לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

אמ.. סיכום?


אז השבוע הייתי כמה ימים בהונג קונג. הייתי בדיסנילנד שם [הו, כמה קשוח ואפל מצידי] לפי מה שהבנתי הוא קיים רק שנה.. אז יש לו מה להתפתח..
בכל מקרה.. אכלנו הרבה במקדונלדס ובמק-קפה של מקדונלדס שההורים שלי ממש התלהבו ממנו.. רק שאין בשגנחאי.. חבל..
וגם כולם שם מסתובבים עם PSP! רציני!! כל בנאדם שני ברחוב - PSP או DS.. למרות שראיתי הרבה יותר PSP מDS..


אני ממש רוצה לעלות עוד פרק של DR T אבל יש לי בעיה קטנה.. והייתי שמח אם תעזרו לי: אני צריך שם לחיה שתיהיה מין מקבילה לעכבר/עטלף/חתול/היפופטם [טוב לא היפופטם אבל משהו כזה.. =S ] אז אם יש לכם רעיונות זה יעזור.. וזה יהיה נחמד.. מי שיביא שם יקבל קרדיט =]]


הגר
את קשוחה ואפלה =]
ואת מושלמת =]
ואני אוהב אותך 3>


מחר תאילנד.. בערך שבועיים.. מהבצפר..
מה שאומר שלא יהיו עידכונים -_-
אז...




666
נכתב על ידי , 25/2/2007 16:11  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישי ב-12/3/2007 13:14
 



ניצחון ברוטב קטשופ =]


<[INFEЯNO]> says (9:48 PM):
אז..
קולה?
A friend with a weed is a friend indeed! says (9:48 PM):
לא
פיצה
<[INFEЯNO]> says (9:48 PM):
אבל מה עם הפילים הסגולים?!
A friend with a weed is a friend indeed! says (9:49 PM):
חתכו להם את הכנפיים!
<[INFEЯNO]> says (9:49 PM):
אבל הם בכלל לא אהבו גבינה בולגרית!!
A friend with a weed is a friend indeed! says (9:51 PM):
בגלל זה הם מישכנו את הדירה בראשון
<[INFEЯNO]> says (9:51 PM):
הם חתכו ורידים?!?! ירוקים!?!?
A friend with a weed is a friend indeed! says (9:53 PM):
הם עשו ניתוח לשינוי מין!
<[INFEЯNO]> says (9:53 PM):
אבל גיטרות עשויות משעועית!!
A friend with a weed is a friend indeed! says (9:54 PM):
לא
זהו
עוד נקודה לך
כל הרעיונות שעולים לי עכשיו עלובים
<[INFEЯNO]> says (9:54 PM):
מועחהחהחה
A friend with a weed is a friend indeed! says (9:54 PM):
לא משתווה לזה..
<[INFEЯNO]> says (9:54 PM):
ועוד אני לא בשיא שלי היום
A friend with a weed is a friend indeed! says (9:54 PM):
>_>
<[INFEЯNO]> says (9:55 PM):
בתור עונש
אני אביך אותך בפומבי ואני אפרסם את זה בבלוג שלי *חיוך מרושע!*
נכתב על ידי , 11/2/2007 15:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mubassick ב-20/2/2007 17:00
 



איצטרובלים מגולחים


אתמול. היה יום שישי.
אני מניח שאתם יודעים את העובדה הזאת.
אתמול הייתה מסיבה בבצפר. היה מעפן. בקושי באו..
והלהקה ניגנה שיר אחד.. די גרוע..
לפני שיצאנו אכלנו פיצה - אחות שלי, ושתי חברות שלה.. אחת מהן ניסתה לאנוס אותי בזמן האוכל..X_X מפחיד.. ויש לה חבר.. X_X
ואחר כך במסיבה היא גם גנבה לי את הפלאפון.. אז דיברתי איתה על דגים ו.. מים X_X


אחרי המסיבה נורה ,אחות של נורה וג'קס {הוא באותו גיל של אחות של נורה ד"א..} באו לכאן לכמה דק' כי אחר כך הלכנו למועדון בשם בונבון {שם מוזר אני יודע.. יש גם מורה בבצפר שקוראים לה מיס בונבון =S }...


בונבון זה מועדון ממש מוזר.. ומובלגן לדעתי.. והמוזיקה גרועה כמובן.. אנחנו חייבים כבר למצוא מועדוני מטאל!!! לפחות השרותים היו מגניבים..........................................
אני בקושי שתיתי בקבוק בירה.. כניראה סוג גרוע.. בע.. לא יודע....

