לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כל מיני קטנים כאלה 3


קודם כל נתחיל בסרט החדש של מייגן פוקס, Jennifer's Body. הסרט נראה מגניב וסקסי כזה.. מתאים לקיץ. ברור שהוא יהיה מאכזב. אני מחכה לסרט אימה שיביא דמות, שתיהיה אייקון כמו פרדי קרוגר, אבל בחורה.. זה היה יכול להיות מגניב אם הסרט הזה היה עושה את זה.. אבל לא נראה לי שזה הכיוון.


וסרט אחר, שכבר יצא וראיתי, district 9. זה אולי אחד הסרטים הטובים שיצאו בשנה האחרונה, אם לא הכי טוב. ממש מומלץ ואני מחכה כבר שיודיעו כבר על סרט המשך, כי בהחלט יש מקום להמשך, שרוב הסיכויים שאפילו יהיה מוצלח!


ועוד סרט שאני הולך לראות בקרוב, Inglourious Basterds, הסרט החדש של טרנטינו.

והנה 20 הסרטים האהובים עליו.


הטריילר הבא יצא לפני כמה ימים, הוא לסרט המתקרב של ג'יימס קמרון שביים את שליחות קטלנית {הראשון והשני}, טיטאניק, ועוד.. הוא כתב את התסריט כבר לפני 14 שנים אבל הטכנולוגיה לא הייתה מתקדמת מספיק או משהו כזה, ובאמת הסרט נראה מדהים, אבל הסיפור נשמע קצת דבילי ואני לא יודע אם אני אוכל לשבת 3 שעות ולראות את הסרט הזה, שכבר עכשיו מגדירים אותו בתור משהו מהפכני.. לסרט קוראים Avatar {והוא לא מובסס על האנימה..}
נכתב על ידי , 23/8/2009 00:21   בקטגוריות קולנוע, קטנים, טריילרים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל מיני קטנים כאלה 2


טוב, אני מתעצל לסיים לכתוב את הביקורת שהבטחתי בפוסט הקודם ויש לי קצת קושי בציור של PIECES. אז לכן, פוסט של כל מיני דברים קטנים וחמודים.


נתחיל בסדרה החדשה של ג'וס ווידן {היוצר של באפי, אנג'ל ופיירפליי} DOLLHOUSE, אני אישית מאוד אהבתי למרות שהביקורות די בינוניות, ואני ממש לא מבין מה הבעיה עם אלייזה דושקו, היא שחקנית טובה.. בכל מקרה, בואו נקווה שהסדרה הזאת כן תזכה לחיים ארוכים, למרות שפוקס החליטו לשבץ את הסדרה ביום שישי {שידוע בתור בית קברות לסדרות}, מה שאני לא מבין זה למה ג'וס הסכים לחזור על הרשת שהתעללה בסדרה הקודמת שלו {פיירפליי..}.. או וול, לפחות כל הפסקת פרסומות זה בין 60 ל90 שניות {שזה טוב בשבילי כי אני אשכרה רואה את זה בטלוויזיה}


כמה זמן שאני מחכה לטעימה מהסרט החדש של טרנטינו, Inglourious Basterds, והוא כמובן לא מאכזב!


WATCHMEN. אני קורא את הקומיקס ואני מקווה שאני אסיים לפני שאני אראה את הסרט, אבל בעיקרון נשמע שהסרט יהיה מאכזב {מה שקורה בדרך כלל.. חכו שאני אביים את סדרת הסרטים החדשה של ספיידרמן!!}


בזמני הפנוי אני גם מוזיקאי כושל.


בלינק 182 פאקינג חזרו! אלבום חדש בקיץ כנראה..


לאמב אוף גאד יופיעו פה יחד עם צ'ילדרן אוף בודום וכנראה שאני אלך, ואם אני אשרוד, אז יומיים אחרי יש הופעה של הטינג טינגז.


לילה טוב זונות =]
נכתב על ידי , 18/2/2009 10:16   בקטגוריות טריילרים, קטנים, קולנוע, סדרות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-24/2/2009 20:58
 



כל מיני קטנים כאלה


אז הפוסט הזה כנראה יהיה קצר כזה, כי אין לי נושא ספציפי לכתיבה. לכן, הפוסט הזה יהיה כמו מבזק חדשות בשמונה בבוקר.


