לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

פוסט מישראל 2 / ביקור בעזריאלי


אז ביומיים האחרונים לא קרה שומדבר.. בכלל.. אממ.. היום נסענו לעזריאלי, תכננו את זה מלפני אולי חודשיים.. ז"א, רק אני ודור תכננו ללכת למפגש של ישראבלוג, ואז הצטרפו עוד אנשים, וגם אנשים שלא קשורים (ז"א שאין להם בלוג, או לפחות הם לא סיפרו לנו שיש להם בלוג) והחלטנו גם לראות את הארי פוטר הרביעי באותה הזדמנות.


אז הגענו לתחנת רכבת בבוקר, הגענו לעזריאלי, קנינו כרטיסים לסרט ועלינו לגג. כולם היו שם פריקים (לא שזה ממש מפריע לי) אבל היו שם גם כאלה שהיו ממש מוזרים בעניי.. רציתי להישאר אבל רוב אלה שהיו איתנו לא רצו ממש להישאר אז יצאנו והסתובננו קצת בקניון. אחר כך אכלנו ארוחת צהריים (פיצה.. אני צמחוני..) ואז ראיתי מישהו עם חולצה של סונאטה ארקטיקה ואני אומר לחן "חן.. ניראה לי שראיתי מישהו עם חולצה של סונאטה.." ואז חן "איפה?? איפה??" ואני "הוא הלך" אחר כך הוא עבר עוד פעם ושוב אמרתי לו אותו דבר.. אחרי שגמרנו לאכול חיפשנו אותו, עשינו שתי סיבובים עד שמצאנו אותו.. אני אמרתי לחן שיילך לשאול אותו והוא לא רצה, ואז אמרנו לדור שישאל אותו וגם הוא לא רצה ואז ביקשנו מליהי שתשאל אותו והיא רצתה אבל דור אמר לה לא לעשות את זה... אחר כך כולם עלו למצפה חוץ מחן וממני.. אז התסובבנו קצת וכשעלינו במדרגות אני "*אהם* חן!" והוא "מה?" אני לוחש "חולצה.." ואז הוא שאל אותו איפה הוא קנה את החולצה ומסתבר שהוא קנה את החולצה בפולין.. די זאת חולצה נחמדה.. אחר כך מישהו שאל את חן איפה הוא קנה את החולצה וזה יה מוזר... ובסך הכל הייתי אולי 5 פעמים בחנות של הטוואר רקורדס באחת הפעמים ראיתי את שרון ורציתי להגיד לה שלום אבל לא הייתי בטוח שזאת היא... ואז ניכנסנו לסרט..


הסרט היה נחמד מאוד! ודפנה משכה לי בשיער הכל הקטעים המפחידים.. נשארתי בלי שיער.. סתם סתם.. בצד אחד ישבו אלה שכבר ראו את הסרט (דור, הילה וליהי) ובצד השני ישבנו כל השאר X_X


אחר כך החמצנו את הרכבת בכמה שניות, ואז לדור היה נורא משעמם אז הוא התחיל לעלות במדרגות הנעות אז עליתי אחריו.. ואז ירדנו במדרגות הרגילות.. ז"א.. התחרנו למטה ודחפתי את דור לקיר והיה מצחיק.. ואז עשינו שוב ודור ניצח -_- לא נורא.. אחר כך באה הרכבת וישבנו על המרגות וכל הזמן באו אנשים אז היינו צריכים לקום.. לא נורא..


והנה הפוסט של דפנה על עזריאלי


פוסטמונות בבלוג של ליהי


וזה כל מה שיש לי לספר על היום.. מחר אנחנו הולכים לישון אצל דפנה בטח יהיה נחמד.. אני אכתוב על זה ביום ראשון.. בייייי
נכתב על ידי , 28/12/2005 23:21   בקטגוריות ישראל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליעוש ב-30/12/2005 21:10
 