עכשיו אתם בטח שואלים איך מועדונים כאלה נותנים לילדים בני 15 לשתות אלכהול?
טוב, אני אסביר למרות שלא שאלתם:
בסין זה די נהוג להשתכר כשיוצאים וכשחוגגים, זה חלק מהתרבות.. ולעשן זה מכובד וחייבים להציע סיגריה בתור נימוס.. {לא.. אני לא מעשן!}
כן..
מוזר.. אבל מגניב =]


חזרתי הביתה ב1.. ובסביבות 2 גילחתי את השפם שגידלתי איזה כמה ימים -_-


הגר מושלמת שלי אני אוהב אותך 3> מאוד 3> מאוד 3> מאוד! 3>3>3>
נכתב על ידי , 10/2/2007 12:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hagar_l ב-10/2/2007 16:06
 



ROCK STAR SUPERNOVA - ROCK STAR SUPERNOVA






קצת רקע - רוק סטאר סופרנובה הם סופר באנד שמורכבת מ: טומי לי {MOTLEY CRUE}, ג'ייסון ניוסטד {METALLICA} גילבי קלארק {GUNS N ROSES} ולוקאס רוסי שנבחר בתחרות בסגנון אמריקן איידול בקיץ.

לא ציפתי שהם ישחררו את האלבום כל כך מהר אבל כניראה שרובו היה מוכן, והוא נשמע טוב, ככה שאין טענות.

בכל מקרה אני רוצה להגיד שבהתחלה בכלל לא סבלתי את לוקאס ורק ממש בסוף התחלתי לחבב אותו. ועכשיו כשאני מקשיב לאלבום אני נהנה דווקא מהקול שלו.

אני רוצה לציין גם שהופתעתי לטובה באלבום מגילבי שבתוכנית היה ניראה לי כמו איזה אחד שאיכפת לו יותר מהשיער שלו מאשר מהאוסף גיבסונים שלו {**מזיל ריר**}, אבל מסתבר שטעיתי!! ובגדול! מסתבר שגיבלי למד כמה טריקים מסלאש, ואני חייב לומר שהוא מעולה!

עוד מישהו שחייבים לציין הוא טומי לי, בנאדם מגניב, מתופף מעולה. לדעתי באלבום הזה הוא מראה הרבה יותר יכולת ממה ששמעתי במוטלי קרו.

וגם את ג'ייסון אני חייב לציין פה. כי הוא חמוד. =]
והגעתי למסקנה שבסיסטים הם השקטים הקולים וה"חמודים"..

רוק סטאר סופרנובה לא מנסים לשנות את העולם. הם מנסים להיות שונים. מיוחדים. יש להם את הסטייל שלהם. לא כבד מידי כמו הלהקות הקודמות שלהם אבל גם לא פופי מידי.

אני, אישית, התמכרתי ל90% מהאלבום. לדעתי HEADSPIN בגירסאת האלבום פשוט מעולה. גם LEAVE THE LIGHTS ON ממכר ביותר.. וגם UNDERDOG שהיה מין מניגנת סיום.

בקיצור. מומלץ. מתנה לחג. =]

ציון:
8.5 מתוך 10



1. It's On
2. Leave the Lights On
3. Be Yourself (and 5 Other Cliches)
4. It's All Love
5. Can't Bring Myself To Light This Fuse
6. Underdog
7. Make No Mistake?This Is the Take
8. Headspin
9. Valentine
10. Social Disgrace
11. The Dead Parade
נכתב על ידי , 7/2/2007 17:48   בקטגוריות ביקורות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נאמ נאמ ב-7/3/2007 21:46
 



TURN THE AMPS UP!!


נתחיל בזה שהייתה חזרה אדירה!
חזרה קטלנית!!
חזרה רצחנית!! =]
התאמנו שעה יותר מהרגיל. בדרך כלל אנחנו מתאמנים מ3 וחצי עד 4 וחצי אבל היום התאמנו עד 5 וחצי..
היה כל כך כיף.. המצאנו שיר ממש טוב לדעתי. הוא ממש איטי, אבל כבד. אנחנו מנסים לשלב קטעים מהירים ועוד יש לנו מה לשפר.. אבל רק היום התחלנו לעבוד על השיר הזה.. שלדעתי, יום אחד יהיה המנון מטאל =]


ומשהו לגמרי לא קשור:
היום בהפסקת אוכל הלכתי ישר לספריה בשביל לדבר במסנג'ר עם הבנאדם הכי מושלם בעולם. ואז באה מורה {ש"מלמדת" אותי מקצוע אחד..} ואמרה שהיא שריינה את המחשבים.. והיא אמרה לי לעזוב.. ו.. ו.. והיא גודזילה כזאת {רציני! היא אפילו לבשה ירוק!! =O } והיא הפחידה אותי.. אז פשוט כתבתי לה "אוקי.. ביי.." והתחפפתי.. והייתי מדוכא עד החזרה.. {שהייתה מעולה חיחי}
נכתב על ידי , 6/2/2007 12:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/2/2007 17:05
 



DR T - פרק 2


אחרי בערך חודשיים, עוד פרק של DR T
=]
כבר יש סקיצות עד פרק 8.. אבל אני עדיין צריך לעבוד על פרק 5 כי יש לו פוטנציאל.. ואם אני לא אספיק אני אעלה גירסא מקוצרת וכשיהיה לי רעיון טוב אני אעלה אותו שוב אבל בגירסא מלאה -_-..
בכל מקרה.. הנה, פרק 2.. תהנו =]






שוב, אם לא הבנתם - זאת לא בעיה שלי..




או בdA
נכתב על ידי , 2/2/2007 14:25   בקטגוריות קומיקס  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים ורוקנ'רול ב-5/2/2007 23:23
 





14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)