"שליחות קלטנית 4" נראה אדיר. חבל שהוא יוצר רק במאי. הסרט הראשון היה מעולה! השני פחות, והשלישי התעלה על השני אבל לא על הראשון. הסרט הרביעי פשוט נראה {ונשמע} מצויין! במקום עוד ניסיון למנוע את המלחמה, הסרט בעצם ייקח אותנו לעתיד, למלחמה, לרובוטים הרגילים וגם רובוטים ענקיים! ועכשיו תגידו לי מה המוזיקת נושא עושה לכם..


כמעט סיימתי את פרק 10 של MOTHER. אני באמצע העבודה על הפרק הראשון של הקומיקס החדש שלי שייקרא PIECES. כנראה שאני אספיק לסיים את הפרק עד יום שישי בערב, ולכן, השאלה היא האם כדאי לפרסם את הפרק של MOTHER או של PIECES. אמ.. החלטה קשה.. לכן, הנה טעימה מהקומיקס החדש.


עוד טריילר, הפעם ליום שישי ה13. בסרט הולך להשתתף השחקן שאין לי מושג איך קוראים לו אבל הוא שיחק את סאם ב"על-טבעי" {סדרה מצויינת ומומלצת במיוחד!}. אבל האמת, למה הסרט הזה בכלל צריך חידוש? הוא לא כזה ישן. והוא גם לא כזה מעניין.. סרט המשך כבר יהיה יותר מעניין..


הסולנית של דיסטורטד, מירי, פאקינג עזבה את הלהקה. אני בטוח שהם ימצאו מחליפה, אבל הסיכויים שימצאו סולנית מעולה כמו מירי די קטן.. אבל העיקר שהיא עושה פרוייקט עם בעלה, סוון.


אני קורא עכשיו את Secret Invasion ונראה לי אני אכתוב עליו ביקורת בקרוב. מה שיהיה הביקורת הראשונה שלי על קומיקס.

אגב ביקורות.. אני צריך גם לבקר את האלבום החדש של גאנז, אלבום של איירון מאידן וסרט אימה בשם EDEN LAKE.


וואי! מי הולך לנצח באח הגדול?? הכל יכול לקרות! אני כבר ממש לא יודע! אפילו לאיתי יש סיכוי! והאמת, הוא הבחירה הכי טובה: לא לכאן ולא לכאן. אבל למרות זאת, אני חושב שליוסי יש את הסיכוי הכי גדול לנצח. למרות שאולי עוד נצא מופתעים! מי יודע! {אבל כל עוד יוסי לא יזכה אני אהיה מאושר}


עוד 8 ימים לקנדה


[פורנו יפני זה מוזר...]
נכתב על ידי , 10/12/2008 16:51   בקטגוריות טריילרים, מוזיקה, קולנוע, קטנים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-10/12/2008 20:17
 



CLOVERFIELD






למרות שהסרט הזה לא באמת מחדש משהו, בעניי הוא גאוני ואחד הסרטים הטובים שראיתי. אני לא רוצה להרוס למי שלא ראה לכן אני ממליץ לראות את הסרט בלי לקרוא עליו או לראות טריילרים. פשוט לראות ולהנות. לכן, אני מרשה לעצמי לכתוב ספויילרים בביקורת (רק שתי הפסקאות הבאות).

**אה, רק אזהרה קטנה: בבתי קולנוע בארה"ב שמים שלטים שאומרים שהסרט יכול לגרום לבחילות ומחלות ים וכל מיני.. אז, על אחריותכם..**


הדרך שבא הסרט מצולם זה לא כזה חידוש גדול. כבר ראינו "צילום-חובבני" ב"פרוייקט המכשפה מבלייר", אבל יש משהו שמושך אותי בסגנון הזה, בעיקר כי הוא מתאים לסרטי אימה, וכמובן שסרט אימה על מפלצת ענקית, סטייל גודזילה / קינג-קונג, יהיה משעמם וצריך למצוא דרך לגרום לו להיות יותר מעניין, אז מה עושים? עוברים ל"צילום-חובבני" כמובן!