פוסט מישראל


אז כן, אני בארץ.. כבר שבוע.. חשבתי שאני אכתוב כל יום אבל לא התחשק לי ממש.. אני חושב שככה יותר טוב כי ככה אני אוכל לספר לכם יותר בפוסט אחד..
אז נחתנו ב3 בבוקר ביום ראשון. אחרי שאספנו את המזוודות ניכנסו למונית והגענו לנתניה לבית של סבא וסבתא (אנחנו ישנים אצלהם) שלי בסביבות 5. ולפני שעזבתי למדתי בתל-מונד וכל החיים שלי הם שם, אז אחרי שהם חזרו מבצפר הם רצו שאני אבוא לתל-מונד ושאני אעזור להם לצבוע אבל לא היה לי כוח והלכתי לישון אולי בשמונה כדי שאני לא אקום מוקדם מידי..

ביום שני בצהריים נסעתי לתל-מונד, ואני לא ממש זוכר מה עשיתי אבל פגשתי די הרבה אנשים -_-

ביום שלישי ביקרתי בבצפר, וכולם לא האמינו שבאתי לבקר ורצו שאני אדבר סינית אבל שיקרתי ואמרתי שאני לא יודע כי אני לא רוצה, אני פשוט לא רוצה.

ביום חמישי בבוקר דור התקשר אליי והודיע לי שאבא של חן נפטר.. אני ממש קפאתי כשהוא סיפר לי את זה.. הייתי בשוק.. בצהריים הייתה ההלוויה, זה היה נורא עצוב וכמעט בכיתי..

בסוף שבוע לא קרה הרבה, רק פגשתי את המשפחה. והיום (יום ראשון) רציתי ללכת לבצפר שוב אבל לא הרגשתי כל כך טוב אז וויתרתי, אני אלך מחר.. אולי.. אחרי הבצפר היה אמור להיות לדפנה (שד"א גבוהה ממני, אבל קצת.. ממש קצת...) שיעור גיטרה עם המורה שהיה המורה שלי כשהייתי בארץ, אז תכננו ללכת אבל בסוף הסתבר שהוא חולה אז סתם התנחלנו אצל דור ובסביבות חמש יצאנו לבית של חן, בדרך קראנו לטל שגר כמה בתים ליד חן. אז שיחקנו קצת בפלסטיישן אצל חן וצחקנו קצת..
טוב אז זה מה שיש לי לספר, ואולי אני אכתוב שוב בקרוב אולי אני אכתוב עוד שבוע.. לא יודע ניראה מתי יתחשק לי.. אבל אני עוד אכתוב מפה.. אז אממ ביי?
נכתב על ידי , 25/12/2005 23:03   בקטגוריות ישראל  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה =] ב-26/12/2005 13:35
 



אני רוצה הביתה..



מחר הטיסה לישראל..


אני רוצה להגיע כבר.. אני רוצה לפגוש את כולם.. לשכוח מכל הצרות.. להנות.. להשתכר.. לחיות.. לשרוף.. לצחוק.. ושכולם ישמעו..
אני רוצה הביתה!! ואני בא חעחע!!
אם יש לכם כוח לקום ב2 בבוקר ולחכות לי בשדה תעופה (בלי לזרוק עליי ביצים אהם אהם) זה יהיה נחמד.. אבל הייתי מעדיף שלא..
מחר הטיסה לישראל...
נכתב על ידי , 16/12/2005 08:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של me myself & I. ב-17/12/2005 16:57
 



לא! לא! לא!


לא! לא! לא יכול להיות שזה קורה! לא לי! זה כל כך מבולבל ולא ברור..
יכול להיות שזה כבר קרה במקרה אחר אבל לא ידעתי שזה קרה למרות שזה היה מאוד הגיוני שזה כן קרה אבל אז היינו בני 11 והכל היה ברור.. הכל היה טיפשי..
אני יודע שזה נורא לא ברור מה שכתבתי אבל, אבל זה מה שזה.. משהו לא ברור.. וגם אני לא יכול לספר את כל הפרטים כאן.. אבל הייתי חייב לשפוך..
נושא אחר:
שחכתי לכתוב בפוסט הקודם כמה המורה שלי למחשבים הוא בנאדם מוזר: הוא הביא לנו משימות לעשות ואמר לנו להדפיס את ההוראות וכל משימה הייתה במסמך אחר, אז הוא אמר לנו לשים הכל במסמך אחד ואז להדפיס כדי שנחסוך בנייר.. אחר כך הוא רצה לאסוף את כל המחברות אבל בגלל שאני לא הדבקתי את כל הדפים שלי אני הייתי חייב לגזור אותם (עם הדבר הזה בשביל לגזור ניירות.. די יעיל האמת.. ) ואז הייתי צריך להדביק את זה.. די הוא כזה מוזר! למה הוא רוצה שנבזבז כל כך הרבה נייר X_X
אני עצוב ורע לי...


