוריות ישראל  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה =] ב-29/12/2006 19:03
 




דפים:  
14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)