הסרט מספר על רוב שקיבל עבודה ביפן וזה הלילה האחרון שלו בניו-יורק, אח שלו מארגן לו מסיבת פרידה ונותן לחבר הכי טוב שלהם לצלם, ואז באמצע המסיבה יש רעידת אדמה, כולם יוצאים החוצה ואז הראש של פסל החירות נוחת באמצע הרחוב (!) די מהר אנחנו מגלים שיש איזו מפלצת ענקית, והגאונות פה, שרק לקראת סוף הסרט אנחנו רואים את המפלצת במלואה. בזמן שהם בורחים מהעיר רוב מגלה שחברה שלו תקועה בבניין והוא מנסה להציל אותה.. כמה חמוד..

הגאונים מאחורי הסרט הם היוצרים של "אבודים" הגאונית (למרות שלאחרונה היא נהייתה יותר מידי בדיונית..). הם שמרו על הסרט בסוד, ואת השם הם שיחררו רק שבוע לפני שהסרט יצא! השחקנים בסרט אנונמיים למדי, ויש סיבה טובה - הם לא רצו לעשות יותר מידי רעש לגבי הסרט, שזה מגניב בעניי, כי השחקנים אחלה.

חוץ מהצילום הגאוני, העלילה קצת קיטשית אפשר לומר, אבל זה לא גורע מהסרט. הסרט טס כל כך מהר (פשוט כמעט ולא נותן לנשום) שהייתי מאוכזב כשהוא ניגמר, לפחות הולך לצאת סרט שני (לא בדיוק המשך לפי מה שהבנתי..). =]

קיצר, מומלץ!

ציון: 9 מתוך 10
נכתב על ידי , 11/5/2008 16:06   בקטגוריות קולנוע, ביקורות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מייקל קרוגר ב-13/6/2008 12:09
 



28 DAYS LATER







הסיפור מתחיל פחות או יותר כשג'ים מתעורר, 28 יום אחר כך.. לא שהמספר הזה משנה משהו. אז אחרי שהוא התעורר, ג'ים גילה שהוא לבד בבית החולים והוא יצא וגילה שהוא לבד בכל לונדון אבל במהרה אנחנו מוצאים אותו נרדף ע"י חבורה של טרולים זועמים. אבל אז באים זוג מוזר שמציל אותו ומסביר לו מה קורה ואז הם הולכים לבית של ההורים של ג'ים ואז פילים סגולים מעופפים וצמר גפן מתוק ו.. אה אופס.. זה היה החלום שלי..

28 יום אחרי הוא משעמם. כל כך השתעממתי שכמעט נרדמתי. הוא גם היה די צפוי. ושיטחי. ומשעמם.

הדמויות היו משעממות וחסרות כל עומק, למרות שהיה איזהשהו ניסיון ליצור להם עומק כלשהו, אבל גם אז זה לא היה יותר מידי.

ה"טרולים הזועמים" {הם לא באמת היו טרולים.. הם היו בני אדם שנגועים במגפה..} היו מצחיקים בטירוף.. אני מתאר לעצמי שהבמאי לא תיכנן אותם ככה.. אבל יכול להיות שזה המחסור בתקציב או אולי חוסר יצירתיות מצד הבמאי אבל כל פעם כש"הטרולים" רצו זה היה כמו ארנבים על ספידים.. הזוי..

ובעצם, זאת הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב למה כדאי לראות את הסרט. הרי העלילה כל כך טיפשית ו"אני אגדה" לקח פחות או יותר את אותו הרעיון ועשה אותו יותר טוב {ביקורת בקרוב..}... אבל אולי זה התקציב...

יודעים מה? בואו נתן להם עוד נקודה: הם בריטים. מבטא בריטי עושה לי את זה. מהרגע שהתקבלתי לקולג' בלונדון אבל זה לא עקרוני.

עכשיו לא החלטתי אם אני רוצה לראות את הסרט המשך {28 שבועות אחרי} או לא.. כי בעיקרון עשו אותם בהפרש של 5 שנים ככה שאולי הם הספיקו לצבור מספיק כסף או אנשים יותר מוכשרים בשביל התסריט והבימוי..

קיצר, קציצה.. ז"א.. לא חובה..

ציון:
4 מתוך 28.. ז"א 10..
נכתב על ידי , 5/2/2008 14:37   בקטגוריות קולנוע, ביקורות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לולה ב-30/4/2011 20:53
 



KILL BILL







טרנטינו גאון. נקודה.