מתעודד בזה שנשארו עוד 6 ימים לישראל
נכתב על ידי , 11/12/2005 16:31   בקטגוריות שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של chen=] ב-15/12/2005 16:21
 



יום מנומנם..


היום, היה לי יום די מנומנם.. אני חושב שעכשיו הבנתי את הכוונה בהארי פוטר (החמישי).. למרות שהאמת שקרו כמה דברים היום..

היום בבוקר אני ואחות שלי החמצנו את האוטובוס.. ויש רק אוטובוס אחד כי כולם מתחילים באותה שעה וגומרים באותה שעה.. אבל יש קוים שונים (כאילו, יש הרבה קוים.. לכל מיני מקומות בעיר..)

אבל למזלי לא איחרנו בכלל והגענו לפני שמונה (כן........ אנחנו מתחילים בשמונה בבוקר.. משוגעים..).. גם היה יום בלי תלבושת היום (תלבושת?!?) אבל היינו צריכים לשלם 10 RMB (הכסף פה..) אבל לא ממש איכפת לי כי זה לתרומה וזה נחמד... אממ שנה שעברה זה היה באפריל, כשהיה נעים.. לא חמש מעלות X_X

היה לי מבחן נורא ארוך באנגלית היום, התחלנו לפני יומיים, אתמול לא היה שיעור, וגמרנו היום.. היינו צריכים לכתוב שתי כתבות, מכתב, סיכום ועוד לענות על איזה 4 דפים עם שאלות..

ובכן...
עוד 8 ימים ישראל
ניראה לי כשאני אגיע לארץ אני אכתוב כמעט כל יום! חע..
נכתב על ידי , 9/12/2005 10:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה =] ב-11/12/2005 15:43
 



Ice queen


בררררר פאקינג מינוס מעלה זה לא נחמד X_X
ולא.. אין שלג...(לפחות לא עדיין..)

היום הרגשתי אהבה (אל תשאלו..) היום בשיעור סינית, ממש בהתחלה עוד לפני שממש התחיל השיעור ראיתי את ג'ני (זאת שמיקל אוהב) ומת'יו (אחד מפגר בשכבה שלה) מתנשקים (!!).. (שיעור סינית שלנו זה ביחד עם ילדים מכיתה ט'.. או שנה 10 כמו שזה ניקרא פה.. אני בכיתה י'.. שנה 11) אחר-כך סיפרתי למיקל והוא ניראה מדוכא.. ז"א כבר סיפרתי לו שאני חושב שהם חברים, אבל היום כשסיפרתי לו הוא ניראה ממש עצוב..

ומולי (בסינית) ישבה זאת שאסור לי להגיד את שמה.. אני ממש ניסיתי לא לחשוב אליה ולהתעלם מכמה שהיא יפה וחמודה, אמרתי לעצמי אל תחשוב עליה ופשוט היא לא קיימת בשבילך.. מסתבר שלא הצילח לי.. ושוב ראיתי אותה ואת מיקל מדברים.. אני חושב שהיא רצתה לדעת משהו על הספר ג"ג.. כי הם לומדים ביחד ג"ג.. אני בחרתי ביזנס..

סתם בשביל המידע.. הכותרת, זה שיר של Within Temptation...

עוד 11 ימים הטיסה לישראל..
נכתב על ידי , 6/12/2005 11:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ron=] ב-8/12/2005 21:27
 





14,800
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)