ועכשיו אחרי ההצהרה הבומבסטית הזאת אתם כמובן דורשים הסבר למה הוא גאון, אז אני כמו שאתם משארים אני הולך לכתוב על קיל ביל. אני מתייחס לשתי הסרטים כסרט אחד כי הסיפור מחובר כל כך חזק ככה שמרגישים שצופים באותו סיפור. אם הייתי צופה בשתי הסרטים אחד אחרי השני בלי הפסקה אפילו, היה נדמה שזה אותו סרט. וזאת כבר נקודה לטרנטינו.

אישית, אני מצאתי את כל הממטרות דם המטורפות האלה די משעשעות. אני מאמין שטרנטינו לא לקח את החלק הזה יותר מידי ברצינות כי הדם ניתז שם בכמויות.

לפי מה שאני הבנתי, הסרט הזה הוא מחווה לבמאי יפני, ככה שאני לא מבין מה כולם אומרים שהוא מעתיק. זה פעם ראשונה שקרבות עיניינו אותי, אפילו בבאפי לא התעניינתי בזמן הקרבות. בקיל ביל הקרבות הם מין ריקוד, הם פשוט מרתקים ומותחים. חוץ מהקרב הגדול שממש איכזב אותי: הוא היה מבולגן מידי ומשעמם.

הדרך שבא טרנטינו בחר לספר את הסיפור, בפרקים, די מצאה חן בעניי. מתחילים באמצע ואז ישר עוברים ל4 שנים אחר כך, ואז חוזרים 4 שנים, ואז חוזרים קדימה, והכל קורה בדיוק במקום שהוא צריך להיות.

אני חייב לציין גם את הקטע המטורף עם היתוש. פאק. איך?!? פאק?!?

וגם את הקטע עם סופרמן, כניראה שרק טרנטינו יכול לגרום לשיחה על כלום כמעט להיות מעניינת. הוא הרי עשה על זה סרט שלם {ספרות זולה}!

קיצר, תיראו! {ואל תתנו לקצת ממטרות של דם לעמוד ביניכם לסרט מצויין שכזה}

ציון: 9 מתוך 10
נכתב על ידי , 20/1/2008 15:57   בקטגוריות קולנוע, ביקורות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של balamuzz ב-28/2/2008 02:59
 



GRINDHOUSE






לפרוייקט של צמד הגאונים הזה חיכיתי בסביבות ה4 חודשים בשביל שיגיע לדיוידי. אז הסבר קטן לפני שמתחילים: גריינדהאוס זהו השם של הפרוייקט של רודריגז וטרנטינו, כל אחד מהם הפיק סרט של כשעתיים ובארה"ב הם הוקרנו אחד אחרי השני עם טריילרים פקטיביים באמצע. הסרטים הם מחווה לבתי קולנוע ישנים בשם "גריינדהאוס" שהקרינו סרטי זוועות - 2 במחיר אחד..

DEATH PROOF


הסרט הראשון הוא של טרנטינו, חסין מוות. הוא מספר על איש שרוצח נשים במה שנראה כמו תאונה. בעיניי הסרט קצת נמרח מידי. אבל הוא מאוד כיפי כזה, אני נהנתי. האמת שהחלקים היותר טובים ומעניינים לדעתי היו הקטעים עם הרבה אקשן וכל השאר היה סתם מיותר האמת.

אני ממש אהבתי את הסצנה שהוא מתנגש במכונית הראשונה ושזה חוזר על עצמו כמה פעמים מזוויות שונות, לדעתי היה החלק הכי חזק בסרט הזה. ופה נגמר החלק הראשון של הסרט ומתחיל החלק השני שהיה קצת יותר מעניין ופחות נמרח.

ציון: 7 מ10




PLANET TERROR


הסרט השני הוא של רודריגז, שבעניי הוא במאי גאון ואין עליו, והוא לא מאכזב גם בסרט הזה. בניגוד ל"חסין מוות" הסרט הזה הרבה יותר מהיר ומלא אקשן, הומור, והזויות כמו שרק רודריגז יכול.

הסיפור הוא על עיירה בטקסס שנחשפת למגיפה שהופכת את כולם למין זומבים כאלה. טוב לא כולם. הדמות הראשית היא חשפנית לשעבר שבמקום רגל יש לה רובה. הסרט לא נח לרגע ומלא הפתעות.

הסרט הזה הרבה יותר מזעזע מהסרט הראשון ומלא בכמויות מטורפות של דם, ככה שאני חייב להזהיר את חלשי הלב פה - תראו את הסרט ותקיאו אבל לפחות תראו סרט מעולה!

בסצנת הסקס הפילם "נשרף" ומדלגים ישר לאקשן. כן, החמצנו כמה פרטים חשובים, אבל למי איכפת? תנו לנו זומבים ורובים ואנחנו מסודרים!

ציון: 9 מ10

ציון כללי: 9 מ10

[טריילר לסרט]
נכתב על ידי , 6/10/2007 13:17   בקטגוריות ביקורת, קולנוע  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חן ב-14/10/2007 23:11
 



THE NUMBER 23









סרט מעולה, פשוט מעולה. נהנתי מכל רגע. עברה כמעט שעה בלי שהסתכלתי על השעון ולא יכולתי להאמין שעברה שעה. וואלטר ספארוו {ג'ים קארי} מקבל ספר שמספר על האובססיה לגבי המספר 23, ומתחיל גם הוא להיות אובססיבי לגבי המספר הזה.הסרט הזה מתאר את המסע של וואלטר בניסיון לגלות את המשמעות של המספר, כשבדרך הוא גם מנסה לגלות מי כתב את הספר.

מבחינתי הצילום היה נהדר ומרשים, משחק מעולה של ג'ים קארי, למרות שמבחיניתי היה אפשר להכניס יותר הומור והוא גם היה יכול לשחק יותר טוב. הסצנות של הסיפור מצולמות קצת שונה מהסצנות של ה"מציאות", בסצנות של הסיפור יש אווירה סיפורית כזאת.

בסוף הסרט יש טוויסט מפתיע במיוחד שאני לא מתכוון לגלות כדי לא להרוס, אבל יכול להיות שחלק ממי שיצפה בסרט דווקא יתאכזב מהסיום הזה, אני דווקא מצאתי אותו מתאים , מהנה, ומאוד מפתיע.

בקיצור, אני ממליץ לראות אם יש לכם זמן וחשק. אם אתם אוהבים את המשחק של ג'ים קארי אני לא יודע כמה תהנו מהסרט הזה כי הוא משחק דמות שונה מאוד ממה שהוא בדרך משחק - רצינית וחסרת הומור.

ציון 9 מ10
נכתב על ידי , 2/9/2007 14:39   בקטגוריות קולנוע, ביקורות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-4/9/2007 12:17
 



FROM DUSK TILL DAWN







איך אפשר לכתוב סקירה על הסרט שאתה הכי אוהב? איך אפשר לכתוב על סרט הזוי שכזה בלי להרוס? אני פשוט אתחיל בהמלצה - תראו את הסרט. אה אתם גם רוצים לדעת על מה הסרט? טוב בלי להרוס יותר מידי, סת' {גורג' קלוני} וריצ'י {קוונטין טרנטינו, שגם כתב את התסריט לסרט הזה} הם צמד אחים שבורחים מהמשטרה. היעד - מקסיקו. במלון שלהם נמצאים גם כומר שלא אוהב את אלוהים ושתי הילדים שלו.

בעיקרון, הסרט הזה הוא סרט פאן טהור אבל בסרט הזה יש גם כמה קטעים שאפשר לצטט כמו מונולג הפוסי האדיר, ואני ממליץ לראות את הסרט אם חברים בעיקר בשביל לראות את ההבעה שלהם באמצע הסרט, החלק שהכל מתחיל להיות מטורף.

הסרט הזה הוא סרט אלים ביותר, מלא אקשן ומטורף, וכדאי לבוא אם ראש פתוח. אני משתדל פה להרוס לכם את כל הסרט אבל אני רק אגיד שזה אחד הסרטים המעולים והכיפיים שיש.

ציון 9.99 מתוך 10
נכתב על ידי , 1/9/2007 11:45   בקטגוריות קולנוע, ביקורות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של grace ב-8/9/2007 21:52
 



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)